O Raf Simons στην καλλιτεχνική διεύθυνση του οίκου Prada
Θα είναι Co-Creative Director του ιταλικού οίκου μαζί με την Miuccia Prada.
O Raf Simons ανέλαβε τη θέση του Co-Creative Director στον οίκο Prada και από εδώ και στο εξής θα δουλεύει στενά μαζί με τη Miuccia Prada, ενώ όπως αναφέρουν οι πληροφορίες η θέση του θα είναι ισότιμη με αυτή της σχεδιάστριας καθώς θα σχεδιάζουν μαζί τις συλλογές και θα παίρνουν αποφάσεις από κοινού. Η πρώτη τους συλλογή θα είναι αυτή για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021, η οποία θα παρουσιαστεί στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου τον επόμενο Σεπτέμβριο.
Σύμφωνα με το Business of Fashion, ο Simons δεν θα αφήσει το προσωπικο του label και θα συνεχίσει κανονικά να σχεδιάζει τις ανδρικές συλλογές του. Τα νέα είναι πολύ σημαντικά μιας και είναι η πρώτη φορά που αναλαμβάνει μια τέτοια θέση στον οίκου ένας άνθρωπος που δεν ανήκει στην οικογένεια Prada. Η Miuccia κληρονόμησε το label και από μία εταιρεία που φτιάχνει βαλίτσες το μετέτρεψε σε έναν παγκόσμιο κολοσσό μόδας.
Η συνέχεια στο harpersbazzar.gr.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;
Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΖηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός
Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.
Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.