5 αρώματα για να ψεκαστείς μέχρι το καλοκαίρι
Αρρενωπά αρώματα που σε προετοιμάζουν μέχρι να βγεις στην παραλία.
Ο καιρός γλυκαίνει, η μέρα μεγαλώνει και, ακόμη και υπό αυτές τις συνθήκες, η άνοιξη είναι η καταλληλότερη εποχή του χρόνου για να αλλάξεις το άρωμά σου. Να αφήσεις στην άκρη τις πολύ έντονες συνθέσεις, που είναι συνυφασμένες με τον χειμώνα και να δώσεις τόπο σε έξυπνα eau de parfum που συνδυάζουν τους "safe for work" φρέσκους και καθαρούς τόνους εσπεριδοειδών και λεβάντας με ξυλώδεις ή ανατολίτικες νότες. Τα στοιχεία δηλαδή που τα κάνουν κατάλληλα για κάθε περίσταση.
Έχε πάντα κατά νου ότι, όσο προχωράμε από την άνοιξη προς το καλοκαίρι, το αντρικό άρωμα οφείλει να γίνεται πιο ελαφρύ (ή να χρησιμοποιείται σε μικρότερες ποσότητες), να θυμίζει θάλασσα, ανεμελιά και βόλτες στις ακτές του γαλλικού Νότου ή σε κάποιο ελληνικό νησί.
> Διάβασε ακόμη: Τα 3 στάδια της περιποίησης προσώπου
Αν το καλοσκεφτείς, το να αρωματιστείς πριν βγεις από το σπίτι σου, αλλά και όσο μένεις σε αυτό, είναι ένας εύκολος τρόπος για να διακτινιστείς σε μία άλλη, πιο αισιόδοξη ζωή.
K (Dolce&Gabbana)

Πιο έντονο και αισθησιακό από την πρώτη του εκδοχή, το K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum συνδυάζει το άρωμα των αναζωογονητικών εσπεριδοειδών με πιο βοτανικές, πικάντικες, ξυλώδεις και γλυκές νότες. Φοριέται από την άνοιξη μέχρι τις αρχές του φθινοπώρου και είναι από τα αρώματα που μπορείς να φοράς από το πρωί στο γραφείο μέχρι τη βόλτα σου, αργά το βράδυ.
Costa Azzurra (Tom Ford)

Η μυρωδιά της Κυανής Ακτής, έτσι όπως τη φαντάστηκε ο Tom Ford, κλείνει μέσα της τις θαλασσινές νότες των ξύλων που ξεβράζονται στις ακτές και των φυκιών, τη φρεσκάδα του κάρδαμου, του κυπαρισσιού, της λεβάντας και των εσπεριδοειδών, αλλά και τις πιο γλυκές νότες της βανίλιας, του μόσχου και της μαστίχας. Ένα unisex άρωμα για όλες τις ώρες, που μπορεί να φορεθεί μέχρι το βαθύ καλοκαίρι.
> Διάβασε ακόμη: To μέλλον των αρωμάτων δεν έχει φύλο
Armani Code (Giorgio Armani)

Ένα έντονο, ανατολίτικο-fougère eau de parfum με σπινθηροβόλες νότες κορυφής από λεβάντα, λεμόνι και περγαμόντο, που εκπέμπουν καθαριότητα. Ο αρωματικός του χαρακτήρας συμπληρώνεται με τις γλυκές, πικάντικες και αρρενωπές ευωδιές των σπόρων τόνκα, της βανίλιας, του μόσχου, του κέδρου και του σουέντ. Μπορείς να το φορέσεις άνετα και τον χειμώνα.
Y (Yves Saint Laurent)

Οι φρέσκες νότες από μήλο, τζίντζερ και περγαμόντο συνδυάζονται με την πιο βοτανική ευωδιά του φασκόμηλου, τη μυρωδιά του γερανιού, την ξυλώδη αίσθηση του κέδρου και τις ανατολίτικες και γλυκές νότες του λιβανιού και των σπόρων τόνκα. Η έντονη αλλά ισορροπημένη του σύνθεση το κάνει "safe for work", αλλά και για τις μεγαλύτερες ώρες.
> Διάβασε ακόμη: Τα grooming trends της εποχής είναι και τα ευκολότερα
Stronger With You Absolutely (Emporio Armani)

Ένα ολοκαίνουργιο, έντονο, αρρενωπό και αισθησιακό ανατολίτικο-fougère που δεν μοιάζει με κανένα άλλο. Συνδυάζει αρωματικές νότες από ρούμι, κεχριμπαρένιο ελεμί, περγαμόντο και λεβάντα με τη γλυκιά μυρωδιά του καραμελωμένου κάστανου, της βανίλιας Μαδαγασκάρης και του καπνιστού ξύλου κέδρου.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.