DS 3 Crossback E-Tense, ηλεκτρισμένη γαλλική πολυτέλεια

Ξεχωριστό στυλ, απόλυτη άνεση, σπουδαίες επιδόσεις.

Γράφει: Esquire Editors 08 Δεκεμβρίου 2020

To αμιγώς ηλεκτρικό DS 3 έρχεται να εμπλουτίσει την γκάμα των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της DS, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και το μεγαλύτερο Plug-in DS 7 Crossback E-Tense. Χάρη σε ένα μείγμα κόμπακτ διαστάσεων και ξεχωριστής αισθητικής, το DS 3 Crossback E-Tense είναι αυτή τη στιγμή το μοναδικό full electric μοντέλο στην κατηγορία των premium B SUV. Η υψηλή τεχνογνωσία των μηχανικών της DS Automobiles στα συστήματα ηλεκτρικής κίνησης είναι εμφανής στο νέο DS 3 Crossback E-Tense, το οποίο, χάρη στη multi energy μηχανολογική βάση του γαλλικού ομίλου, έρχεται να προστεθεί στις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες παραλλαγές της υπόλοιπης γκάμας.

Από τα αρχικά στάδια της εξέλιξης υπήρχε η πρόβλεψη για μία αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή. Βασίζεται στην πλατφόρμα e-CMP του γκρουπ PSA, που σημαίνει ότι τροφοδοτείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων, ενώ η μπαταρία των 50 kWh είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του αυτοκινήτου, προκειμένου να μην υπάρχουν χωροταξικές επιπτώσεις στο πορτμπαγκάζ.

Σε ένα μήκος αμαξώματος 4,12 μ. το ηλεκτρικό DS 3 προσφέρει πέντε θέσεις και ένα πορτμπαγκάζ 350 λίτρων, που είναι μεταξύ των καλύτερων στην κατηγορία του. Το εσωτερικό ξεχωρίζει για τη σχεδίαση και την πολυτέλεια, ενώ η τεχνολογική του καινοτομία υποστηρίζεται από ψηφιακές υλοποιήσεις στον πίνακα οργάνων, την κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων, ακόμα και το head up display, που προβάλλει βασικές πληροφορίες οδήγησης στο εμπρός παρμπρίζ.

Ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων με την άμεσα διαθέσιμη ροπή των 260 Nm προσδίδει στο αυτοκίνητο ευελιξία και δυναμισμό, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα και έως τα 50 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα. Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, eco για μεγαλύτερη αυτονομία, normal και sport για αμεσότερη απόκριση στο γκάζι, ενώ πλαισιώνονται από δύο επιλογές στην ανάκτηση της ενέργειας πέδησης.

Το ηλεκτρικό SUV της DS Automobiles έχει αυτονομία 320 χλμ., σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, και δυνατότητα γρήγορης επαναφόρτισης (έως και 80% σε μόλις 30 λεπτά μέσω ενός σημείου ταχείας φόρτισης με ισχύ 100 kW). Η έκδοση E-Tense ξεχωρίζει από τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Matrix Led, την κυψελωτή μάσκα και τη χαρακτηριστική διαμόρφωση των προφυλακτήρων.

Επιπλέον, η ηλεκτρική παραλλαγή διατίθεται με μία αποκλειστική βαφή, μαζί με το σατινέ φινίρισμα στο χρώμα, το σήμα E-Tense και την απουσία εξάτμισης από τον πίσω προφυλακτήρα.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά

DS 3 Crossback E-Tense, ηλεκτρισμένη γαλλική πολυτέλειαDS
  • ΤΙΜΉ ΜΕ ΕΠΙΔΌΤΗΣΗ (ΕΥΡΏ): 36.919
  • ΙΣΧΥΣ (PS): 136
  • ΡΟΠΉ (NM): 260 0-100
  • ΧΛΜ./ΏΡΑ (ΔΛ.): 8,7
  • ΤΕΛ. ΤΑΧΥΤΗΤΑ (ΧΛΜ./ΏΡΑ): 150
  • ΜΠΑΤΑΡΙΑ (KWH): 50
  • ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ (ΧΛΜ.): 320

*Τα αυτοκίνητα με Λιανική Τιμή Προ Φόρων (ΛΤΠΦ) άνω των 50.000 ευρώ δεν επιδοτούνται. Για οχήματα με ΛΤΠΦ έως 30.000 ευρώ και 30.000 έως 50.000 ευρώ, η επιδότηση προσδιορίζεται αντίστοιχα στο 20% και 15% επί της ΛΤΠΦ. Σε περίπτωση που πληρούνται οι προϋποθέσεις ειδικών ομάδων (ΑΜΕΑ, πολύτεκνοι) προσφέρεται επιπλέον όφελος 1.000 ευρώ, ενώ σε περίπτωση απόσυρσης αυτοκινήτου, τότε προσφέρεται ένα ακόμα επιπλέον όφελος 1.000 ευρώ.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Τι είναι πάλι αυτό το fasted cardio;

Καις περισσότερο λίπος εάν δεν φας το πρωί;

Αποτοξίνωση από το smartphone σε 7 βήματα

7 συμβουλές για να ανακτήσουμε την αυτοσυγκέντρωσή μας, όπως και τον έλεγχο του τι κάνουμε με το τηλέφωνο.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Χάνοντας λίπος μια για πάντα

Μερικές συμβουλές για να χάσουμε λίπος και να μην το ξαναδούμε μπροστά μας.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ένα μοντέλο του Playboy 'καίει' τον Leonardo DiCaprio

Και έτσι ξαφνικά, μάθαμε πολλά για τα γούστα του ηθοποιού στο κρεβάτι.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Αυτό είναι το πιο στενό σπίτι του κόσμου

Αν είσαι κλειστοφοβικός, προφανώς δε θα σου αρέσει καθόλου το σχέδιο αυτό.

Γραφει Γιαννης Σπανος