Ψεκάσου άφοβα με αυτά τα αρώματα για το καλοκαίρι
Γιατί κάθε φορά που αλλάζει ο καιρός, πρέπει να αλλάζεις και άρωμα.
Ψάχνεις να βρεις ποια είναι τα αντρικά αρώματα που θα σε κάνουν να μυρίζεις υπέροχα αυτό το καλοκαίρι; Τα έχουμε όλα συγκεντρωμένα εδώ, αυτά που θα σε κάνουν να αφήσεις στην άκρη εκείνο που φοράς τον χειμώνα για να σε συντροφεύσουν με την ανάλαφρη, ενδιαφέρουσα και φωτεινά μεθυστική δροσιά τους όλους τους μήνες του θέρους και της ανεμελιάς που έχουμε μπροστά μας.
Memoire d'Une Odeur (Gucci)
Ένα φρέσκο και ξεχωριστό άρωμα με νότες βάσης από κέδρο, σανταλόξυλο και βανίλια, σώμα από γιασεμί και μόσχο και νότες κορυφής χαμομηλιού και πικραμύγδαλου. Η γνήσια ιταλιάνικη σύνθεσή του αντιδρά με την επιδερμίδα σου, κάνοντάς το να μυρίζει πάνω σου τελείως διαφορετικά απ' ότι σε οποιονδήποτε άλλο άντρα που το φοράει, μεταφέροντας, όμως, πάντοτε και σε όλους, τη φρεσκάδα ενός ανέμελου και ίσως vintage καλοκαιριού σε κάθε σου πέρασμα.Gucci
Oceanic Amber (Korres)
To "ωκεάνιο" φουζέρ που έχει στον πυρήνα της αρωματικής του σύνθεσης τη λεβάντα, την κουμαρίνη και τη δρυ, αποτελεί μία τολμηρή σύνθεση που τη χαρακτηρίζουν οι νότες του σκούρου δέρματος, του κέδρου, του μαύρου πιπεριού, του σουέντ και των άνθεων μηλιάς. Ιδανικό για εσένα που δεν μπορείς να αποχωριστείς ούτε το καλοκαίρι τα αρώματα που διαθέτουν χαρακτήρα και προσωπικότητα.Korres
Imagination (Louis Vuitton)
Το έβδομο αντρικό άρωμα του οίκου Louis Vuitton αποθεώνει με έναν σύγχρονο και αρρενωπό τρόπο τις ανυπέρβλητες οσφρητικές αποχρώσεις του περγαμόντου, του λεμονιού, του πορτοκαλιού και των άνθεων της νεραντζιάς. Ο μεσογειακός του χαρακτήρας απογειώνεται με το αισθησιακό άμπερ και τη γλυκιά ηρεμία του μαύρου τσαγιού από την Κίνα, κάνοντας τη φαντασία σου να ταξιδεύει σε καλοκαιρινούς παραδείσους και ιδανικούς τόπους παραθερισμού.Louis Vuitton
> Διάβασε ακόμα: Επιχείρηση αντρικό νεσεσέρ: Τι περιλαμβάνει;
Cipresso di Toscana (Acqua di Parma)
Οι τελευταίες μέρες σου στο γραφείο μπορεί να βρίσκονται ναυτικά μίλια μακριά από το Κάπρι ή το Αντικάπρι, αλλά μπορείς πάντα να (μετα)φέρεις πάνω σου τη μοναδική αίσθηση μίας ημέρας όμορφα ξοδεμένης στο "κινηματογραφικό" θέρετρο, την ακτή του Αμάλφι και γενικότερα την ευλογημένη γη της Ιταλίας. Πώς; Με ένα και μόνο άρωμα, το Cipresso di Toscana του ιστορικού οίκου Acqua di Parma, ένα θεσπέσιο μείγμα των μυρωδιών του φασκόμηλου και της λεβάντας, εμπλουτισμένου με τις φωτεινές και αισιόδοξες νότες του καλοκαιριού.Acqua di Parma
> Διάβασε ακόμα: Επιχείρηση αποσμητικό: Ένα crash test
Tacit (Aēsop)
Το υπέρτατο hip brand της εποχής μας, η Aēsop, που έχει κάνει τον ευφυή μινιμαλισμό σημαία των προϊόντων grooming, των καλλυντικών και των αρωμάτων που θέλουμε να αποκτήσουμε χωρίς δεύτερη σκέψη, με το Tacit παρέδωσε στην ανθρωπότητα ένα άρωμα-ό,τι-θα-μπορούσαμε-να-είχαμε-ποτέ-επιθυμήσει γι' αυτό το καλοκαίρι. Καθαρό, με χαρακτήρα και σαγηνευτικά διαπεραστική μυρωδιά, που την οφείλει σε μία σύνθεση που μπλέκει μοναδικά τις πικάντικες νότες με αυτές των εσπεριδοειδών για να δώσει νέο νόημα στις πιο ζεστές ημέρες του χρόνου.Aēsop
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.