Τα attica συνεργάζονται για δεύτερη χρονιά με τον illustrator Σπύρο Χάλαρη για τα Χριστούγεννα

Το holiday concept "Unlock the Magic of Christmas" ξεκλειδώνει τη χαρά και τις εμπειρίες που συνοδεύουν τα Χριστούγεννα.

Γράφει: Esquire Editors 03 Δεκεμβρίου 2023

Τα πολυκαταστήματα attica, ο εμβληματικός προορισμός για αγορές ένδυσης και ομορφιάς, υποδέχονται τη μαγεία των Χριστουγέννων με μια καμπάνια που αναδεικνύει τη μοναδικότητα και τη λάμψη της εορταστικής περιόδου. Υιοθετώντας το holiday concept "Unlock the Magic of Christmas", τα attica σας προσκαλούν να ξεκλειδώσετε τη χαρά και τις εμπειρίες που συνοδεύουν τα Χριστούγεννα στα πολυκαταστήματά τους.

Η νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια αποτυπώνεται με το μοναδικό στυλ του διεθνώς αναγνωρισμένου σχεδιαστή Σπύρου Χάλαρη, ο οποίος δημιούργησε για δεύτερη χρονιά εντυπωσιακά illustrations που μεταφέρουν τους επισκέπτες σε έναν φανταστικό, ονειρικό κόσμο γεμάτο χρώματα, χαρούμενη διάθεση και γιορτινή ατμόσφαιρα. Ο καταξιωμένος illustrator εμπνεύστηκε από το concept "Unlock the Magic of Christmas" που επιμελήθηκε η Newton και δημιούργησε τα illustrations που κοσμούν τις βιτρίνες και την εσωτερική διακόσμηση των πολυκαταστημάτων, τις εορταστικές τσάντες των attica για τις αγορές και τα δώρα στα αγαπημένα σας πρόσωπα, καθώς και τη digital επικοινωνία.

Τα κλασικά χριστουγεννιάτικα σύμβολα, όπως ένα αστέρι, ένα γκι, μια κόκκινη μπάλα, ένα ποτήρι σαμπάνιας, ένα γυναικείο γάντι και ένα παιδικό αλογάκι, δημιουργούν έναν σουρεαλιστικό κόσμο όπου συνυπάρχει το παραμύθι με την κομψότητα. Εκεί, στο επίκεντρο, το χρυσό κλειδί των attica αντιπροσωπεύει τη δύναμη που υπάρχει μέσα μας και μας ωθεί στο να ξεκλειδώσουμε τις ξεχωριστές στιγμές που επιθυμούμε να ζήσουμε κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων.

Τα attica συνεργάζονται για δεύτερη χρονιά με τον illustrator Σπύρο Χάλαρη για τα Χριστούγεννα

"Αυτό το έργο μοτίβο αποτελεί ένα παιχνιδιάρικο υβρίδιο λάμψης και φαντασίας, μια χαρούμενη συμφωνία σε τεχνικό χρώμα που, για μένα, ενσαρκώνει την ατμόσφαιρα της εποχής. Κάθε στοιχείο σχεδιάστηκε με τη δική του ιστορία στο μυαλό μου: ένα κλειδί που ξεκλειδώνει ένα κουτί, μια κουρτίνα που αποκαλύπτει μια ιστορία, ένα διαμαντένιο ποτήρι, κ.ο.κ. Όλα αυτά συνθέτουν ένα γιορτινό ανθοστέφανο", δηλώνει ο Σπύρος Χάλαρης.

Και φέτος, τα πολυκαταστήματα attica δημιουργούν μια μοναδική χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα! Επισκεφτείτε τον ιδανικό προορισμό για να εμπνευστείτε για τις festive εμφανίσεις σας και να επιλέξετε μοναδικά δώρα. Η εμπειρία shopping γίνεται ακόμη πιο μαγική με χριστουγεννιάτικα δρώμενα και pop-up που προσφέρουν περισσότερες επιλογές και έμπνευση. Εκτός από τα δώρα, ανακαλύψτε ιδέες για γούρια, διακοσμητικά, και γλυκά που θα προσθέσουν ακόμη περισσότερη χαρά και ενθουσιασμό στη γιορτινή περίοδο.

