
Το σπάνιο Omega Speedmaster του Jeff Bezos που ταξίδεψε στο διάστημα
Το συλλεκτικό ρολόι που φορούσε ο Jeff Bezos κατά τη διάρκεια της παρθενικής του πτήσης με την Blue Origin.

Το ρολόι του Jeff Bezos στο διάστημα. Αυτό θα ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον task για οποιονδήποτε ασχολείται με την υψηλή ωρολογοποιία ή τα ταξίδια εκτός του πλανήτη μας. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ο αγώνας για το μεγάλο στοίχημα του διαστημικού τουρισμού μεταξύ των πλουσότερων entrepreneurs του μάταιου τούτου κόσμου έχει μπει στην τελική του ευθεία, όπως άλλωστε μαρτυρούν οι πρόσφατες 'επισκέψεις' των Richard Branson και Jeff Bezos εκεί έξω.
Αν και στην ουσία πρόκειται ουσιαστικά για ένα παιχνίδι multi-million dollar egos, το όλο project είναι συναρπαστικό για όλους όσοι το παρακολουθούν από απόσταση (και το σχολιάζουν ασφαλώς στο Twitter).
Η Omega, ξανά, στο διάστημα
Όπως πιθανότατα γνωρίζεις, ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου και πρώην αφεντικό της Amazon πέταξε προχθές σχεδόν 100 χιλιόμετρα ψηλότερα από την επιφάνεια της Γης, ως επιβάτης του πυραύλου-κάψουλα New Shepard.

Εκτός από το διαστημικό του κοστούμι, είχε και κάτι άλλο μαζί του σε αυτή την ολιγόλεπτη πτήση. Στον καρπό του υπήρχε ένα από τα πιο σπάνια και συλλεκτικά Omega - για την ακρίβεια, ένα τέτοιο φορούσαν και οι υπόλοιποι τρεις του σκάφους της Blue Origin.
> Διάβασε ακόμη: Η Vacheron Constantin επανέφερε στη ζωή ένα ρολόι 100 ετών
Η ελβετική ωρολογοποιία Omega προμήθευσε τον Jeff Bezos και τους συνταξιδιώτες του (για την ιστορία, αυτοί ήταν ο αδερφός του Mark, o 18χρονος Oliver Damen και η 82χρονη πιλότος Wally Funk) με ένα Omega Speedmaster Moonwatch Professional από ανοξείδωτο ατσάλι.
Σε κάθε έναν από τους 4 συνολικά χρονογράφους υπήρχε χαραγμένο το όνομα του κατόχου του, ο αριθμός πτήσης και οι λέξεις Blue Origin. Η Omega προσάρμοσε επίσης λουράκι με το logo της διαστημικής εταιρείας του Bezos.
Το γεγονός δεν προκάλεσε και τόσο μεγάλη έκπληξη. Το Speedmaster Moonwatch άλλωστε -άλλα μοντέλα του ασφαλώς- έχει συμμετέχει σε ακόμη 6 διαστημικές αποστολές.
Η εν λόγω special έκδοση του συγκεκριμένου κομματιού δεν είναι διαθέσιμη στην αγορά για το ευρύ κοινό αλλά δεν είναι καθόλου απίθανο να μπορέσει κανείς να αποκτήσει ένα τέτοιο αντικείμενο, αγοράζοντας απλά εισιτήριο για τα επερχόμενα space trips που φιλοδοξεί να ξεκινήσει ο Bezos.
> Διάβασε ακόμη: Γιατί ο Richard Branson χάνει τη μάχη του διαστήματος
Έτσι, θα βιώσει μία win-win situation: Και ταξίδι στο διάστημα, και νέο -συλλεκτικό- ρολόι. Γενικά, ένα κλασικό Omega Speedmaster κοστίζει περίπου €6.200 - αρκετά χρήματα, μα σίγουρα λιγότερα από ένα ναύλο για το διάστημα. Αναμένουμε πάντως μία αντίστοιχη κίνηση από τον Elon Musk. Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στη Γη με ένα personalized Tesla;
Από: Esquire ES
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.