
Τα πιο hype brands σήμερα σχεδιάζουν τα t-shirts του καλοκαιριού
To MR. PORTER συνεργάστηκε με 17 εταιρείες ένδυσης για το λανσάρισμα της capsule collection, The Tee Store.

Αφού έφερε το ιαπωνικό στυλ σε κάθε σύγχρονη αντρική γκαρνταρόμπα, λανσάροντας την "The Japan Edit", μία συλλεκτική σειρά που ένωνε τα μεγαλύτερα ιαπωνικά brands, το MR PORTER, ο βραβευμένος ιστότοπος αντρικής μόδας, συνεργάζεται τώρα με τα πιο hype brands αυτή τη στιγμή στον κόσμο για το λανσάρισμα μίας συλλογής με t-shirts. Το όνομα αυτής, The Tee Store.
Πρόκειται για μία capsule collection, που φέρει την υπογραφή 17 εταιρειών ένδυσης, οι οποίες ειδικεύονται στα t-shirts, μεταξύ αυτών οι Aries, Billionaire Boy’s Club, John Elliot, COME TEES και Tres Bien.

Σχεδόν όλα τα κομμάτια κινούνται χρωματικά σε κλασικές αποχρώσεις και έχουν γραφιστικά σχέδια.

Η τιμή του κάθε t-shirt ανέρχεται στις 35 λίρες (39,41 ευρώ). Καθόλου άσχημα για ένα συλλεκτικό σχέδιο.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.