Οι χριστουγεννιάτικες κάρτες των attica έχουν την υπογραφή του Σπύρου Χάλαρη

Ο διεθνώς αναγνωρισμένος illustrator Σπύρος Χάλαρης δημιούργησε τις χριστουγεννιάτικες ευχετήριες κάρτες που θα συνοδεύουν τις εορταστικές μας αγορές.

Esquire Team
Γράφει: Τίμος Σαλαμές 07 Δεκεμβρίου 2022

Τα πολυκαταστήματα attica, υιοθετώντας και αγκαλιάζοντας το holiday concept "Share unique moments", ανέθεσαν στον ταλαντούχο illustrator Σπύρο Χάλαρη να δημιουργήσει τέσσερις χριστουγεννιάτικες ευχετήριες κάρτες, μέρος της χριστουγεννιάτικης συσκευασίας, οι οποίες θα συνοδεύουν τα δώρα για τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

Οι χριστουγεννιάτικες κάρτες των attica έχουν την υπογραφή του Σπύρου Χάλαρη
Ο illustrator Σπύρος Χάλαρης.

Οι ευχετήριες κάρτες με τη μαγική, χριστουγεννιάτικη αισθητική

Πρόκειται για κομψές κάρτες με την τεχνική της χρυσοτυπίας, οι οποίες είναι διαθέσιμες στα festive χρώματα της εποχής: μπλε σκούρο, βαθύ κόκκινο, απαλό γκρι και λευκό ιβουάρ. Αναγνωρίζοντας στον πολύχρωμο και φαντασιακό κόσμο του καλλιτέχνη μια βαθιά συγγένεια με το brand, το holiday project του attica ξεχωρίζει με τα σκίτσα και τις εικονογραφήσεις του Σπύρου Χάλαρη, όλα αποκλειστικά σχεδιασμένα στο χέρι.

ATTICA X-MAS CARD

"Είμαστε περήφανοι που μέσα από αυτή την exclusive συνεργασία στηρίζουμε και προβάλουμε έναν Έλληνα που διαπρέπει στο εξωτερικό. Στα illustrations του Σπύρου Χάλαρη μάς κέρδισε από την πρώτη στιγμή η φαντασία των σχεδίων του που δένει άρτια με τη μαγεία των Χριστουγέννων που θέλουμε να βιώνει κάθε επισκέπτης στα πολυκαταστήματα attica. Φέτος, το holiday concept μας 'Share unique moments' αντανακλάται μέσα από τον φανταστικό κόσμο του καλλιτέχνη και τις ευχές των καρτών που δημιούργησε για εμάς", δήλωσε η Φοίβη Παναγιωτοπούλου, Marketing & E-commerce Director των πολυκαταστημάτων attica.

ATTICA X-MAS CARD

Από την πλευρά του, ο Σπύρος Χάλαρης δηλώνει: "Ήταν μια υπέροχη εμπειρία για μένα να δημιουργήσω αυτή τη σειρά καρτών για την εορταστική καμπάνια των attica. Είμαι ενθουσιασμένος που σχεδίασα τις κάρτες που μεταφέρουν διαφορετικές, όμορφες και ζεστές ευχές για κάθε έναν από τους attica shoppers!".

ATTICA X-MAS CARD

Η έμπνευση για τις κάρτες προήλθε από μερικά από τα αγαπημένα του μοτίβα που εξάπτουν τη φαντασία και το μυστικισμό, όπως είναι οι ανατρεπτικές ηλιακές εκρήξεις από την Art Deco, τα ουράνια υβριδικά στολίδια και ένα αρχιτεκτονικό παιχνίδι μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος.

ATTICA X-MAS CARD

Όλα αυτά συνδέονται μαζί στην κάθε κάρτα μέσα από σύντομες βινιέτες με συναισθηματικά quotes. "Για αυτή τη σειρά καρτών, το concept αφορούσε λαμπερά, φωτεινά στοιχεία: γούρια και πετράδια, εκρήξεις αστεριών, ηλιαχτίδες και πράγματα που αστράφτουν στο σκοτάδι και στο φως. Ήθελα να αναδημιουργήσω την ατμόσφαιρα των γιορτών, με όσο το δυνατόν περισσότερη λεπτομέρεια και λάμψη, στη μορφή μίας ευχετήριας κάρτας. Η κάθε κάρτα έχει το δικό της ξεχωριστό σύμβολο, απεικονίζοντας ένα σύμπλεγμα αστεριών και φεγγαριών", παραδέχεται.

