
Ferrari, Porsche και BMW διεκδικούν την πρωτιά στο 100ο Le Mans
Λιγότεροι από 2 μήνες απομένουν για την έναρξη του ιστορικού 100ου αγώνα των 24 ωρών στο Le Mans.
Οι 24 ώρες του Le Mans είναι αναμφίβολα ο πιο γνωστός αγώνας στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού και φέτος συμπληρώνει έναν αιώνα ζωής. Ο 100ος αγώνας γίνεται αφορμή να θυμηθούμε τις συγκλονιστικές μάχες του παρελθόντος, να ξαναδούμε τον απίθανο Christian Bale στο Ford v Ferrari και φυσικά να απολαύσουμε τη φετινή μάχη, για την οποία οι κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν επενδύσει για τα καλά. Το 100ο Le Mans φτάνει σε λιγότερο από 2 μήνες (10-11 Ιουνίου) και εμείς ψάχνουμε τα "αγωνιστικά νέα" των πρωταγωνιστών.
Ferrari 499P

Η Ferrari επέστρεψε στην ελίτ κατηγορία του WEC ακριβώς 50 χρόνια μετά την τελευταία επίσημη συμμετοχή της και πέρα από την αλλαγή κανονισμών, είχε μερικούς πολύ καλούς λόγους να το πράξει. Το Prancing Horse επέλεξε να αγωνιστεί στην υψηλότερη κατηγορία LMH έναντι της LMDh, καθώς είναι κρίσιμο για τη στρατηγική της Ferrari να της επιτραπεί να κατασκευάσει η ίδια το αγωνιστικό αυτοκίνητο από το μηδέν και στη συνέχεια να μεταφέρει την αγωνιστική τεχνολογία στους δρόμους.
Ο κινητήρας της 499P βασίζεται στον V6 από το αυτοκίνητο δρόμου 296 GTB της Ferrari. Ο Coletta βλέπει την πίστα ως "το ιδανικό έδαφος για τον πειραματισμό με τεχνολογικές λύσεις αιχμής που θα ενσωματωθούν στα αυτοκίνητα δρόμου που κατασκευάζονται στο Maranello. Οι νέες αλλαγές, κατά τη γνώμη μου, θα μπορέσουν να επαναφέρουν το WEC στις φωτεινές μέρες του, γιατί θα αναζωπυρώσει τις θρυλικές προκλήσεις μεταξύ των μεγάλων κατασκευαστών αυτοκινήτων".
BMW M Hybrid V8

Μέχρι στιγμής η BMW έχει δεσμευτεί να αγωνιστεί με το M Hybrid V8 της μόνο στην IMSA, στο πλαίσιο της κλάσης LMDh (ή της κλάσης "GTP" στη γλώσσα της IMSA). Ένα από τα πιο καυτά οχήματα στο grid, το M Hybrid V8 ενσωματώνει πολλά σχεδιαστικά στοιχεία της BMW, οπότε δεν υπάρχει αμφιβολία για τη θέση του. "Είμαστε περήφανοι που, παράλληλα με τα 50α γενέθλια της BMW M, επιστρέφουμε στη μεγάλη σκηνή του μηχανοκίνητου αθλητισμού με το BMW M Hybrid V8", λέει ο Franciscus van Meel, ο νεοφώτιστος CEO της BMW M.
Porsche 963

Η Porsche επιστρέφει στο WEC που κέρδισε για τελευταία φορά το 2017 με την 919 Hybrid. Η 963 της κατηγορίας LMDh τους εδράζεται σε μια ανανεωμένη έκδοση του 4,6 λίτρων twin-turbo V8 που τροφοδοτεί το hypercar παραγωγής 918 Spyder. "Οι αγώνες αντοχής είναι στο αίμα μας", τονίζει ο Thomas Laudenbach, αντιπρόεδρος της Porsche Motorsport.
Σημειώνει ότι παρόλο που η Porsche εγκατέλειψε την κορυφαία αγωνιστική σειρά LMP1, συνέχισε να αγωνίζεται με επιτυχία στην κατηγορία GTE Pro του WEC με την 911 RSR. Ανεξάρτητα από αυτό, ήθελαν περισσότερα.
"Μπορούμε να πούμε ότι η επιθυμία να επιστρέψουμε στην κορυφαία κατηγορία ήταν πάντα εκεί", συνεχίζει ο Laudenbach. "Με την LMDh είμαστε σε θέση να διεκδικούμε νίκες στη γενική κατάταξη τόσο στο WEC όσο και στο IMSA με ένα αυτοκίνητο που διατηρεί επίσης το κόστος υπό έλεγχο. Ταυτόχρονα, υπάρχει ακόμα αρκετή ελευθερία για να αποδείξουμε τις δυνατότητές μας και να προωθήσουμε τις τεχνολογίες". Κανείς δεν πρέπει να υποτιμά την Porsche, καθώς είναι ο... πολυνίκης κατασκευαστής του Le Mans μετρώντας 19 νίκες.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Συμπτώσεις και επιχειρηματικά λάθη που έγραψαν ιστορία
Τραφελαφικές καταστάσεις που διδάσκουν ότι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του επιχειρηματία είναι να μη φοβάται τα λάθη (του).
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΚάνει δουλειά η TikTok τάση 'μέλι και αλάτι' πριν από την προπόνηση;
Ο viral συνδυασμός του TikTok υπόσχεται καλύτερες προπονήσεις.
Γραφει Τιμος ΣαλαμεςΟ Michael Jordan μόλις απέκτησε ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα όλων των εποχών
Ο Air δεν θα περνάει ποτέ απαρατήρητος.
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟι κανόνες του Bernard Arnault για να γίνεις πλούσιος
Μαθήματα ζωής από έναν εκ των πλουσιότερων ανθρώπων στον πλανήτη.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληΤο κλειδί της ευτυχίας σύμφωνα με το Harvard
Τι ακριβώς σημαίνει στην πράξη το να είσαι αντι-εύθραυστος και πώς μπορείς να 'ανθίζεις' παρά τις αντιξοότητες.
Γραφει Τιμος ΣαλαμεςΆρσεις θανάτου για σήμερα και αύριο και τώρα
Μερικοί βασικοί λόγοι που πρέπει να τις προσθέσεις οπωσδήποτε στην καθημερινότητά σου.
Γραφει Γιαννης Σπανος