O Raf Simons στην καλλιτεχνική διεύθυνση του οίκου Prada

Θα είναι Co-Creative Director του ιταλικού οίκου μαζί με την Miuccia Prada.

Γράφει: Esquire Editors 24 Φεβρουαρίου 2020

O Raf Simons ανέλαβε τη θέση του Co-Creative Director στον οίκο Prada και από εδώ και στο εξής θα δουλεύει στενά μαζί με τη Miuccia Prada, ενώ όπως αναφέρουν οι πληροφορίες η θέση του θα είναι ισότιμη με αυτή της σχεδιάστριας καθώς θα σχεδιάζουν μαζί τις συλλογές και θα παίρνουν αποφάσεις από κοινού. Η πρώτη τους συλλογή θα είναι αυτή για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021, η οποία θα παρουσιαστεί στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου τον επόμενο Σεπτέμβριο.

Σύμφωνα με το Business of Fashion, ο Simons δεν θα αφήσει το προσωπικο του label και θα συνεχίσει κανονικά να σχεδιάζει τις ανδρικές συλλογές του. Τα νέα είναι πολύ σημαντικά μιας και είναι η πρώτη φορά που αναλαμβάνει μια τέτοια θέση στον οίκου ένας άνθρωπος που δεν ανήκει στην οικογένεια Prada. Η Miuccia κληρονόμησε το label και από μία εταιρεία που φτιάχνει βαλίτσες το μετέτρεψε σε έναν παγκόσμιο κολοσσό μόδας.

Η συνέχεια στο harpersbazzar.gr.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.

It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay

Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.