
Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Κατά τη διάρκεια του πρώτου αγώνα του προημιτελικού του Champions League μεταξύ Ρεάλ Μαδρίτης και Μάντσεστερ Σίτι, ο Pep Guardiola, ο διάσημος πρώην παίκτης και νυν προπονητής της Μάντσεστερ Σίτι, τράβηξε την προσοχή των θεατών στο στάδιο Santiago Bernabéu στη Μαδρίτη με αφορμή το πολυτελές ρολόι που φορούσε.
Ο Guardiola, που διακρίνεται όχι μόνο για τον τρόπο που ηγείται της ομάδας, αλλά και για το μοναδικό και αδιαμφισβήτητο στυλ του, φορούσε ένα πολυτελές ρολόι της μάρκας Richard Mille αξίας άνω του 1 εκατομμυρίου ευρώ, σύμφωνα με το TNT Sports.
Αυτό λοιπόν το ρολόι, είναι περισσότερο μοναδικό παρά ακριβό. Είναι ένα σπάνιο κομμάτι, που δημιουργήθηκε το 2019 από μια επανεπεξεργασία του RM 27-01 που έγινε για τον Rafael Nadal, Ισπανό πρωταθλητή του τένις, 22 φορές πρωταθλητή Grand Slam, ενώ κατασκευάστηκαν μόνο δέκα από αυτό το μοντέλο. Δημιουργήθηκε μάλιστα ειδικά για να το φοριέται στο γήπεδο, έτσι κάθε στοιχείο σχεδιάστηκε προσεκτικά για να το κάνει όσο πιο ελαφρύ γίνεται.

Η διάκριση μεταξύ του ρολογιού του Pep και του Nadal έγκειται στον μοναδικό σχεδιασμό του. Αυτό είναι ένα αυτόματο ρολόι με θήκη άνθρακα 46 mm, διαφανές καντράν και λαστιχένιο λουράκι. Η σφαίρα είναι σκελετοποιημένη και η βάση αποτελείται από τιτάνιο και κράμα Lital, ένα υλικό που χρησιμοποιείται στην κατασκευή του Airbus A380, των ελικοπτέρων, των πυραύλων, των δορυφόρων και των αυτοκινήτων της Formula 1. Αυτό το μηχανικό ρολόι είναι ένα από τα ελαφρύτερα, με βάρος μόνο 18,83 γραμμάρια, συμπεριλαμβανομένου του ιμάντα.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.