Η κατάρρευση των reality είναι το μεγαλύτερο ψέμα της σεζόν

H πραγματική διάσταση στο battle μυθοπλασίας και reality shows στην ελληνική τηλεόραση.

Γράφει: Esquire Editors 11 Δεκεμβρίου 2021

Αλήθεια, ότι δύο σειρές είναι τα κορυφαία προγράμματα της σεζόν σας κάνει να πιστεύετε πως τα reality κατέρρευσαν; Η αλήθεια είναι λίγο διαφορετική, όσο και αν σας χαλάω το αφήγημα. Βασικά, για μία ακόμη φορά όσον αφορά την ελληνική τηλεόραση και όσα διαδραματίζονται σε αυτήν.

Μαξιλαράκι ασφαλείας

Στατιστικά φέτος θα δείτε πως σαφέστατα υπάρχει μια μικρή πτώση στον μέσο όρο τηλεθέασης του GNTM, λόγου χάρη, αλλά το συγκεκριμένο πρόγραμμα όποια μέρα και αν έπαιξε απέναντι στα μεγαθήρια της μυθοπλασίας δεν έχασε το μαξιλαράκι ασφαλείας του.

Αυτό σημαίνει πως απέναντι σε δύο υπερπαραγωγές μυθοπλασίας, τον "Σασμό" και τη "Γη της Ελιάς" που ως νέα προϊόντα σαφώς έχουν και άλλη δυναμική απέναντι στον ανταγωνισμό, ένα reality χωρίς τη σταρ παρουσιάστριά του και στην τέταρτη σερί σεζόν και στην έκτη συνολικά αντιστάθηκε και μάλιστα με πολύ ικανοποιητικά ποσοστά.

> Διάβασε ακόμη: Κι αν ο Νίκος Μουτσινάς είναι η σάτιρα που αρμόζει στην ελληνική τηλεόραση;

Από την άλλη, ο νέος παίκτης στην αρένα, η "Φάρμα” του ΑΝΤ1, χθες φάνηκε να κάνει θριαμβευτική είσοδο στο καθημερινό πρόγραμμα -χωρίς GNTM απέναντι για πρώτη φορά- σημειώνοντας ένα διόλου αδιάφορο 18%. Αλήθεια, έχετε μετρήσει πόσα προγράμματα ξεπερνούν στο 15% φέτος; Ελάχιστα, πιστέψτε με. Την ίδια στιγμή το -προσβλητικό και άλλα βαρύγδουπα ανάλογα- The Bachelor σημείωνε στον Alpha ένα λαμπρό 15%.

Αλήθεια, έτσι γυρνάει το ελληνικό κοινό την πλάτη του στα reality;

Θα μου πεις υπάρχουν και τα προγράμματα που δεν πέτυχαν και δεν είναι ένα και δύο. Το TOP CHEF και το Game of Chefs απέτυχαν γιατί πολύ απλά προσπάθησαν να αντιγράψουν μια μεγάλη επιτυχία που το κοινό δεν τους χρωστούσε να τους "χαρίσει”. Η επιτυχία του MasterChef του STAR είναι η συνταγή των προσώπων του, η καλή φωτογραφία, το χιούμορ των κριτών, το σατανικό μοντάζ και πόσα άλλα.

> Διάβασε ακόμη: Η ιδιαίτερη τηλεοπτική περίπτωση της Αννίτας Πάνια

Δεν αρκεί ένας πάγκος και τρεις κριτές για να γίνεις MasterChef. Την ίδια στιγμή, ο ΣΚΑΪ είδε ο Big Brother να χάνει αισθητά έδαφος αφού η αδύναμη πορεία της prime time του σταθμού -με εξαίρεση το The Voice- αφενός δεν το βοήθησε, αφετέρου το ίδιο το πρόγραμμα πάσχει στην εκτέλεση μιας και οι χαρακτήρες που επιλέχθησαν το οδήγησαν σε... ξέρα. 

Η συνέχεια στο Yupiii.gr

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Τι κάνουν διαφορετικά οι διανοητικά δυνατοί άνθρωποι, σύμφωνα με την επιστήμη

Μερικοί άνθρωποι είναι "φτιαγμένοι" με τέτοιο τρόπο που στα μάτια μας δείχνουν -και είναι- πιο ανθεκτικοί, χωρίς να λυγίζουν. Αυτοί λοιπόν, έχουν συγκεκριμένες συνήθειες, λένε οι επιστήμονες. Τις παραθέτουμε εντός για να τους αναγνωρίζεις.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Το ρόφημα που σε ενυδατώνει καλύτερα από το νερό

Όταν κάνει ζέστη δεν είναι μόνο το νερό που σώζει. Οι επιστήμονες αποκάλυψαν ότι υπάρχει ένα καθημερινό ρόφημα που κρατάει το σώμα πιο ενυδατωμένο και για περισσότερο χρόνο.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Μαριγκόνα-Μαριπόζα: Όλοι εναντίον δύο γυναικών

Κάτι γίνεται λάθος, δεν μπορεί. Αν δείτε τα απαίσια σχόλια που γίνονται για τις δύο γυναίκες που απλά πήγαν να δουν το ματς της Εθνικής μας με την Ισπανία, απλά θα σαστίσετε.

Γραφει Γιαννης Τσακαλος

Δείτε την τέλεια παραλία με άμμο στην Αττική

Η τέλεια αμμουδιά υπάρχει στην Αττική και μάλιστα απέχει μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Χρυσή άμμος, γαλαζοπράσινα νερά και ηλιοβασίλεμα που θυμίζει νησί.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Αν έχεις κινητό Android, μην χρησιμοποιείς αυτόν τον browser

Αυτός ο browser σε κινητό Android μπορεί να φαίνεται ακίνδυνος, αλλά συλλέγει τεράστιες ποσότητες προσωπικών δεδομένων. Δες πώς να προστατευτείς με εναλλακτικούς browsers.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Οι πιο ακριβοπληρωμένοι CEO στον χώρο του αυτοκινήτου-δείτε τις αποδοχές τους

Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.