
Το νέο προϊόν του Elon Musk μυρίζει σαν καμμένο μαλλί
Είναι κλεισμένο σε γυάλινο μπουκάλι, είναι gender-blind και (υποτίθεται ότι) μυρίζει σαν καμμένο μαλλί.
Να σου ξεκαθαρίσουμε πρώτα ότι δεν πρόκειται να σε τρολάρουμε και μετά να σε ενημερώσουμε ότι η Boring Company του Elon Musk και η Burnt Hair, μια κολόνια που το όνομά της υπονοεί ότι μυρίζει σαν καμένο μαλλί, έχουν σχέση εξάρτησης, για την ακρίβεια η πρώτη παράγει τη δεύτερη. Σε αυτό το σημείο, βέβαια, ας αναγνωρίσουμε ότι οι εταιρείες του αμφιλεγόμενου (για να το πούμε ευγενικά) επιχειρηματία μάς έχουν συνηθίσει σε καινοτόμα προϊόντα, αλλά αυτό το καψαλισμένο άρωμα που θέλει να μας πουλήσει, πέραν του ότι είναι παράξενο, ως ιδέα, ένα χιούμορ το έχει.
The finest fragrance on Earth!https://t.co/ohjWxNX5ZC pic.twitter.com/0J1lmREOBS
— Elon Musk (@elonmusk) October 11, 2022
> Διάβασε ακόμα: Η αγαπημένη κολόνια του Elvis Presley κοστίζει λιγότερο από €10
Πρωτότυπο όνομα για κολόνια
Πριν από μερικές ημέρες, ο Musk teaseαρε στο Twitter (πού αλλού;) ένα νέο προϊόν της Boring Company, την κολόνια Burnt Hair, και ο πολύς ο κόσμος πίστεψε ότι (για μία ακόμα φορά) τρόλαρε. Κι όμως. Αυτή τη φορά σοβαρολογούσε, μιας και το αρωματάκι του είναι πλέον κανονικότατα διαθέσιμο για πώληση.
Διαφημίζεται, μάλιστα, ως "η εσάνς της αποκρουστικής επιθυμίας", κοστίζει 100 δολάρια και, αν πιστέψουμε τα λεγόμενα του Musk, πουλάει σαν ζεστό (αρωματικό) ψωμάκι - μέχρι στιγμής έχουν πουληθεί ήδη 10.000 μπουκάλια.
> Διάβασε ακόμα: CK Everyone, ένα άρωμα για όλ@
Ο τζίρος, λοιπόν, για την Boring Company έχει ήδη φτάσει το 1 εκατομμύριο δολάρια, για να μη μιλήσουμε για το ότι τα media σαν του λόγου μας, για μία ακόμα φορά, ασχολούνται μαζί του και του προσφέρουν τζάμπα διαφήμιση.
Η ειρωνεία της υπόθεσης
Το να βγάζεις στην αγορά μια κολόνια -η οποία btw απευθύνεται σε όλα τα φύλα- και να την ονομάζεις "καμένο μαλλί" όταν το δικό σου επώνυμο είναι Musk, δηλαδή παραπέμπει στο μασκ, ένα από τα πιο αγαπημένα συστατικά της υψηλής (και χαμηλής) αρωματοποιίας (στη συνθετική του, πλέον, μορφή) είναι κάπως παράδοξο.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.