O Will Smith νικά τη βαρύτητα στη νέα καμπάνια της Moncler

Ο ηθοποιός είναι το νέο πρόσωπο της καμπάνιας "Genius Is Born Crazy" του brand, με αφορμή τον ρόλο του Τζίνι στην ταινία Aladdin του Guy Ritchie.

Τον Μάιο, βγήκε στις κινηματογραφικές αίθουσες το Aladdin του Guy Ritchie, βασισμένο στην κλασική ταινία κινουμένων σχεδίων της Disney, με τον Will Smith να κρατά τον ρόλο του Τζίνι, στον οποίο είχε δανείσει τη φωνή του ο αξέχαστος Robin Williams στο animation του 1992. Εμπνευσμένη από την εμφάνιση του Αμερικανού ηθοποιού, ο οποίος υποδύεται ένα φανταστικό ήρωα που κάνει το αδύνατο δυνατό και το παράλογο λογικό, η Moncler αποφάσισε να δημιουργήσει μία συλλογή ένδυσης με τον ίδιο να αναλαμβάνει ρόλο μοντέλου.

Τιτλοφορείται Genius is Born Crazy και αποτελεί την πρώτη συνεργασία μόδας του Smith. Σύμφωνα με το ιταλικό brand, η καμπάνια "αποτίνει φόρο τιμής σε όλους τους ιδιοφυείς ανθρώπους που έμειναν στην ιστορία όχι μόνο για το μυαλό, αλλά και για την ιδιόμορφη προσωπικότητά τους, που στιγματίστηκαν ως τρελοί ή μη κανονικοί".

Προς το παρόν, δεν έχει γίνει γνωστό τι θα περιλαμβάνει η συλλεκτική αυτή κολεξιόν, μιας και έχει δοθεί στη δημοσιότητα μόνο μία λήψη του χολιγουντιανού σταρ, που πόζαρε στον φακό του Tim Walker.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Will Smith (@willsmith) on

Να θυμίσουμε ότι η Genius is Born Crazy εντάσσεται στο Moncler Genius project, που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2018 από τον Remo Ruffini, CEO της Moncler, όταν προσκάλεσε οκτώ διακεκριμένους σχεδιαστές να επανεφεύρουν το DNA της Moncler, το εμβληματικό φουσκωτό μπουφάν της. Αυτό ακριβώς που φορά ο Will Smith στην καμπάνια.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.