
Ο Ryan Gosling πέτυχε έναν από τους πιο τολμηρούς χρωματικούς συνδυασμούς σε κοστούμι
Ο τολμών νικά με πράσινο και κίτρινο.

Αν έχουμε καταλήξει σε ένα συμπέρασμα τα τελευταία χρόνια για τον Ryan Gosling, είναι ότι το ταλέντο του δεν εξαντλείται στην υποκριτική. Ο 37χρονος Αμερικανός ηθοποιός είναι ένας από τους πιο καλοντυμένους άντρες αυτή τη στιγμή στον κόσμο. Έχει κατορθώσει να χτίζει looks που ανανεώνουν και εξελίσσουν τον αντρικό τρόπο ένδυσης, πραγματοποιώντας ενδυματολογικές επιλογές που εκ πρώτης όψεως μπορεί να φαντάζουν αποτυχημένες. Σε δεύτερη ανάγνωση όμως δημιουργούν ένα αποτέλεσμα αρμονικό και κομψό.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η πρόσφατη εμφάνισή του σε εκδήλωση στην Ουάσινγκτον με αφορμή την τελευταία του ταινία, "Πρώτος Άνθρωπος" σε σκηνοθεσία Damien Chazelle.

Ο Gosling επέλεξε να συνδυάσει δύο χρώματα που το "πάντρεμά" τους αποτελεί συνήθως στιλιστική παγίδα. Φόρεσε πράσινο κοστούμι με δίχρωμο κίτρινο - μπεζ, όχι πουκάμισο, αλλά πόλο μπλουζάκι με κουμπιά σε όλο το μήκος του (το γνωστό button down polo).
Πρόκειται για μία έντονη χρωματική αντίθεση που στην πλειοψηφία των περιπτώσεων "χτυπά" άσχημα στο μάτι. Ωστόσο, εδώ θα συμφωνήσουμε ότι το χρωματικό "δέσιμο" είναι αρμονικό. Πώς ακριβώς επιτεύχθηκε αυτό;
Το μυστικό κρύβεται στη σωστή επιλογή απόχρωσης:
- Το πράσινο χρώμα στο κοστούμι είναι ένα "σπασμένο" πράσινο σαν ξεθωριασμένο, που μοιάζει λίγο και με μπλε.
- Από την άλλη, η κίτρινη διχρωμία του πόλο είναι μεν έντονη, αλλά μουντή (το κίτρινο στο γιακά και στα κουμπιά παραπέμπει περισσότερο στο μουσταρδί, παρά στο καναρινί) και η μπεζ απόχρωση στο υπόλοιπο μπλουζάκι είναι ουδέτερη, αποσυμπιέζοντας την ένταση του τολμηρού αυτού χρωματικού συνδυασμού.
Από: Esquire UK
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.