
Το νέο προϊόν του Elon Musk μυρίζει σαν καμμένο μαλλί
Είναι κλεισμένο σε γυάλινο μπουκάλι, είναι gender-blind και (υποτίθεται ότι) μυρίζει σαν καμμένο μαλλί.
Να σου ξεκαθαρίσουμε πρώτα ότι δεν πρόκειται να σε τρολάρουμε και μετά να σε ενημερώσουμε ότι η Boring Company του Elon Musk και η Burnt Hair, μια κολόνια που το όνομά της υπονοεί ότι μυρίζει σαν καμένο μαλλί, έχουν σχέση εξάρτησης, για την ακρίβεια η πρώτη παράγει τη δεύτερη. Σε αυτό το σημείο, βέβαια, ας αναγνωρίσουμε ότι οι εταιρείες του αμφιλεγόμενου (για να το πούμε ευγενικά) επιχειρηματία μάς έχουν συνηθίσει σε καινοτόμα προϊόντα, αλλά αυτό το καψαλισμένο άρωμα που θέλει να μας πουλήσει, πέραν του ότι είναι παράξενο, ως ιδέα, ένα χιούμορ το έχει.
The finest fragrance on Earth!https://t.co/ohjWxNX5ZC pic.twitter.com/0J1lmREOBS
— Elon Musk (@elonmusk) October 11, 2022
> Διάβασε ακόμα: Η αγαπημένη κολόνια του Elvis Presley κοστίζει λιγότερο από €10
Πρωτότυπο όνομα για κολόνια
Πριν από μερικές ημέρες, ο Musk teaseαρε στο Twitter (πού αλλού;) ένα νέο προϊόν της Boring Company, την κολόνια Burnt Hair, και ο πολύς ο κόσμος πίστεψε ότι (για μία ακόμα φορά) τρόλαρε. Κι όμως. Αυτή τη φορά σοβαρολογούσε, μιας και το αρωματάκι του είναι πλέον κανονικότατα διαθέσιμο για πώληση.
Διαφημίζεται, μάλιστα, ως "η εσάνς της αποκρουστικής επιθυμίας", κοστίζει 100 δολάρια και, αν πιστέψουμε τα λεγόμενα του Musk, πουλάει σαν ζεστό (αρωματικό) ψωμάκι - μέχρι στιγμής έχουν πουληθεί ήδη 10.000 μπουκάλια.
> Διάβασε ακόμα: CK Everyone, ένα άρωμα για όλ@
Ο τζίρος, λοιπόν, για την Boring Company έχει ήδη φτάσει το 1 εκατομμύριο δολάρια, για να μη μιλήσουμε για το ότι τα media σαν του λόγου μας, για μία ακόμα φορά, ασχολούνται μαζί του και του προσφέρουν τζάμπα διαφήμιση.
Η ειρωνεία της υπόθεσης
Το να βγάζεις στην αγορά μια κολόνια -η οποία btw απευθύνεται σε όλα τα φύλα- και να την ονομάζεις "καμένο μαλλί" όταν το δικό σου επώνυμο είναι Musk, δηλαδή παραπέμπει στο μασκ, ένα από τα πιο αγαπημένα συστατικά της υψηλής (και χαμηλής) αρωματοποιίας (στη συνθετική του, πλέον, μορφή) είναι κάπως παράδοξο.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει
Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!
THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.
Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας
Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.
Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας
Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας
Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληΣτη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν
Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.