Ο David Beckham έκανε τα ταξίδια του σειρά αρωμάτων

Ο ωκεανός, τα δάση και οι απέραντες εικόνες της Φλόριντα αποτελούν το σκηνικό για τα τρία αρώματα που περιγράφουν την αγάπη του David Beckham για τα ταξίδια.

Έχει κάνει τα πάντα στην καριέρα του. Από άψογα εκτελεσμένα φάουλ στο 90ο λεπτό και μια απίθανη καριέρα 25 ετών μέχρι διαφημίσεις εσωρούχων και προώθηση ρολογιών. Ο David Beckham είναι σημείο αναφοράς σε ό,τι κι αν κάνει και σήμερα λίγο πριν από το Μουντιάλ του Κατάρ στο οποίο είναι πρέσβης, λανσάρει τη νέα του συλλογή αρωμάτων. Πρόκειται για μια οσφρητική περιπέτεια σε τρία κεφάλαια που ο σούπερ σταρ εμπνεύστηκε για το λανσάρισμα της νέας του συλλογής eau de parfum.

Δεν υπάρχει διάσταση του στυλ που ο David Beckham δεν έχει νικήσει ή εξερευνήσει από τότε που αποχαιρέτησε το ποδόσφαιρο. Το 2019, ο άνδρας που έχει κάνει τον εαυτό του brand, ίδρυσε επίσης τη δική του πλήρη σειρά είκοσι προϊόντων περιποίησης αφιερωμένη στους άνδρες που αγαπούν να φροντίζουν την εμφάνισή τους. Πρόκειται για ένα πλαίσιο πολύπλευρης δημιουργικότητας στο οποίο δεν λείπει η προσοχή στο σύμπαν των αρωμάτων. Μετά το Bold Instinct λοιπόν, ο Beckham παρουσιάζει τώρα μια νέα σειρά αρωμάτων καθώς και ένα νέο κεφάλαιο στη συνεργασία του με την Coty, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ομορφιάς στον κόσμο.

> Διάβασε ακόμη: Ο David Beckham ήρθε στην Ελλάδα για το Tudor Pelagos 39

Ο ωκεανός, τα δάση και οι απέραντες εικόνες της Φλόριντα αποτελούν το σκηνικό για τα τρία αρώματα που περιγράφουν ένα άλλο πάθος του David, αυτό των ταξιδιών. Το Infinite Aqua, το Aromatic Greens και το Refined Woods, προκαλούν μια βαθιά αίσθηση της αγάπης ενός φυσικού τοπίου και αντανακλά την ιδιαίτερη γοητεία της Beckham για την περιπέτεια στο δρόμο. 

Τι ανέφερε ο ίδιος ο David Beckham

"Τα τελευταία 15 χρόνια, είχα την τύχη να συνεργαστώ με απίστευτους maître parfumeurs από όλο τον κόσμο και αυτά τα επίμονα και διαχρονικά αρώματα είναι μια συγκεκριμένη έκφραση του συνδυασμού της τεχνογνωσίας τους και του οράματός μου. Τα αρώματα έχουν τη δύναμη να θυμίζουν ιδιαίτερους ανθρώπους και στιγμές στη ζωή μας: με τη νέα συλλογή eau de parfum, ήθελα να αποτυπώσω προσωπικές αναμνήσεις από ταξίδια με την οικογένειά μου και στενούς φίλους", λέει.

Τα μπουκάλια έχουν απλό σχεδιασμό και αφήνουν χώρο για την ίδια την ουσία, σαν να ενισχύει την αίσθηση της απαλής πολυτέλειας. Ωστόσο, κάθε άρωμα έχει μια ξεχωριστή εμφάνιση, που χαρακτηρίζεται από το χρώμα του jus: γαλάζιο για το Infinite Aqua, πράσινο για το Aromatic Greens και απαλή άμμος για το Refined Woods. Είναι διαθέσιμα στα αρωματοπωλεία Naïma και στο ψηφιακό κατάστημα της αλυσίδας. Ας τα δούμε αναλυτικά.

Infinite Aqua

Ένα φρέσκο αρωματικό άρωμα, το Infinite Aqua τις ακτές του Ειρηνικού και την αναζωογονητική αίσθηση της αλμύρας στο δέρμα. Οι πράσινες νότες λεμονιού και σύκου συνδυάζονται με μια υδάτινη συμφωνία ωκεάνιας αύρας για να δημιουργήσουν μια αίσθηση φρεσκάδας. 

Ο David Beckham έκανε τα ταξίδια του σειρά αρωμάτων

Aromatic Greens

Ξεδιπλώνεται με μια έκρηξη από νότες λεμονιού και μέντας εμπλουτισμένες με μια γλυκόξινη προφορά αψέντι.

Aromatic Greens

Refined Woods

Ένα ανατολίτικο ξυλώδες άρωμα, το Refined Woods είναι φτιαγμένο με εμβληματικά συστατικά αρωματοποιίας που έχουν σχεδιαστεί για να μεταφέρουν το μυαλό σε εξωτικά μέρη. Χαρακτηρίζεται επίσης από την πικάντικη-ξυλώδη ένταση της tonka, του κέδρου και του vetiver.

Refined Woods

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα