Scent of a man: Ο Richard Madden 'αψηφά' τις προκλήσεις

Ο βραβευμένος Σκοτσέζος ηθοποιός είναι το πρόσωπο του Calvin Klein Defy, μίας τολμηρής πρότασης αναζωογονητικής φρεσκάδας, σχεδιασμένης για τον σύγχρονο άντρα που ξεπερνά τα όριά του.

Richard Madden μιλά στην ελληνική έκδοση του Esquire και τον Μπάμπη Δούκα για έναν ακόμη πολύ ιδιαίτερο "ρόλο" του, που δεν αφορά ακριβώς τη μικρή ή τη μεγάλη οθόνη. Αυτόν του προσώπου της νέας καμπάνιας του Calvin Klein Defy

Ποιες είναι οι πρώτες σου αναμνήσεις σχετικά με αρώματα; Μπορείς να θυμηθείς το πρώτο άρωμα που χρησιμοποίησες ποτέ;

Ήμουν μικρός, περίπου 10 ετών, και ήταν Χριστούγεννα, όταν μου έφεραν για δώρο ένα CK One. Θυμάμαι να το πιάνω στα χέρια μου και να νιώθω πως έχω ένα είδος μικρού θησαυρού μέσα στο μπουκάλι. Μόλις το μύρισα κατάλαβα πως πρόκειται για κάτι πολύ ντελικάτο, που μου δημιούργησε για πρώτη φορά τέτοιου είδους συναισθήματα. 

Scent of a man: Ο Richard Madden 'αψηφά' τις προκλήσεις

Ποια είναι η επίδραση ενός καλού αρώματος στην καθημερινή σου ρουτίνα περιποίησης;

Είναι κάτι που μπορεί να σου φτιάξει τη διάθεση, να σου απογειώσει το mood. Να σου δώσει ένα είδος αυτοπεποίθησης. Προσωπικά χρησιμοποιώ άρωμα τόσο το πρωί όσο και το βράδυ, όταν πρόκειται να βγω. Η ημέρα μου ξεκινά με ένα eau de toilette προτού το διαδεχθεί το eau de parfum. Ειδικά το νέο Defy έχει αυτές τις πιο έντονες νότες που το καθιστούν ιδανικό για βραδινές περιστάσεις. 

O Richard Madden στη νέα καμπάνια CK Defy 4

Και τι γίνεται με το στυλ σου γενικότερα;

Επικεντρώνομαι στο προσεκτικό tailoring αλλά και στο να κρατάω τα πράγματα απλά. Μου αρέσει το απλό, καθαρό στυλ. Γι’ αυτό και προτιμώ τα T-shirts και τα απλά jeans. Λόγω της δουλειάς μου φοράω πολλά και διαφορετικά ρούχα, αναλόγως ρόλων ή περιστάσεων. Γι’ αυτό και στην καθημερινότητά μου προτιμώ πιο "εύκολα" πράγματα. 

Έχεις κάποιες συμβουλές ή tips σχετικά με το πώς επιλέγουμε ένα άρωμα; 

Το σημαντικότερο είναι αυτό που φοράς να σε κάνει να νιώθεις όμορφα και άνετα. Ακριβώς όπως ένιωσα κι εγώ την πρώτη φορά που έλαβα κάτι τέτοιο, όπως σου περιέγραψα πιο πριν. Να αισθανθείς χαρά όταν το μυρίσεις, να νιώθεις σαν να σε αγκαλιάζουν κάθε φορά που το φοράς. Και κυρίως, να αισθάνεσαι ωραία που το φοράς για σένα πριν από όλα, όχι για να εντυπωσιάσεις τους άλλους. 

O Richard Madden στη νέα καμπάνια CK Defy 1

Η γενικότερη σύνδεσή σου με την Calvin Klein ποια είναι;

Εκτός από το γεγονός πως πάντοτε μου άρεσαν τόσο τα fragrances όσο και τα ρούχα της Calvin Klein, μεγάλωσα παρακολουθώντας τις καμπάνιες του brand, όπως αυτή με τον Mark Wahlberg και την Kate Moss. Επομένως, όταν ήρθαμε σε επαφή ήθελα πολύ να γίνω μέρος όλου αυτού και κάπως έτσι προέκυψε το Defy. Κάτι που σε παρακινεί να μη συμβιβάζεσαι και να ξεπερνάς τα όριά σου.

Πώς ήταν η εμπειρία σου κατά τη διάρκεια της καμπάνιας του Calvin Klein Defy;

Ήταν αληθινά συναρπαστικό και νιώθω τυχερός. Ξέρεις, λόγω της δουλειάς μου έχω την ευκαιρία να πηγαίνω σε διάφορα μέρη, συχνά κάπου που δεν έχω πάει ξανά ποτέ. Το ίδιο συνέβη και τώρα. Τη μία στιγμή έβλεπα την πόλη από τις ταράτσες του Λονδίνου και την άλλη κρεμόμουν πάνω από μία λίμνη. Είναι σαν να ανακαλύπτεις ξανά τον κόσμο, με διαφορετικά στοιχεία και διαφορετικές πτυχές. Ήταν πραγματικά μία πολύ όμορφη καμπάνια.

O Richard Madden στη νέα καμπάνια CK Defy 3

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.