Μερικές ερωτήσεις για το φινάλε του House of The Dragon

Το φινάλε της πρώτη σεζόν έφτασε και εμείς αναλύουμε όλα όσα είδαμε. - Προσοχή spoilers!

Το φινάλε της πρώτης σεζόν του House of the Dragon έμοιαζε με τα παλιά καλά τηλεοπτικά χρόνια. Μαζευτήκαμε ξανά όλοι πίσω από τις οθόνες μας, μπήκαμε στο Twitter για να σχολιάσουμε σε απευθείας μετάδοση και η δράση ξεκίνησε. Το τελευταίο επεισόδιο πιθανότατα θα μείνει στη μνήμη μας ως εκείνο που σήμανε την εκκίνηση για τον Χορό των Δράκων, αλλά μέσα σε αυτό υπάρχουν πολλές εικόνες και θέματα που θα κρατήσουν τη συζήτηση μέχρι την επόμενη σεζόν. 

Δηλαδή ο Aemond σκότωσε τον Luke κατά λάθος;

Ο Paddy Considine, μιλώντας για τους δράκους που βοήθησαν στην εξασφάλιση των Επτά Βασιλείων για τους Targaryens για πολλούς αιώνες, περιέγραψε τα ζώα ως πυρηνικά όπλα: "Μας δίνουν τη δύναμή μας και χωρίς αυτά, δεν θα ήμασταν τίποτα. Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτά τα πυρηνικά με υπευθυνότητα". Το Fire & Blood είναι σκόπιμα γραμμένο ως ένα εν μέρει αναξιόπιστο κείμενο, και στο βιβλίο, αυτό το κυνηγητό που μετατράπηκε σε δολοφονία δίνεται μόλις σε μερικές παραγράφους με σκόπιμα διατυπωμένη γλώσσα.

Ο Luke πεθαίνει, ο Aemond είναι υπεύθυνος, και "με τον θάνατό του ο πόλεμος της φωτιάς και του αίματος άρχισε σοβαρά". Υπάρχει αμφιβολία στο βιβλίο για τη διάρκεια και τη βιαιότητα του αγώνα, αλλά υπάρχει λιγότερη αβεβαιότητα για την ενοχή του Aemond: "Αν πίστευε ότι θα δεχόταν υποδοχή ήρωα, απογοητεύτηκε".

> Διάβασε ακόμη: Οι ερωτικές σκηνές του House of the Dragon διορθώνουν τα λάθη του Game of Thrones

Το House of the Dragon έχει παρουσιάσει επανειλημμένα χαρακτήρες να πιστεύουν κάτι ή να ενεργούν με ένα συγκεκριμένο τρόπο και στη συνέχεια να κάνουν κωλοτούμπα για να δημιουργήσουν βραχυπρόθεσμο δράμα. Αυτές οι αλλαγές προσδίδουν στο σύνολο ένα μεγαλύτερο συναισθηματικό εύρος καθώς ταλαντεύονται μεταξύ ηρωισμού και κακίας. Αλλά σε επίπεδο συνοχής των χαρακτήρων, αυτή η μεταβλητότητα δεν ταιριάζει απόλυτα όταν η Alicent σοκάρεται ξαφνικά από το γεγονός ότι ο πατέρας της ήθελε ο γιος τους να γίνει βασιλιάς. Δε λειτουργεί ούτε με τον Aemond. Οπτικά, αυτή η σκηνή είναι εκπληκτική: Οι δράκοι είναι οι καλύτεροι που έχουν φανεί σε όλη τη σεζόν, και ο σκηνοθέτης Γκρεγκ Γαϊτάνης χτίζει την ένταση καθώς ο Luke και ο Arrax στρίβουν και αποφεύγουν τον Aemond και τον γιγαντιαίο Vhagar μέσα σε μια καταιγίδα.

Το να χάνουν όμως και οι δύο πρίγκιπες τον έλεγχο των δράκων τους; Αυτό είναι ακατανόητο. Ο Luke ιππεύει τον δράκο του όλη του τη ζωή και ο Aemond υποτίθεται ότι είναι ο μεγαλύτερος πολεμιστής στη χώρα. RIP στον Lucerys Velaryon, αλλά μη μου πείτε ότι ο Aemond δε θα κοιτούσε πάνω από το φτερό του Vhagar, κάνοντας αστεία για το αν ο Luke ήταν πραγματικά "Strong" τώρα.

