Γιατί ο Elon Musk απαγορεύει το άρωμα στα γραφεία του

Το αν λειτουργεί προς όφελός σου το να φοράς άρωμα στις συνεντεύξεις για δουλειά και στο γραφείο σηκώνει μεγάλη κουβέντα.

Ο Elon Musk, με τις ιδέες αλλά και τις παραξενιές του, μας δίνει συχνά πυκνά τροφή για σκέψη. Τελευταία, λοιπόν, μας απασχολεί για το ότι δεν επιτρέπει στους ανθρώπους που τον συναναστρέφονται να φορούν άρωμα, ειδικά στο γραφείο. Αν, επίσης, σε περνάει ο ίδιος από συνέντευξη για δουλειά, μπορεί να σε κόψει με τη μία, όχι για μια λάθος απάντηση που θα του δώσεις, αλλά γιατί έκανες το λάθος να αρωματιστείς π.χ. με την όλο φρεσκάδα Colonia της Acqua di Parma. Πάει καλά; Ίσως ναι, ίσως και όχι. Το θέμα μας είναι άλλο και έχει να κάνει με την πιθανότητα, τελικά, να έχει δίκιο. Αλλά πριν βγάλουμε τελική κρίση, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Η απαγόρευση του Elon Musk

Ενώ στις συνεντεύξεις για δουλειά και στο γραφείο καλό είναι να πηγαίνεις 'σένιος', καθαρός και καλοχτενισμένος, ο Musk έχει απαγορεύσει τη χρήση αρωμάτων. Σε αυτή την 'παραξενιά', δεν είναι μόνος. Υπάρχουν πολλοί που του δίνουν τα δίκια του. Κι αυτό γιατί το 'λάθος' άρωμα ενδέχεται να κάνει κακή εντύπωση, ακόμα και να προκαλέσει πονοκεφάλους.

Γιατί ο Elon Musk απαγορεύει το άρωμα στα γραφεία του iStock

Ο Elon Musk όμως απαγορεύει γενικά τα αρώματα, λάθος και σωστά. Αυτό καθώς, αν πιστέψουμε στις σχετικές φήμες, έχει μια υπερευαισθησία στις μυρωδιές και αντιλαμβάνεται τις οσμές πιο έντονα από τον μέσο άνθρωπο. Μάλιστα, συγκεκριμένα αρώματα, μπορεί να τον κάνουν να αισθανθεί άρρωστος.

> Διάβασε ακόμα: Η αγαπημένη κολόνια του Elvis Presley κοστίζει λιγότερο από €10

Κατά τις ίδιες πηγές, οι υποψήφιοι για δουλειά στις εταιρείες του λαμβάνουν ειδική ενημέρωση πριν προσέλθουν στο ραντεβού τους να μη φορούν άρωμα οποιουδήποτε είδους, ακόμα και αν το ραντεβού τους δεν είναι με τον ίδιο τον Musk, σε περίπτωση και μόνο που τύχει εκείνος να περάσει από κοντά τους.

> Διάβασε ακόμα: H Acqua di Parma και το γοητευτικό άρωμά της

Ο κανόνας για τα αρώματα στον χώρο εργασίας

Τι θα πρέπει να κάνεις εσύ όμως όταν είναι να πας σε μια συνέντευξη για δουλειά, όχι για να εργαστείς στην Tesla, αλλά σε κάποια άλλη εταιρεία; Σίγουρα υπάρχει ένα σχετικό 'πρωτόκολλο', τόσο για αυτή την περίσταση όσο και για το τι 'επιτρέπεται' και τι όχι στον χώρο εργασίας.

Σύμφωνα με αυτό, κανείς δεν σου απαγορεύει το να φοράς άρωμα, καθώς μπορεί να σε βοηθήσει να είσαι πιο ήρεμος, πιο παραγωγικός και να έχεις περισσότερη εμπιστοσύνη στον εαυτό σου.

Αν λοιπόν γνωρίζεις ότι κανείς από όσους πρόκειται να σε 'μυρίσουν' δεν έχει κάποια αλλεργία, κανείς δεν σου απαγορεύει να αρωματίζεσαι, με μέτρο, με το αγαπημένο σου άρωμα.

Να θυμάσαι μόνο πως θεωρείται ευγενικό το άρωμα που βάζεις να μην είναι πολύ έντονο. Επίσης, καλό είναι να μη 'λούζεσαι' με την κολόνια σου. Τέλος, σε διαβεβαιώνουμε ότι κανένα άρωμα, όσο έντονο κι αν είναι, δεν μπορεί να υποκαταστήσει το σαπούνι με το νερό.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.

It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay

Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.