Αυτό είναι το άρωμα που (ξε)πουλά ανά 4 δευτερόλεπτα - Το διαφημίζουν Bradley Cooper και Vinícius

Πρόκειται για προσθήκη στην best seller σειρά της Boss ονόματι Bottled και θα κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Εμείς σε ενημερώνουμε από τώρα για να προλάβεις, γιατί προβλέπεται να εξαφανιστεί και αυτό, σε χρόνο dt.

Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, η Boss λανσάρει το νέο της άρωμα – το Boss Bottled Beyond – μία νέα προσθήκη στη best-selling σειρά Bottled της μάρκας. Επικεφαλής της παγκόσμιας καμπάνιας είναι τρεις νέοι πρεσβευτές: ο ηθοποιός Bradley Cooper, ο κολομβιανός τραγουδιστής Maluma και ο βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής Vinícius Júnior.

Το άρωμα είναι εμπνευσμένο από την αντίθεση, συνδυάζοντας εκχύλισμα φρέσκου τζίντζερ και φύλλο κέδρου και τον βαθύ αισθησιασμό του δέρματος. 

Χρησιμοποιεί "υπερκρίσιμη εκχύλιση διοξειδίου του άνθρακα"  μια διαδικασία που εφαρμόζει πίεση αντί για θερμότητα– ώστε να διατηρείται η καθαρότητα και η πολυπλοκότητα των πρώτων υλών.

Το αποτέλεσμα λέγεται πως είναι ένα καθαρό, μακράς διάρκειας άρωμα, σχεδιασμένο να "αγκαλιάζει" το δέρμα, συνδυάζοντας φρεσκάδα και βάθος.

Οι απίθανες πωλήσεις του Boss Bottled

Αξίζει να σημειωθεί σειρά BOSS Bottled είναι εδώ και χρόνια μία από τις πιο επιτυχημένες αντρικές σειρές αρωμάτων παγκοσμίως, με ένα μπουκάλι να πωλείται κάθε τέσσερα δευτερόλεπτα. Για να σε προλάβουμε, αυτό σημαίνει ότι πουλά σχεδόν οκτώ εκατομμύρια μπουκάλια τον χρόνο.

Η BOSS έχει μακρά ιστορία στη συνεργασία με προσωπικότητες που αντικατοπτρίζουν τη διαρκώς εξελισσόμενη αντίληψή της για την αρρενωπότητα.

Ο ηθοποιός Chris Hemsworth έγινε το πρόσωπο του BOSS Bottled το 2017, ενώ είχαν προηγηθεί οι Theo James για το The Scent το 2015 και Jamie Dornan το 2018.

Προηγούμενες καμπάνιες είχαν πρωταγωνιστή τον Gerard Butler στα μέσα της δεκαετίας του 2010, καθώς και το μοντέλο Mark Vanderloo, που έγινε συνώνυμο με τη μάρκα στα τέλη των '90s και τις αρχές των 2000s.

"Η BOSS εκπροσωπεί την αυτοπεποίθηση, την ακεραιότητα και τη σιωπηλή δύναμη που πηγάζει από το να ξέρεις ποιος είσαι", λέει ο Cooper και προσθέτει: "Η επιδίωξη να ηγείσαι με αυθεντικότητα, είτε στη δουλειά είτε στη ζωή: η BOSS είναι ένα brand που γιορτάζει αυτή την πρόθεση. Έχει να κάνει με το να είσαι παρών, να δουλεύεις σκληρά και να παραμένεις πιστός στις αξίες σου."

Μιλώντας για την καμπάνια, ο πρωταγωνιστής του A Star Is Born ανέφερε: "Είναι συναρπαστικό να συνδέεσαι με μια μάρκα που προωθεί την εξέλιξη. Το BOSS Bottled BEYOND έχει να κάνει με το να ξεπερνάς τα όριά σου και να συνεχίζεις να εξελίσσεσαι, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεσαι. Είναι επίσης μια συναρπαστική ευκαιρία να συνδεθείς με τον κόσμο με έναν διαφορετικό τρόπο, μέσω του αρώματος και της αφήγησης."

Ο Cooper, ο Maluma και ο Vinícius Júnior φέρνουν ο καθένας τη δική του, μοναδική ενέργεια στο brand.

Με αυτό το high-profile τρίο να πρωταγωνιστεί στο λανσάρισμα, αναμένεται το BOSS Bottled BEYOND να εξαφανιστεί από τα ράφια το ίδιο γρήγορα με τους προκατόχους του.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.