
Η θρυλική χαίτη τότε και τώρα
Ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα κουρέματα όλων των εποχών επιστρέφει με φόρα από τα 80s στην πιο κομψή εκδοχή του.

Ό,τι είναι για τη νεότερη γενιά η φράντζα των Emo, είναι για όλους εμάς η χαίτη. Ή αλλιώς μαλλί λασπωτήρας ή απλά mullet στην αγγλική. Επρόκειτο για ένα κούρεμα που ξεκίνησε να φοριέται στις αρχές της δεκαετίας του 1970 κυρίως από τον αντρικό πληθυσμό και έγινε μόδα το 1980. Μπροστά και στο πλάι τα μαλλιά ήταν κοντοκουρεμένα και μακριά στο πίσω μέρος.
Από τους πιο φανατικούς θαυμαστές του mullet ήταν ο Γερμανός ποδοσφαιριστής Rudi Völler, ο Jean-Claude Van Damme, ο George Michael και ο Andre Agassi.
Ας ξεκαθαρίσουμε όμως το εξής: Αν υπάρχουν δύο τύποι που "φόρεσαν" τη θρυλική χαίτη με τον πιο cool τρόπο ήταν ο "MacGyver” Richard Dean Anderson στην ομώνυμη τηλεοπτική σειρά των 80s και 90s και ο Ziggy Stardust, το alter ego του David Bowie.

Ο Richard Dean Anderson σε σκηνή από το MacGyver.
Στα 90s, η χαίτη άρχισε σταδιακά να χάνει την εκκεντρικότητά της και να αποκτά μία σαφώς πιο διακριτική εμφάνιση, που παρέπεμπε περισσότερο σε ένα μακρύ καρέ κούρεμα.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα εκείνο του Kevin Costner στο "Ρομπέν των δασών" (1991), το οποίο δεκαετίες μετά επαναλανσάρει σήμερα ο Brad Pitt.

Με την hairstyle του επιλογή του, ο 54χρονος ηθοποιός υιοθέτησε ουσιαστικά τη θρυλική χαίτη των 80s στην πιο κομψή και σύγχρονη εκδοχή της.
Κεντρική φωτογραφία © getty images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.