O Will Smith νικά τη βαρύτητα στη νέα καμπάνια της Moncler

Ο ηθοποιός είναι το νέο πρόσωπο της καμπάνιας "Genius Is Born Crazy" του brand, με αφορμή τον ρόλο του Τζίνι στην ταινία Aladdin του Guy Ritchie.

Τον Μάιο, βγήκε στις κινηματογραφικές αίθουσες το Aladdin του Guy Ritchie, βασισμένο στην κλασική ταινία κινουμένων σχεδίων της Disney, με τον Will Smith να κρατά τον ρόλο του Τζίνι, στον οποίο είχε δανείσει τη φωνή του ο αξέχαστος Robin Williams στο animation του 1992. Εμπνευσμένη από την εμφάνιση του Αμερικανού ηθοποιού, ο οποίος υποδύεται ένα φανταστικό ήρωα που κάνει το αδύνατο δυνατό και το παράλογο λογικό, η Moncler αποφάσισε να δημιουργήσει μία συλλογή ένδυσης με τον ίδιο να αναλαμβάνει ρόλο μοντέλου.

Τιτλοφορείται Genius is Born Crazy και αποτελεί την πρώτη συνεργασία μόδας του Smith. Σύμφωνα με το ιταλικό brand, η καμπάνια "αποτίνει φόρο τιμής σε όλους τους ιδιοφυείς ανθρώπους που έμειναν στην ιστορία όχι μόνο για το μυαλό, αλλά και για την ιδιόμορφη προσωπικότητά τους, που στιγματίστηκαν ως τρελοί ή μη κανονικοί".

Προς το παρόν, δεν έχει γίνει γνωστό τι θα περιλαμβάνει η συλλεκτική αυτή κολεξιόν, μιας και έχει δοθεί στη δημοσιότητα μόνο μία λήψη του χολιγουντιανού σταρ, που πόζαρε στον φακό του Tim Walker.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Will Smith (@willsmith) on

Να θυμίσουμε ότι η Genius is Born Crazy εντάσσεται στο Moncler Genius project, που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2018 από τον Remo Ruffini, CEO της Moncler, όταν προσκάλεσε οκτώ διακεκριμένους σχεδιαστές να επανεφεύρουν το DNA της Moncler, το εμβληματικό φουσκωτό μπουφάν της. Αυτό ακριβώς που φορά ο Will Smith στην καμπάνια.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

H MED παρουσιάζει τη νέα συλλογή γυναικείων, ανδρικών μαγιό και εσωρούχων για τη σεζόν SS2024

H MED παρουσιάζει τη νέα συλλογή γυναικείων και ανδρικών μαγιό και εσωρούχων για τη σεζόν Spring / Summer 2024 που σηματοδοτεί την εξέλιξη.

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.