O Leonardo DiCaprio επιλέγει το bomber jacket του φετινού χειμώνα
Ούτε μαύρο, ούτε καμηλό.
Μπορεί το καλοκαίρι στα μέρη μας να παίρνει σχεδόν κάθε χρόνο παράταση ζωής, ωστόσο κάποια στιγμή θα χρειαστεί να ρίξεις κάτι ελαφρύ στους ώμους σου. Το τζην μπουφάν είναι πάντα μία καλή, κλασική επιλογή, παρομοίως και το bomber jacket στη σουέντ εκδοχή του, με μοναδική διαφορά την εξής: Το δεύτερο διαθέτει έναν λιγότερο casual χαρακτήρα συγκριτικά με το πρώτο και είναι ιδανικό για το χτίσιμο smart casual συνόλων. Σαν αυτό του Leonardo DiCaprio.
Στο πλαίσιο προώθησης της νέας του ταινίας, Once Upon a Time in Hollywood στο Τόκιο, ο ηθοποιός εμφανίστηκε με t-shirt, τζην παντελόνι, λευκά sneakers και bomber jacket σε ένα χρώμα που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα και πολυφορεμένα μαύρα και καμηλό.
Επένδυσε στην ουδετερότητα του μπεζ, που λόγω της διακριτικής απόχρωσής του ταιριάζει κυριολεκτικά με τα πάντα, προσδίδοντας σοφιστικέ χαρακτήρα σε κάθε casual σύνολο.
φωτογραφίες © Getty Images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.