
Η νέα φανέλα της Ίντερ Μαϊάμι έχει κάτι από τα παλιά
Σε συνεργασία με την Adidas, η Ίντερ Μαϊάμι λανσάρει μια νέα συλλογή από ρετρό εμφανίσεις για τους παίκτες της, εμπνευσμένες από την αισθητική της δεκαετίας του '80.
Με μια συναρπαστική ανακοίνωση, η Ίντερ Μαϊάμι και η adidas αποκάλυψαν επίσημα το τρίτο τους κιτ, μια συλλογή που μεταφέρει τους οπαδούς πίσω στη ζωντανή δεκαετία του '80. Αυτή η νέα εμφάνιση, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της στις 20 Ιουλίου κατά τη διάρκεια του αγώνα με την Chicago Fire FC, δεν ξεχωρίζει μόνο για το εντυπωσιακό σχεδιασμό της, αλλά και για την έντονη έμπνευσή της από την vintage αισθητική του Μαϊάμι.
Μια συλλογή που γιορτάζει το παρελθόν
Η ρετρό συλλογή της Ίντερ Μαϊάμι αποτελείται από μια φανέλα, ένα μπουφάν και τα εμβληματικά αθλητικά παπούτσια Gazelle και Samba, όλα με τολμηρά και προοδευτικά σχέδια. Αυτά τα αντικείμενα δεν ντύνουν μόνο τους παίκτες της Ίντερ Μαϊάμι, αλλά και αιχμαλωτίζουν τη νοσταλγία των οπαδών τους. Εμπνευσμένη από αθλητικές μεταδόσεις, διαφημίσεις, περιοδικά και καταλόγους της εποχής, αυτή η συλλογή συνδυάζει διαφορετικές οπτικές γλώσσες για να δημιουργήσει μια μοναδική αφήγηση που γιορτάζει το παρελθόν και παραμένει επίκαιρη για τις νέες γενιές.
"Γιορτάζοντας το παρελθόν και παραμένοντας ταυτόχρονα σχετική με την επόμενη γενιά οπαδών, η συλλογή δεν είναι απλώς μια αναδρομή στο παρελθόν- η vintage αισθητική και οι αυθεντικές λεπτομέρειες αποτίουν φόρο τιμής σε ένα μεγαλείο που δεν ξεθωριάζει ποτέ", αναφέρει το τμήμα μάρκετινγκ της Las Garzas.
Οι φίλαθλοι που επιθυμούν να αποκτήσουν τη συλλογή θα μπορούν να την αγοράσουν από το κατάστημα της ομάδας στο Chase Stadium από τις 20 Ιουλίου. Είναι επίσης διαθέσιμη για προπαραγγελία στην ιστοσελίδα του MLS.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.