Γιατί η Renault ποντάρει στην επιτυχία του Mobilize Duo
Στη δεύτερη προσπάθειά της στον τομέα της μικροκινητικότητας, η Renault ευελπιστεί σε καλύτερα αποτελέσματα, καθώς θεωρεί πως πλέον το περιβάλλον είναι κατάλληλο για οχήματα όπως το Mobilize Duo.
Το Mobilize Duo αποτελεί τη δεύτερη απόπειρα της Renault να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό τετράτροχο μετά το Twizy το 2012. Το ενδιαφέρον στοιχείο όμως στην προκειμένη περίπτωση, είναι πως παρά την μέτρια εμπορική πορεία του τελευταίου, η Renault εκτιμά πως πλέον οι συνθήκες στην αγορά έχουν αλλάξει και πως το νέο της μοντέλο θα έχει σαφώς υψηλότερες πωλήσεις.
Για το λόγο αυτό, η παραγωγή του Mobilize Duo θα ανέρχεται στις περίπου 17.000 μονάδες ετησίως. Όπως αναφέρουν στελέχη της γαλλικής εταιρείας, πλέον οι ανάγκες για car-sharing, αστικές παραδόσεις αγαθών και οχήματα που μπορούν να οδηγηθούν χωρίς να απαιτείται άδεια κυκλοφορίας έχουν αυξηθεί.

Το Mobilize Duo, το οποίο θα κατασκευάζεται στο Μαρόκο, μοιράζεται περίπου το 10% των εξαρτημάτων του με το Twizy, κυρίως το σωληνωτό πλαίσιο και τα καθίσματα τύπου μοτοσυκλέτας μπροστά και πίσω, αλλά ο υπόλοιπος σχεδιασμός έχει βελτιωθεί σημαντικά, όπως αναφέρει η Renault. Σε αντίθεση με το Twizy, το Duo διαθέτει κανονικές πόρτες, αερόσακο, αφρώδες υλικό στη βάση των καθισμάτων και κλιματισμό.
Θα είναι διαθέσιμο μέσω εταιρειών car-sharing και θα ενοικιάζεται σε εταιρείες ή ιδιώτες, όμως οι λιανικές πωλήσεις δεν βρίσκονται στα άμεσα πλάνα. Θα υπάρχει και μια έκδοση αποκλειστικά για επαγγελματίες που θα ονομάζεται Bento με έναν αποθηκευτικό χώρο ενός κυβικού μέτρου στο πίσω μέρος.
Το αρκετά ιδιαίτερο Twizy τράβηξε τα βλέμματα όταν κυκλοφόρησε το 2012, με τις ετήσιες πωλήσεις να ξεπερνούν αρχικά τις 9.000 μονάδες. Αλλά μετά από χρόνια πτώσης των πωλήσεων, το Twizy παραγκωνίστηκε σε μεγάλο βαθμό στο περιθώριο της ηλεκτροκίνησης για τη Renault. Τώρα, με την άνοδο του car-sharing, τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων και την αύξηση του κόστους των νέων αυτοκινήτων, η μικροκινητικότητα δείχνει να επανέρχεται στο προσκήνιο.
Η Citroen παρουσίασε το 2020 το Ami και ήδη έχει προχωρήσει σε σημαντική αύξηση της παραγωγής του που πλέον βρίσκεται στα επίπεδα των 50.000 μονάδων. Παράλληλα η Stellantis, ανακοίνωσε μια αντίστοιχη έκδοση της Opel με την ονομασία Rocks-e και της Fiat με την ονομασία Topolino.
Αναζήτηση κερδών μέσω car-sharing
Η έλευση του Duo συνοδεύεται από ενθουσιασμό στις τάξεις της Renault, καθώς όπως φαίνεται στηρίζει πολλά στα προγράμματα διαμοιρασμού αυτοκινήτων (car-sharing), το περιβόητο εγχείρημα που πάντως μέχρι στιγμής, για τις περισσότερες εταιρείες είναι ζημιογόνο.
H συνέχεια στο TopGear
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Τι πρέπει να προσέχεις στο dating το 2026
Η νέα αναφορά του Tinder προβλέπει ότι το 2026 θα κυριαρχήσει η καθαρή επικοινωνία στο dating. Οι singles θα είναι πιο ανοιχτοί, πιο έντιμοι και χωρίς μπερδεμένα σήματα.
Γραφει Πωλινα ΦραγκουΒρέθηκε ο πραγματικός "Τζακ ο Αντεροβγάλτης" μετά από χρόνια μέσω DNA
Ένα νέο εύρημα DNA σε ένα παλιό κομμάτι υφάσματος φαίνεται πως ανοίγει ξανά μία από τις πιο σκοτεινές υποθέσεις της βρετανικής ιστορίας. Ο θρύλος του Τζακ του Αντεροβγάλτη επιστρέφει στο προσκήνιο. Αυτήν τη φορά έχουμε και όνομα.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΤο δώρο της SEGA που έσωσε την Nvidia
Η Nvidia μπορεί σήμερα να αξίζει πάνω από 4 τρισ. δολάρια, αλλά στα ’90s βρέθηκε ένα βήμα πριν το τέλος. Κι όμως, ένα "δώρο" 5 εκατ. δολαρίων από τη Sega ήταν αυτό που την έσωσε.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςF1 GP Άμπου Ντάμπι: Πρωταθλητής ο Lando Norris της McLaren γιατί ήταν πολύ cool
Ο Lando Norris ολοκλήρωσε το τελευταίο Grand Prix της χρονιάς στο Άμπου Ντάμπι τρίτος και κατέκτησε τον τίτλο του πρωταθλητή παρά την νίκη του Max Verstappen.
Αυτή είναι η πιο αγχωτική πόλη του κόσμου σύμφωνα με έρευνες-είναι η Αθήνα στη λίστα;
Πώς διαμορφώνεται ο χάρτης του αστικού άγχους το 2025 και γιατί κάποιες πόλεις πιέζουν περισσότερο τους κατοίκους τους. Αυτές είναι οι τάσεις πίσω από την αυξανόμενη αστική κόπωση.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο αλκοόλ έχει πρωτεύουσα και δεν είναι αυτή που νομίζεις
Ένα ταξίδι στις πόλεις όπου η σχέση με το αλκοόλ αποτελεί κομμάτι της ταυτότητάς τους. Πώς διαφορετικοί προορισμοί διαμορφώνουν μοναδικές κουλτούρες γύρω από τη νυχτερινή ζωή και το ποτό.
Γραφει Τιμος Σαλαμες