
Warcore: Η αντρική μόδα σε εμπόλεμη ζώνη
Η τάση που "γεννήθηκε" το 2018 και το 2019 πρωταγωνιστεί στις μεγάλες τάσεις της χρονιάς.

Μπορεί να μην ζούμε σε δυστοπικούς καιρούς -αλλά συζητάμε εντόνως γι' αυτούς κυρίως μέσα από την ποπ κουλτούρα- ζούμε όμως ειδικά τους τελευταίους μήνες μία έντονη και συνεχή πολιτικοκοινωνική αναταραχή παγκοσμίως: από τις πρόσφατες διαδηλώσεις των Κίτρινων Γιλέκων μέχρι εκείνες στη Βενεζουέλα και τις δικές μας για τη συμφωνία των Πρεσπών. Αναταραχή που φαίνεται να έχει επηρεάσει και τη βιομηχανία της μόδας, που "γεννά" νέες τάσεις με επιρροές από το στρατιωτικό στυλ, το γνωστό ως military.
Πρόκειται για το warcore, ένα fashion trend με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στο στρατό και στις παραστρατιωτικές οργανώσεις. Πιο απλά και ελληνικά στους "κουκουλοφόρους".
Το warcore look ακούστηκε για πρώτη φορά στον κόσμο της μόδας το 2018, αλλά φέτος πρωταγωνιστεί στις μεγαλύτερες τάσεις της σεζόν. Την ονομασία του οφείλει στη Vogue και το μεγάλο hype του στο ιαπωνικό brand, Takahiromiyashita The Soloist που λάνσαρε μία σειρά αφιερωμένη στο συγκεκριμένο trend,

όσο και στο ιταλικό brand, Alyx και τη συλλογή του για τη Άνοιξη του 2019.

Τα κομμάτια κλειδιά του warcore look
- Φούτερ με κουκούλα
- Full face σκούφος
- Full face φούτερ
- Περιλαίμιο που "κρύβει" το στόμα
- Περιμετώπια
Από το normcore στο warcore

Σύμφωνα με τη Vogue, το warcore trend αποτελεί μετεξέλιξη του normcore. Σύνθετη λέξη που προέρχεται από τις λέξεις "normal” και "hardcore” και καθιερώθηκε ως όρος από την εταιρία πρόβλεψης τάσεων K-Hole τον Οκτώβριο του 2013 στη Νέα Υόρκη.
Πρόκειται για μία unisex τάση που απασχόλησε τους σχεδιαστές το 2014 και χαρακτηριστικό της ήταν το "παλιακό" ανεπιτήδευτο στυλ ντυσίματος, που επιτυγχάνεται με άνετα ρούχα που κινούνται στα όρια του άκομψου σε ουδέτερα χρώματα και ευρύχωρες γραμμές.
Πάντως, το warcore δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται αποκλειστικά και μόνο ως μία τάση που παραπέμπει, κυρίως λόγω ονομασίας, στην έννοια του πολέμου (war). Οι ενδυματολογικές του επιλογές αντλούν επίσης έμπνευση από την industrial και athleisure μόδα, όσο και από το streetwear.

Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.