Οι celebrities που δεν συμπαθούν το μπάνιο

Celebrities-υποστηρικτές του κινήματος No Bathing η απλά μποέμ τύποι που τους αρέσει να μυρίζουν λιγάκι;

Οι 'βρωμιάρηδες' celebrities που κάνουν μπάνιο μία φορά τον χρόνο, που λέει ο λόγος, όλο και πληθαίνουν, με τους προβολείς της δημοσιότητας να έχουν εσχάτως πέσει στην ενδιαφέρουσα περίπτωση του γαλανομάτη Jake Gyllenhaal. Ο λόγος; Σε μία συνέντευξή του δήλωσε ότι το να μην πλένεται κανείς συχνά κάνει καλό στη διατήρηση της επιδερμίδας του, αλλά και πως το ανθρώπινο σώμα διαθέτει το δικό του σύστημα 'αυτοκαθαρισμού'. Όλα αυτά στο πλαίσιο του κινήματος No Bathing που με μία δόση υπερβολής των διεθνών ΜΜΕ κάνει θραύση αυτή τη στιγμή στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ του Hollywood.

Το κίνημα της celebrity μπόχας

Το ακόμα πιο ενδιαφέρον, βέβαια, είναι ότι ο Gyllenhaal δεν είναι ο μόνος ωραίος διάσημος που δεν τα πάει καλά με το νερό και το σαπούνι. Ο Brad Pitt, για παράδειγμα, καθαρίζει τις μασχάλες του με μωρομάντηλα, ενώ, σύμφωνα με το αμερικάνικο Esquire, o Ashton Kutcher έχει στο παρελθόν δηλώσει ότι κάνει μπάνιο σπάνια. Από κοντά και ο Dax Shepard που ασπάζεται τη θέση ότι με το να σαπουνίζεται κανείς επί καθημερινής βάσεως αφαιρεί όλα τα φυσικά έλαια της επιδερμίδας του.

Οι celebrities που δεν συμπαθούν το μπάνιοGetty Images

Σε όλα όσα λένε οι άνωθεν celebrities και πολλοί άλλοι ακόμα, έχουν τα δίκια τους. Η ανθρώπινη επιδερμίδα όντως φιλοξενεί ένα φυσικό φράγμα από ωφέλιμα βακτήρια και άλλους μικροοργανισμούς, ενώ διαθέτει και 'αυτοκαθαριστικές' ιδιότητες. Αλλά, μάλλον, υπερβάλλουν. Την επιδερμίδα μπορεί να τη βλάψουν μόνο τα παρατεταμένα ζεστά ντουζ και η εκτεταμένη χρήση σαπουνιού και σκληρών απολεπιστικών προϊόντων, όχι το απλό και απαραίτητο καθημερινό μπάνιο.

Μήπως οι υπόλοιποι είμαστε παστρικοί;

Εμείς, λοιπόν, είμαστε χαζοί που κάνουμε το ντουζάκι μας σχολαστικά κάθε πρωί και περνάμε τη μασχάλη μας με αποσμητικό για να μην φλομώνουμε τους άλλους στο πέρασμά μας; Όχι. Το σωστό κάνουμε. Αν, βέβαια, εσύ έχεις ευαίσθητη επιδερμίδα ή με τάση για έκζεμα, μπορείς να κάνεις μπάνιο κάθε δύο μέρες για να αποφύγεις την ξηρότητα. Περίπου αντίστοιχα, αν ο τύπος της δουλειάς σου περιλαμβάνει έντονη φυσική δραστηριότητα, αν έξω κάνει πολλή ζέστη και ιδρώνεις ή αν γυμνάζεσαι, θα πρέπει να μπανιαρίζεσαι περισσότερες από μία φορές την ημέρα.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ashton Kutcher (@aplusk)

Ανθρωπολογία της καθαριότητας

Κάθε οργανισμός, βέβαια, έχει τη δική του 'βιολογία', κάτι που σε συνδυασμό με τον τρόπο ζωής καθενός από εμάς και -κυρίως- τις κοινωνικές αναμονές για το τι εκλαμβάνεται ως 'καθαρό' και τι ως 'μιαρό', μας έχει οδηγήσει σε μία 'αποτελεσματική' για εμάς ρουτίνα καθαριότητας.

Ο πολιτισμικός αντίκτυπος των περήφανων 'άπλυτων' celebrities, πάντως, είναι ότι αμφισβητείται γενικότερα και ανοιχτά ο άγραφος κανόνας που θέλει το 'αποφεύγειν του μπανιαρίζεσθαι' να αποτελεί παράγοντα στιγματισμού και περιθωριοποίησης, τουλάχιστον εντός του context των σύγχρονων δυτικών κοινωνιών.

> Διάβασε ακόμα: Επιχείρηση αποσμητικό: Ένα crash test

Δεν είμαστε όλοι 'ίσα κι όμοια' απέναντι στη δύναμη της ιδρωτίλας

Καταλήγοντας, δύο είναι τα ενδεχόμενα. Το πρώτο, οι celebrities που μιλούν ανοιχτά για τις 'βρωμερές' τους συνήθειες και υπερασπίζονται το No Bathing να συντελέσουν σε μία αλλαγή του τι μετράει ως 'καθαρό'. Το δεύτερο και πιο πιθανό, λόγω celebritοσύνης, να έχουν οι ίδιοι κατακτήσει και εγκλείσει εντός του μικροσύμπαντός τους το προνόμιο η ιδρωτίλα τους να θεωρείται ότι μυρίζει σαν τριαντάφυλλα. Κοινώς, όπως έγραψε ο George Orwell, 'όλα τα ζώα είναι ίσα, αλλά ορισμένα ζώα είναι πιο ίσα από τα άλλα'. Να θυμίσουμε μόνο ότι τα 'πιο ίσα' στη Φάρμα των Ζώων ήταν τα γουρούνια, γνωστά για τις συνήθειές τους ως προς την 'καθαροσύνη'.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.