Zoom MMW 4, ίσως τα πιο φουτουριστικά sneakers της Nike
Δεν είναι καθόλου τυχαία από τα πολυαναμενόμενα, νέα μοντέλα του sports brand.
Μπορεί η βιομηχανία της αθλητικής υπόδησης και οι απανταχού sneakerheads να αδημονούν για την κυκλοφορία της συλλογής Air Dior τον Απρίλιο, τη συνεργασία του Jordan Brand της Nike με τον γαλλικό οίκο μόδας, ωστόσο μία ακόμα σύμπραξη του κορυφαίου sports brand κάνει τις τελευταίες ημέρες τον γύρο του διαδικτύου.
Η Nike ένωσε δυνάμεις με τον Matthew Williams, καλλιτεχνικό διευθυντή του 1017 Alyx 9SM, που διακρίνεται για το industrial και urban style του, για τη δημιουργία της σειράς sneakers, Matthew M Williams x Nike Zoom MMW 4.
Το Zoom MMW 4 θα λανσαριστεί σε δύο αποχρώσεις: λευκό με ασημί και μαύρο με ασημί. Πρόκειται για ένα μοντέλο με σκληρές γραμμές και κοψίματα, φουτουριστικής αισθητικής, που δεν έχουμε ξαναδεί από την Nike σε έντονο βαθμό. Το ίσως πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι η τρακτερωτή σόλα που θυμίζει σε σχεδιασμό τα λάστιχα των τανκς.

Όσον αφορά το ντεμπούτο των Nike Zoom MMW 4 sneakers στην αγορά, το μόνο που γνωρίζουμε με βεβαιότητα μέχρι στιγμής είναι ότι θα διατεθούν κάποια στιγμή μέσα στο καλοκαίρι.
Από: Esquire ES
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.
Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση
Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.