Η σπουδαία διεθνής πορεία του Σπύρου Χάλαρη

Γεννημένος στην Ελλάδα, ο Σπύρος Χάλαρης ακολούθησε σπουδές στο University of the Arts του Λονδίνου με ειδίκευση στο fashion illustration. Σήμερα επαγγελματικά η βάση του είναι η Νέα Υόρκη, όπου έχει εγκατασταθεί τα τελευταία χρόνια, ενώ διατηρεί στούντιο και στο Λονδίνο. Πέρα από το ταλέντο του που είναι αδιαμφισβήτητο, πιστός σύμμαχος στη λαμπρή πορεία του υπήρξαν η τύχη, η εργατικότητα και η πίστη στο όνειρο, όπως συνηθίζει να λέει.

ARCHITECTURAL DIGEST BY SPYROS HALARIS

Η χαρακτηριστική του αισθητική, που διακρίνεται για τα εντυπωσιακά χρώματα, την κομψότητα και το παιχνιδιάρικο ύφος, έχει την ικανότητα να αιχμαλωτίζει το πνεύμα κάθε θέματος και να του δίνει μια καινούργια, εκθαμβωτική μορφή. Το motto του για τη δουλειά του είναι ότι δημιουργεί "εικόνες που λένε ιστορίες, με εξυπνάδα και κομψότητα που διαπερνά, απεικονίζοντας για εμάς έναν κόσμο ονειρικής ομορφιάς".

WALLPAPER BY SPYROS HALARIS

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι ο Σπύρος Χάλαρης έχει δημιουργήσει εικονογραφήσεις για ένα διεθνές και ποικίλο πελατολόγιο που περιλαμβάνει από μεγάλα έντυπα, εταιρείες και brands μέχρι high-end πολυκαταστήματα –Diptyque, Walt Disney, The New York Times, The New Yorker, Harrods, Bergdorf Goodman, Printemps Haussmann, Vogue, Elle, Vanity Fair, Architectural Digest, The Telegraph, Sunday Times– ενώ έχει δημιουργήσει καμπάνιες για πολυτελείς οίκους, όπως οι Prada, Bvlgari, Dior, Tom Ford, Salvatore Ferragamo, Dolce & Gabbana, Emporio Armani και Boghossian.


Info: Οι χριστουγεννιάτικες ευχετήριες κάρτες που δημιουργήσε ο Σπύρος Χάλαρης διατίθενται σε όλα τα πολυκαταστήματα attica

www.atticadps.gr | www.spiroshalaris.com

FB: www.facebook.com/atticadps

IG: www.instagram.com/atticaofficial

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

#STYLEGUIDE BY CLODIST - SALE SHOPPING LIST

Kάθε μέρα οι editors του Esquire προτείνουν τις καλύτερες επιλογές στις εκπτώσεις από το Clodist.gr

Το πουπουλένιο μπουφάν

Μαύρο packable μπουφάν, Columbia explore more

Η πλεκτή ζακέτα με το φερμουάρ

Πλεκτή ζακέτα με stand-up γιακά, Crossley explore more

Το ιδιαίτερο πορτοφόλι

Πορτοφόλι με μοντέρνο ντιζάιν, Boss explore more

Το outdoor παντελόνι

Παντελόνι από υδροαπωθητικό και αντιανεμικό ύφασμα, The North Face explore more

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Οι 'σιδερένιες γυναίκες' της 24ωρης Daytona

Στα πρόσωπα 4 κυριών εκφράζεται το πιο δημοφιλές σκέλος του Women In Motorsport. Είναι οι Iron Dames και φέτος έκαναν ντεμπούτο στις 24 ώρες της Daytona.

Γραφει TopGear

Τελικά τι ώρα είναι τώρα στη Σελήνη;

Προς το παρόν δεν υπάρχει απάντηση, αλλά όλοι έχουν αρχίσει να την ψάχνουν, επειγόντως.

20 λέξεις που δεν υπήρχαν πριν από 45 χρόνια

Οι πιο δημοφιλείς νεολογισμοί και τα γλωσσικά δάνεια που έγιναν κομμάτι της σύγχρονης ελληνικής γλώσσας.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Bodybuilding για καλύτερο ύπνο

Υπάρχουν πολλές απαντήσεις στο ερώτημα του πώς θα κοιμηθείς εύκολα, αλλά αυτή δεν την περιμέναμε.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Η Gen Z δε μπορεί να αποφασίσει ακόμη για την απομακρυσμένη εργασία

Τα αποτελέσματα μίας πρόσφατης διεθνούς έρευνας δείχνουν διχασμό στη στάση των νέων απέναντι στην τηλεργασία.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Πόσα κιλά αντέχει το πεντάλ φρένου στην Formula 1;

Η ομάδα της Mercedes στην Formula 1 μας δείχνει τα πεντάλ στα μονοθέσια των Hamilton και Russell σε μια νέα σειρά video που αποκαλύπτουν μυστικά της F1.

Γραφει TopGear