O Raf Simons στην καλλιτεχνική διεύθυνση του οίκου Prada

Θα είναι Co-Creative Director του ιταλικού οίκου μαζί με την Miuccia Prada.

Γράφει: Esquire Editors 24 Φεβρουαρίου 2020

O Raf Simons ανέλαβε τη θέση του Co-Creative Director στον οίκο Prada και από εδώ και στο εξής θα δουλεύει στενά μαζί με τη Miuccia Prada, ενώ όπως αναφέρουν οι πληροφορίες η θέση του θα είναι ισότιμη με αυτή της σχεδιάστριας καθώς θα σχεδιάζουν μαζί τις συλλογές και θα παίρνουν αποφάσεις από κοινού. Η πρώτη τους συλλογή θα είναι αυτή για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021, η οποία θα παρουσιαστεί στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου τον επόμενο Σεπτέμβριο.

Σύμφωνα με το Business of Fashion, ο Simons δεν θα αφήσει το προσωπικο του label και θα συνεχίσει κανονικά να σχεδιάζει τις ανδρικές συλλογές του. Τα νέα είναι πολύ σημαντικά μιας και είναι η πρώτη φορά που αναλαμβάνει μια τέτοια θέση στον οίκου ένας άνθρωπος που δεν ανήκει στην οικογένεια Prada. Η Miuccia κληρονόμησε το label και από μία εταιρεία που φτιάχνει βαλίτσες το μετέτρεψε σε έναν παγκόσμιο κολοσσό μόδας.

Η συνέχεια στο harpersbazzar.gr.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.