Μήπως όλη αυτή η σειρά είναι ένα επιχείρημα κατά της απόκτησης παιδιών;

Ναι, το House of the Dragon είναι ένα δράμα για τις ενδοοικογενειακές διαμάχες και τη δίψα για εξουσία μεταξύ των προνομιούχων. Μήπως όμως σε τελική ανάλυση το House of the Dragon, τουλάχιστον στην πρώτη του σεζόν, είναι ένα εγχείρημα δέκα επεισοδίων κατά της αναπαραγωγής; Η σειρά έχει εμμονή από το πρώτο λεπτό με τις εφιαλτικές σκηνές τοκετού. Η αντίληψη ότι ο τοκετός είναι ένα χαρούμενο (εν τέλει) γεγονός έχει εξαλειφθεί κάθε φορά που μια γυναίκα γεννά ένα παιδί σε αυτή τη σειρά, με μερικές τραγικές σκηνές να κάνουν την εμφάνισή τους. 

> Διάβασε ακόμη: 20 ενδιαφέροντα trivia για το House of The Dragon

Το House of the Dragon υπονοεί επίσης ότι ακόμη και τα παιδιά που βγαίνουν ευτυχισμένα από τον τοκετό, θα αποδειχθούν απογοήτευση στο μέλλον. Αν κάποιος έπρεπε να αποφύγει τη σύλληψη, όμως, αυτή είναι η Alicent, η οποία, μαζί με τον μακαρίτη Viserys, είναι υπεύθυνη για τη γέννηση τόσο του Aegon II όσο και του Aemond. Αυτή και ο Viserys γέννησαν επίσης την Haelena, η οποία φαίνεται αρκετά ακίνδυνη, και τον Daeron, ένα πρόσωπο που υπάρχει αλλά δεν έχει αναφερθεί ούτε μια φορά μέχρι στιγμής στο House of the Dragon.

Γιατί όλη αυτή η σεζόν έμοιαζε με πρόλογο; 

Υπάρχει μια αναμφισβήτητη αίσθηση επιτάχυνσης στο φινάλε του House of the Dragon. Παρά τις τακτικές προσπάθειες της σειράς να δημιουργήσει κάποια συναρπαστική μάχη, τελικά αυτή φαίνεται ότι θα έρθει στο μέλλον. Ο δράκος του Aemond δεσπόζει πάνω από τον μικροσκοπικό Arrax και στο τέλος ο Aemond δε μπορεί να ελέγξει αυτό το τεράστιο θηρίο. Ο καημένος ο Luceris τρώγεται κανονικά.

Γενικά, δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις ότι το θέμα του House of the Dragon είναι ο τεράστιος εμφύλιος πόλεμος μεταξύ Rhaneyra και Alicent. Βλέποντας εντούτοις το τελευταίο επεισόδιο με τη Rhaenyra να καταστρώνει στρατηγική για το πώς θα συγκεντρώσει τους συμμάχους της και τον Daemon να κάνει καταμέτρηση των δράκων, είναι τόσο ξεκάθαρο ότι αυτό είναι το κομμάτι της ιστορίας στο House of the Dragon για το οποίο μας "σιγόψηνε" όλο αυτό το χρονικό διάστημα. Το στήσιμο είναι υπέροχο και ήταν η πρώτη φορά στη σεζόν που ξεχώρισε τόσο. Σαν, όλη η σεζόν να μας προετοίμαζε για αυτό και μόνο το σκηνικό. Όπως φαίνεται λοιπόν, τα καλύτερα έρχονται. 

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Η ζωή της Brigitte Macron γίνεται σειρά

Όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής.

Ένας θεός μόνο ξέρει γιατί δε θα δούμε το The Movie Critic, την 'τελευταία ταινία' του Quentin Tarantino

Φαίνεται πως ο διάσημος σκηνοθέτης άλλαξε γνώμη για την ταινία που σκόπευε να γυρίσει.

2 επικές ταινίες από τον Martin Scorsese με αγάπη

Όλα όσα περιμένουμε προσεχώς από τον σπουδαίο σκηνοθέτη.

To Oldboy γίνεται σειρά από τον Park Chan-wook

Ο δημιουργός της κορεατικής ταινίας του 2003 επανέρχεται με την τηλεοπτική εκδοχή της.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Νέο trailer για το 'Εκατό Χρόνια Μοναξιά' του Gabriel García Márquez στο Netflix

Το παγκόσμιο best seller έγινε σειρά και αυτές είναι οι πρώτες εικόνες.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Στο Orlando Bloom: To the Edge, ο Orlando Bloom φτάνει στα άκρα

Από τις αρχές της καριέρας του μέχρι σήμερα, ο Bloom φαίνεται πως δε φοβάται να εκτεθεί στον κίνδυνο.

Γραφει Γιαννης Σπανος