
Ένα ρολόι του 1 εκ. ευρώ στον καρπό του Rafael Nadal
Ζυγίζει μόλις 30 γραμμάρια. Είναι όμως ένα από τα πιο ισχυρά ρολόγια του κόσμου και έκλεψε τις εντυπώσεις στο Roland Garros.

Ακούγεται σαν ψέμα, ο Rafael Nadal όμως φέτος κατέκτησε το 13ο του Roland Garros. To επίτευγμα του Ισπανού τενίστα είναι πραγματικά μυθικό, ενώ πρέπει να γυρίσουμε 15 ολόκληρα χρόνια πίσω για να βρούμε την πρώτη του νίκη στο γαλλικό open. Ο μεγάλος του αντίπαλος Novak Djokovic, και μέλος της Αγίας Τριάδας που κυριαρχεί στο τένις εδώ και πολλά χρόνια, δεν άντεξε στην ανελέητη επίθεση του Rafa. Στην τιτανομαχία αυτή αλλά και σε όλη την πορεία του Ισπανού πρωταθλητή, ένα ρολόι tourbillon έδινε το στιλιστικό στίγμα.

Ντυμένος στα χρώματα της Nike, στις αποχρώσεις του powder blue και με ροζ λεπτομέρειες να κάνουν τη διαφορά, ο 34χρονος τενίστας συγκέντρωνε όλα τα βλέμματα όχι μόνο για τις επιδόσεις του εντός γηπέδου αλλά και για τη θαρραλέα στάση του απέναντι στο αθλητικό στυλ. Στα τερέν του Roland Garros, όμως, εκείνο που έλαμψε πραγματικά ήταν το ρόλοι που κοσμούσε τον καρπό του: Ένα μοντέλο που φέρει την υπογραφή Richard Mille, κοστίζει περισσότερο από 1 εκ. ευρώ και συντονίστηκε απόλυτα με τις στιλιστικές επιλογές του Ισπανού.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η ελβετική ωρολογοποιία και ο Rafael Nadal συνεργάζονται, αντίθετα πρόκειται για το πέμπτο μοντέλο όπου ο Ισπανός τενίστας αναλαμβάνει χρέη brand ambassador. Άλλωστε πόσοι αθλητές θα τολμούσαν να φορέσουν ένα πανάκριβο tourbillon στον αγώνα; Ή μάλλον πόσο ρολόγια θα άντεχαν τα δαιμονισμένα σερβίς και forehand του Rafa;
Ένα παντοδύναμο έργο τέχνης

Το RM27-04 είναι κομψό και με pop αισθητική, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι είναι εύθραυστο. Το συγκεκριμένο tourbillon είναι χτισμένο με γερές βάσεις σαν πέτρινο κάστρο. Πρόκειται για ένα μοντέλο που θα άντεχε σχεδόν κάθε stress test, μιας και είναι σχεδιασμένο ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει σε επιτάχυνση της τάξης των 12.000 g - αποτελεί, δηλαδή, το πιο ισχυρό μοντέλο που κατασκεύασε ποτέ η εταιρεία.

"Ύστερα από 10 χρόνια συνεργασίας, και έχοντας περάσει πολύ χρόνο με τις ομάδες του Richard Mille, ακόμη και σήμερα εντυπωσιάζομαι από το ταλέντο, το πάθος και την ασταμάτητη αναζήτηση της τελειότητας που αποτελούν τους πυλώνες του brand. Μόνο ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο μπορούν να φτάσουν σε τόσο υψηλά επίπεδα τεχνικής" ήταν τα λόγια που χρησιμοποίησε ο Nadal για να περιγράψει της εντυπώσεις του από το νέο ρολόι που έκλεψε τις εντυπώσεις στο τελευταίο Roland Garros.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.