Το παλιό αυτοκίνητο του Enzo Ferrari βγαίνει σε δημοπρασία

Με $500.000 μπορεί κάποιος να αποκτήσει το όχημα που οδηγούσε ο θρύλος των 4 τροχών για να πάει στη δουλειά.

Γράφει: Μπάμπης Δούκας 22 Απριλίου 2019

Ποιο είναι το αυτοκίνητο των ονείρων σου; Στη συγκεκριμένη ερώτηση, οι περισσότεροι θα απαντούσαν κάποιο supercar από εκείνα που κυριαρχούν στη σύγχρονη εποχή, όπως η Hennessey Venom F5, η McLaren Speedtail ή κάποια πολύ πιο εξεζητημένη επιλογή όπως η Ferrari SP3JC. Απολύτως λογικό αν σκεφτείς ότι η εξαιρετική εμφάνιση συνδυάζεται με κορυφαίες επιδόσεις σε όλα τα προαναφερθέντα αλλά και σε πολλά ακόμη μοντέλα των τελευταίων ετών. 

Κανείς όμως δεν θα μπορούσε να μη συμπεριλάβει στην κατηγορία των dream cars και την Ferrari 330 GT 2+2 του 1962, που είναι το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούσε καθημερινά ο ίδιος ο Enzo Ferrari (οδηγούσε επίσης κάποια μοντέλα της Peugeot και ένα Mini Cooper, όπως αναφέρεται στο βιβλίο Ferrari: A Complete Guide to All Models του Leonardo Acerbi, που αφιέρωσε αρκετά χρόνια έρευνας σε αυτό) για να πάει στο Maranello. 

Αξίζει να αναφερθεί ότι βρέθηκε πριν τρία χρόνια σε ένα κοντέινερ, σε μία αποθήκη στην έδρα της Ferrari, με τον αριθμό πλαισίου του (chassis no.4085) να επιβεβαιώνει την ιστορική του αξία.

Το παλιό αυτοκίνητο του Enzo Ferrari βγαίνει σε δημοπρασία

ΦΕΡΑΡΙ 330 2

ΦΕΡΑΡΙ 330 3

Είναι ένα από τα πιο σπάνια αυτοκίνητα της Scuderia και μόλις 4 αντίτυπά του έχουν κατασκευαστεί. To συγκεκριμένο βγαίνει στο σφυρί (σε ηλεκτρονική δημοπρασία) από τον οίκο Daniel Schmitt & Co, έναντι $500.000.

Η 330 GT 2+2 (ονομάστηκε έτσι καθώς είναι τετραθέσια) έχει εξοπλιστεί με έναν 4λιτρο Colombo V-12 κινητήρα που παράγει ιπποδύναμη 300 αλόγων. Πολλά από τα αρχικά μηχανικά της μέρη έχουν αντικατασταθεί από άλλα αυθεντικά της Ferrari. Το μοντέλο που διατίθεται προς πώληση είχε υποστεί ολικό lifting στα κεντρικά της ιταλικής εταιρείας, πριν επέλθει στην κατοχή της Daniel Schmitt & Co. 

ΦΕΡΑΡΙ 330 4

Την 330 GT 2+2 είχε σχεδιάσει ο Αμερικανός μηχανικός Tom Tjaarda, που στα 27 του χρόνια μετακόμισε από το Ντιτρόιτ στην Ιταλία για να εργαστεί για λογαριασμό της Ferrari. Μάλιστα, με τη σύμφωνη γνώμη του Enzo αποφάσισε να μην χρησιμοποιήσει κόκκινο χρώμα για την εμφάνιση του αυτοκινήτου, αλλά λευκό. 

Όπως αντιλαμβάνεσαι, ο νέος κάτοχός της, θα έχει προσθέσει στο γκαράζ του όχι μόνο ένα ακόμη συλλεκτικό αυτοκίνητο αλλά ένα κομμάτι της ίδιας της ιστορίας των 4 τροχών.

Από: Esquire NL

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Ταξίδια & Ξενοδοχεία

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Suzuki Katana: Ιαπωνική μοτοσικλέτα με ιταλική υπογραφή

Ο Rodolfo Frascoli σχεδίασε τη νέα εκδοχή της θρυλικής μοτοσυκλέτας.

Η Lotus παρουσίασε το πρώτο της αποκλειστικά ηλεκτρικό supercar

Ονομάζεται Type 130 και μία πρώτη γεύση του δόθηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σανγκάης.