Η θρυλική χαίτη τότε και τώρα

Ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα κουρέματα όλων των εποχών επιστρέφει με φόρα από τα 80s στην πιο κομψή εκδοχή του.

Ό,τι είναι για τη νεότερη γενιά η φράντζα των Emo, είναι για όλους εμάς η χαίτη. Ή αλλιώς μαλλί λασπωτήρας ή απλά mullet στην αγγλική. Επρόκειτο για ένα κούρεμα που ξεκίνησε να φοριέται στις αρχές της δεκαετίας του 1970 κυρίως από τον αντρικό πληθυσμό και έγινε μόδα το 1980. Μπροστά και στο πλάι τα μαλλιά ήταν κοντοκουρεμένα και μακριά στο πίσω μέρος.

Η θρυλική χαίτη τότε και τώραΑπό τους πιο φανατικούς θαυμαστές του mullet ήταν ο Γερμανός ποδοσφαιριστής Rudi Völler, ο Jean-Claude Van Damme, ο George Michael και ο Andre Agassi. 

Ας ξεκαθαρίσουμε όμως το εξής: Αν υπάρχουν δύο τύποι που "φόρεσαν" τη θρυλική χαίτη με τον πιο cool τρόπο ήταν ο "MacGyver” Richard Dean Anderson στην ομώνυμη τηλεοπτική σειρά των 80s και 90s και ο Ziggy Stardust, το alter ego του David Bowie. 

ΧΑΙΤΗ
Ο Richard Dean Anderson σε σκηνή από το MacGyver.

Στα 90s, η χαίτη άρχισε σταδιακά να χάνει την εκκεντρικότητά της και να αποκτά μία σαφώς πιο διακριτική εμφάνιση, που παρέπεμπε περισσότερο σε ένα μακρύ καρέ κούρεμα. 

ΚΕΒΙΝ ΚΟΣΤΝΕΡ ΧΑΙΤΗ ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ

Χαρακτηριστικό παράδειγμα εκείνο του Kevin Costner στο "Ρομπέν των δασών" (1991), το οποίο δεκαετίες μετά επαναλανσάρει σήμερα ο Brad Pitt.

ΚΟΥΡΕΜΑ ΧΑΙΤΗ

Με την hairstyle του επιλογή του, ο 54χρονος ηθοποιός υιοθέτησε ουσιαστικά τη θρυλική χαίτη των 80s στην πιο κομψή και σύγχρονη εκδοχή της.


Κεντρική φωτογραφία © getty images

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.