Αυτό είναι το άρωμα που (ξε)πουλά ανά 4 δευτερόλεπτα - Το διαφημίζουν Bradley Cooper και Vinícius
Πρόκειται για προσθήκη στην best seller σειρά της Boss ονόματι Bottled και θα κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Εμείς σε ενημερώνουμε από τώρα για να προλάβεις, γιατί προβλέπεται να εξαφανιστεί και αυτό, σε χρόνο dt.
Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, η Boss λανσάρει το νέο της άρωμα – το Boss Bottled Beyond – μία νέα προσθήκη στη best-selling σειρά Bottled της μάρκας. Επικεφαλής της παγκόσμιας καμπάνιας είναι τρεις νέοι πρεσβευτές: ο ηθοποιός Bradley Cooper, ο κολομβιανός τραγουδιστής Maluma και ο βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής Vinícius Júnior.
Το άρωμα είναι εμπνευσμένο από την αντίθεση, συνδυάζοντας εκχύλισμα φρέσκου τζίντζερ και φύλλο κέδρου και τον βαθύ αισθησιασμό του δέρματος.
Χρησιμοποιεί "υπερκρίσιμη εκχύλιση διοξειδίου του άνθρακα" μια διαδικασία που εφαρμόζει πίεση αντί για θερμότητα– ώστε να διατηρείται η καθαρότητα και η πολυπλοκότητα των πρώτων υλών.
Το αποτέλεσμα λέγεται πως είναι ένα καθαρό, μακράς διάρκειας άρωμα, σχεδιασμένο να "αγκαλιάζει" το δέρμα, συνδυάζοντας φρεσκάδα και βάθος.
Οι απίθανες πωλήσεις του Boss Bottled
Αξίζει να σημειωθεί σειρά BOSS Bottled είναι εδώ και χρόνια μία από τις πιο επιτυχημένες αντρικές σειρές αρωμάτων παγκοσμίως, με ένα μπουκάλι να πωλείται κάθε τέσσερα δευτερόλεπτα. Για να σε προλάβουμε, αυτό σημαίνει ότι πουλά σχεδόν οκτώ εκατομμύρια μπουκάλια τον χρόνο.
Η BOSS έχει μακρά ιστορία στη συνεργασία με προσωπικότητες που αντικατοπτρίζουν τη διαρκώς εξελισσόμενη αντίληψή της για την αρρενωπότητα.
Ο ηθοποιός Chris Hemsworth έγινε το πρόσωπο του BOSS Bottled το 2017, ενώ είχαν προηγηθεί οι Theo James για το The Scent το 2015 και Jamie Dornan το 2018.
Προηγούμενες καμπάνιες είχαν πρωταγωνιστή τον Gerard Butler στα μέσα της δεκαετίας του 2010, καθώς και το μοντέλο Mark Vanderloo, που έγινε συνώνυμο με τη μάρκα στα τέλη των '90s και τις αρχές των 2000s.
"Η BOSS εκπροσωπεί την αυτοπεποίθηση, την ακεραιότητα και τη σιωπηλή δύναμη που πηγάζει από το να ξέρεις ποιος είσαι", λέει ο Cooper και προσθέτει: "Η επιδίωξη να ηγείσαι με αυθεντικότητα, είτε στη δουλειά είτε στη ζωή: η BOSS είναι ένα brand που γιορτάζει αυτή την πρόθεση. Έχει να κάνει με το να είσαι παρών, να δουλεύεις σκληρά και να παραμένεις πιστός στις αξίες σου."
Μιλώντας για την καμπάνια, ο πρωταγωνιστής του A Star Is Born ανέφερε: "Είναι συναρπαστικό να συνδέεσαι με μια μάρκα που προωθεί την εξέλιξη. Το BOSS Bottled BEYOND έχει να κάνει με το να ξεπερνάς τα όριά σου και να συνεχίζεις να εξελίσσεσαι, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεσαι. Είναι επίσης μια συναρπαστική ευκαιρία να συνδεθείς με τον κόσμο με έναν διαφορετικό τρόπο, μέσω του αρώματος και της αφήγησης."
Ο Cooper, ο Maluma και ο Vinícius Júnior φέρνουν ο καθένας τη δική του, μοναδική ενέργεια στο brand.
Με αυτό το high-profile τρίο να πρωταγωνιστεί στο λανσάρισμα, αναμένεται το BOSS Bottled BEYOND να εξαφανιστεί από τα ράφια το ίδιο γρήγορα με τους προκατόχους του.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Βρήκαμε τα ιδανικά ρούχα για ευελιξία, άνεση και προστασία στις χαμηλές θερμοκρασίες
Οι σειρές της Yamamay υπόσχονται ζεστασιά σαν αγκαλιά!
Συνεργασία της Dirty Laundry και του σωματείου "Ελπίδα" για καλό σκοπό
Η Dirty Laundry συνεργάζεται με το Σωματείο ΕΛΠΙΔΑ για μια limited edition συλλογή με ζωγραφιές παιδιών. Το 100% των εσόδων στηρίζει παιδιά με καρκίνο και τις οικογένειές τους.
Kissha Jewelry | A New Name in the City, A New Kind of Shine
Ένα δώρο καρδιάς πρέπει να είναι τέλειο. Το τέλειο κόσμημα λοιπόν, είναι Kissha: Φρέσκο, ιδιαίτερο και μοναδικό, όσο premium είναι για εμάς και αποδέκτης του.
H χριστουγεννιάτικη συλλογή του IUMAN είναι τολμηρή, κομψή και απροσδόκητη
Κάθε κομμάτι διηγείται μία ιστορία, σχεδιασμένη για όσους θέλουν να ζήσουν τα Χριστούγεννα με προσωπικότητα και ελαφρότητα.
15 διάσημοι που υπήρξαν μακρυμάλληδες με επιτυχία - ή και όχι
Για κάποιους από αυτούς, δε γνωρίζαμε καν πως είχαν ποτέ τους μακριά μαλλιά.
Γραφει Νικη ΚοντομηναPaul Smith Loves Barbour: Όταν η βρετανική κομψότητα αποκτά νέο, τολμηρό λεξιλόγιο
Η νέα συλλογή Paul Smith x Barbour AW25 φέρνει μια σύγχρονη ματιά στα εμβληματικά jackets της Barbour, με απρόβλεπτες αποχρώσεις, patchwork λεπτομέρειες και παιχνιδιάρικο βρετανικό ύφος.