Λίγα λόγια για τον Σπύρο Χάλαρη:

Γεννημένος στην Ελλάδα, ο Σπύρος Χάλαρης ακολούθησε σπουδές στο University of the Arts του Λονδίνου με ειδίκευση στο fashion illustration. Σήμερα επαγγελματικά η βάση του είναι η Νέα Υόρκη, όπου έχει εγκατασταθεί τα τελευταία χρόνια, ενώ διατηρεί στούντιο και στο Λονδίνο. Πέρα από το ταλέντο του που είναι αδιαμφισβήτητο, πιστός σύμμαχος στη λαμπρή πορεία του υπήρξαν η τύχη, η εργατικότητα και η πίστη στο όνειρο, όπως συνηθίζει να λέει.

Η χαρακτηριστική του αισθητική, που διακρίνεται για τα εντυπωσιακά χρώματα, την κομψότητα και το παιχνιδιάρικο ύφος, έχει την ικανότητα να αιχμαλωτίζει το πνεύμα κάθε θέματος και να του δίνει μια καινούργια, εκθαμβωτική μορφή. Το motto του για τη δουλειά του είναι ότι δημιουργεί "εικόνες που λένε ιστορίες, με εξυπνάδα και κομψότητα που διαπερνά, απεικονίζοντας για εμάς έναν κόσμο ονειρικής ομορφιάς". Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι ο Σπύρος Χάλαρης έχει δημιουργήσει εικονογραφήσεις για ένα διεθνές και ποικίλο πελατολόγιο που περιλαμβάνει από μεγάλα έντυπα, εταιρείες και brands μέχρι high-end πολυκαταστήματα –Diptyque, Walt Disney, The New York Times, The New Yorker, Harrods, Bergdorf Goodman, Printemps Haussmann, Vogue, Elle, Vanity Fair, Architectural Digest, The Telegraph, Sunday Times– ενώ έχει δημιουργήσει καμπάνιες για πολυτελείς οίκους, όπως Prada, Bvlgari, Dior, Tom Ford, Salvatore Ferragamo, Dolce & Gabbana, Emporio Armani και Boghossian.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Αυτό είναι το καλύτερο κρέας για να φας μετά το γυμναστήριο

Έρευνα ρίχνει φως στον ρόλο που παίζει η ποιότητα και η σύνθεση των τροφών στη διαδικασία αποκατάστασης του οργανισμού και στην αποτελεσματικότητα της προπόνησης.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Ένα αναπάντεχο πρόβλημα με το iPhone 17 Pro

Το νέο iPhone 17 Pro έκανε αίσθηση με τον σχεδιασμό και τα χρώματά του, ιδίως το εντυπωσιακό Cosmic Orange. Όμως, μια πρόσφατη ανάρτηση στο Reddit άνοιξε συζήτηση για κάτι που ίσως η Apple δεν περίμενε.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Όλα όσα έγιναν στο Academy Museum Gala

Από τον Martin Scorsese και τον Bruce Springsteen μέχρι την Penélope Cruz και την Kim Kardashian με καλυμμένο πρόσωπο, η βραδιά έστησε το νέο αφήγημα ισχύος στο σύγχρονο σινεμά. Εδώ δεν τιμώνται απλώς καριέρες- χτίζεται ο ίδιος ο μύθος του Χόλιγουντ.

Η επιστημονική εξήγηση του γιατί πονάει τόσο πολύ μια "πληγωμένη" καρδιά

Ο χωρισμός επηρεάζει όχι μόνο την ψυχολογία αλλά και το σώμα. Μάθε πώς οι ορμόνες του στρες, οι σωματικές αντιδράσεις και το "σύνδρομο разбroken heart" εξηγούν τον έντονο πόνο που νιώθουμε.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Γιατί οι άνδρες ζουν λιγότερα χρόνια από τις γυναίκες

Οι άνδρες έχουν χαμηλότερο προσδόκιμο ζωής από τις γυναίκες λόγω βιολογικών, ψυχολογικών και κοινωνικών παραγόντων. Μάθε τι δείχνουν οι έρευνες του Χάρβαρντ.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Πόσοι Έλληνες ενημερώνονται από το TikTok και το YouTube για την επικαιρότητα

Σκρολάρεις για να μάθεις τι συμβαίνει στον πλανήτη; Δεν είσαι ο μόνος. Σύμφωνα με νέα έρευνα, το ίδιο κάνει μεγάλη μερίδα Ελλήνων και οι αριθμοί είναι πραγματικά εντυπωσιακοί.

Γραφει Νικη Κοντομηνα