Κι όμως, τα ρολόγια στο The Gentlemen κοστίζουν 6 εκατομμύρια λίρες

Όλα όσα αποκάλυψε η στυλίστρια της σειράς του Netflix.

Στη νέα σειρά του Guy Ritchie The Gentlemen, τα ρολόγια από ό,τι φαίνεται καθορίζουν το κοινωνικό στάτους των χαρακτήρων.

Για την ακρίβεια, οι περισσότεροι φορούν σημαντικά κομμάτια και σχεδόν όλοι αυθεντικά. Υπάρχουν ωστόσο και αυτοί που φορούν απομιμήσεις. Η απουσία ρολογιού -πχ ο πιστός κηπουρός Geoff τον οποίο υποδύεται ο Vinnie Jones δε φοράει- υποδηλώνει την ταξική ανισότητα γύρω από την οποία περιστρέφεται η σειρά.

Ένα από τα πρώτα ρολόγια που βλέπουμε στη σειρά είναι ένα vintage Omega από τις αρχές της δεκαετίας του '60 ενώ στη συνέχεια βλέπουμε και ένα ροζ χρυσό Patek Philippe Nautilus ref 5990. Φυσικά, κατά τη διάρκεια της σειράς, τα ρολόγια παρέχουν τρομερά πολλά στοιχεία για τους χαρακτήρες, από το πόσο αξιόπιστοι είναι μέχρι την τάξη και το υπόβαθρό τους. Για παράδειγμα, ο Henry Collins, ένας από τους πιο επιτυχημένους υποστηρικτές πυγμαχίας του Λονδίνου, φοράει ένα χρυσό Rolex Daytona. Αντίστοιχα, ο γκάνγκστερ Bobby Glass φοράει ένα Bremont ALT1, το οποίο αντικατοπτρίζει τη μεγάλη βρετανική υπερηφάνεια του, ενώ η κόρη του, Susie, ένα τανκ Cartier που ενισχύει τη φινέτσα που κρύβει την πραγματική της ταυτότητα.

"Ο Sticky Pete, γνωστός του Freddie, είναι ψεύτης και τζογαδόρος. Είναι το είδος του ατόμου που στοιχηματίζει όλα τα χρήματα που έχει κληρονομήσει, επομένως δε θα μπορούσε ποτέ να ξοδέψει 10.000 λίρες σε ένα ρολόι. Γι' αυτό τον βλέπουμε να φοράει ψεύτικα ρολόγια Patek και Rolex, τα οποία προσποιούνται τα ρολόγια των 250.000 λιρών αλλά στην πραγματικότητα είναι απομιμήσεις", τονίζει η στυλίστρια της σειράς, Loulou Bontemps και συνεχίζει:

"Κάνοντας τα βασικά μαθηματικά, έχουμε ρολόγια αξίας τουλάχιστον έξι εκατομμυρίων λιρών στη σειρά, και ήταν όλα δανεικά. Το να μπορείς να δίνεις τόση προσοχή στη λεπτομέρεια είναι πραγματικά διασκεδαστικό".

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.