Πώς θα καταλάβεις αν κάποιος έχει κάνει πλαστική στη μύτη

Αν σε έχει φάει η περιέργεια ποιος έχει πειράξει τι, υπάρχουν 5 αλάνθαστοι τρόποι για να μπορέσεις να αντιληφθείς αν έχει μπει νυστέρι στο πρόσωπο ή πρόκειται για θαύμα της φύσης.

Γράφει: Νίκη Κοντομηνά 16 Φεβρουαρίου 2025

Η αισθητική χειρουργική έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της κοινωνίας μας. Μόνο στη γειτονική Ιταλία, η πλαστική στη μύτη είναι μία από τις πιο δημοφιλείς επεμβάσεις, με πάνω από 25.000 να πραγματοποιούνται κάθε χρόνο, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της Ιταλικής Εταιρείας Πλαστικής Χειρουργικής. Μεταξύ των κύριων λόγων είναι αισθητικές διορθώσεις, αλλά και λειτουργικές, όπως η βελτίωση της αναπνοής με αφετηρία τη σωστή λειτουργία του διαφράγματος. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να καταφεύγει κανείς στη ρινοπλαστική: ο καθένας έχει το δικαίωμα να αποφασίζει τι θα κάνει με το σώμα και το πρόσωπό του. Παράλληλα, το αποτέλεσμα πολύ συχνά μοιάζει απόλυτα φυσικό.

Αν παρόλα αυτά, είσαι περίεργος και θέλεις να μπορείς να διακρίνεις αν κάποιος έχει επέμβει στην εμφάνισή του και έχει κάνει πλαστική μύτης, ιδού 5 κόλπα για να μπορείς να το διαπιστώσεις, χωρίς να ρωτήσεις ευθέως τον άλλον. Ωστόσο, αν είστε απλά περίεργοι να μάθετε αν κάποιος έχει επιλέξει να κάνει επέμβαση στη μύτη, εδώ είναι 5 τρόποι που βασίζονται σε κοινές παρατηρήσεις και επιστημονικές περιέργειες:

Συμμετρία και αφύσικη τελειότητα

Μια φυσική μύτη έχει συχνά μικρές ασυμμετρίες, μικρές ανωμαλίες ή ατέλειες που την κάνουν μοναδική. Μετά τη ρινοπλαστική, η μύτη τείνει να είναι πολύ συμμετρική και απαλλαγμένη από εξογκώματα ή καμπυλότητες. Αυτή η τελειότητα, αν και δεν είναι πάντα εμφανής, θα μπορούσε να είναι σημάδι χειρουργικής επέμβασης.

Ζήτημα γωνίας

Η σύγχρονη χειρουργική τείνει να δημιουργεί μια καλά καθορισμένη γωνία μεταξύ της άκρης της μύτης και του άνω χείλους, ειδικά στις γυναίκες. Αυτή η γωνία, η οποία ονομάζεται ρινοχειλική, είναι συχνά πιο τονισμένη σε μια πλαστική από ό, τι σε μια φυσική μύτη, η οποία τείνει να ακολουθεί πιο μαλακές και λιγότερο γεωμετρικές γραμμές.

Λεπτό δέρμα

Μετά από ρινοπλαστική, ειδικά όταν μία μύτη μικραίνει, το δέρμα να φαίνεται λεπτότερο και πιο σφιχτό εξαιτίας της νέας της δομής. Αυτό συμβαίνει επειδή ο χειρουργός συχνά αφαιρεί χόνδρο ή οστό, αφήνοντας λιγότερη στήριξη για το δέρμα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό μπορεί να είναι εμφανές σε μια πιο αιχμηρή μύτη ή σε πιο έντονες λεπτομέρειες, όπως το περίγραμμα των ρουθουνιών.

Ουλές

Η ρινοπλαστική αφήνει ουλές, αλλά οι πλαστικοί χειρουργοί είναι ειδικοί στην απόκρυψή τους. Σε μια κλειστή ρινοπλαστική, οι τομές είναι εσωτερικές και αόρατες. Ωστόσο, στην περίπτωση της ανοιχτής, μια μικρή ουλή μπορεί να είναι ορατή στη βάση της μύτης, ανάμεσα στα ρουθούνια. Αν κοιτάξεις προσεκτικά την περιοχή αυτή, μπορεί να παρατηρήσεις ένα αχνό σημάδι.

Παλιές φωτογραφίες

Η σύγκριση με παλαιότερες φωτογραφίες είναι συχνά το πιο προφανές στοιχείο. Εάν το άτομο έχει μια μύτη που είναι εμφανώς διαφορετική από ό,τι στο παρελθόν (μικρότερη, πιο ίσια ή αλλιώτικη τελοσπάντων), υπάρχει λόγος. Βέβαια, η ηλικία και η ανάπτυξη μπορούν να αλλάξουν το πρόσωπο , οπότε είναι καλύτερο να μην βγάλεις βιαστικά συμπεράσματα, εκτός αν είναι κάτι που βγάζει μάτι.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.