
Το τσιγκούνικο φιλοδώρημα του σταρ της Formula 1, Charles Leclerc, που έγινε viral
"Παίρνει 30 εκατ. ευρώ ετησίως και δίνει μόνο τόσα;", σχολίασαν κάποιοι για το στιλ Μπεϊζάνης του πιλότου της Formula 1.
Ο Charles Leclerc βρέθηκε στο επίκεντρο μιας μικρής διαμάχης στα social media μετά το Formula 1 Grand Prix της Monza. Ο Charles Leclerc είναι αναμφισβήτητα ο πρωταγωνιστής αυτήν τη στιγμή στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1. Η νίκη του με τη Ferrari στο ιταλικό Grand Prix, στην πίστα της Monza, έχει ξετρελάνει τους οπαδούς του Cavallino.
Ένας ενθουσιασμός που το Cavallino στοχεύει τώρα να διατηρήσει ξεκινώντας από το επόμενο GP στο Μπακού, στο Αζερμπαϊτζάν. Περιμένοντας όμως τον αγώνα στις 15 Σεπτεμβρίου, ο Μονεγάσκος απολαμβάνει μερικές ημέρες χαλάρωσης στο Μόντε Κάρλο, όπου, όπως πάντα, υποδέχτηκε τους θαυμαστές του που έψαχναν αυτόγραφα και selfies.
Το φιλοδώρημα
Ακριβώς σε αυτό το πλαίσιο, σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε στο TikTok και γρήγορα έγινε viral, ο Μονεγάσκος οδηγός φαίνεται να περπατάει και να φτάνει στη μαύρη Ferrari του, παρκαρισμένη κατά μήκος ενός δρόμου. Πριν μπει στο αυτοκίνητο, ο Leclerc σταματά για να δώσει φιλοδώρημα στον παρκαδόρο. Βγάζει το πορτοφόλι του και δίνει στον άντρα 20 ευρώ, χωρισμένα σε δύο χαρτονομίσματα των 10 ευρώ.
Πρόκειται για μια φαινομενικά αθώα χειρονομία, αλλά που πυροδότησε μια συζήτηση στα social media επικεντρωμένη κυρίως στο ποσό. Θεωρείται από πολλούς ότι είναι πολύ χαμηλό σε σύγκριση με τα τεράστια κέρδη του οδηγού.
Η άποψη των χρηστών στα social media
"Είκοσι ευρώ, λαμβάνοντας υπόψη τα 30 εκατομμύρια ευρώ καθαρά ετησίως συν 8-10 εκατομμύρια σε διάφορα μπόνους, φαίνεται πραγματικά λίγο για κάποιον που κερδίζει πάνω από 3 εκατομμύρια το μήνα", σχολίασε ένας χρήστης, αντανακλώντας τις σκέψεις πολλών. Ωστόσο, δεν έλειψαν και οι απόψεις υπεράσπισης του οδηγού: "Το να είσαι εκατομμυριούχος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι χάνεις την αίσθηση της αξίας του χρήματος". Η συζήτηση παραμένει έντονη, αλλά ο Leclerc, αφού άφησε το φιλοδώρημα, μπήκε στο αυτοκίνητο του και έφυγε, χωρίς να εμπλακεί στη διαμάχη. Μικρά πράγματα εν ολίγοις, τα οποία επιβεβαιώνουν όμως τη μεγάλη προσοχή των χρηστών προς τον "σημαιοφόρο" των Reds.
@carloshotchilipeppers More of charles in Monaco today ©️ alessio_lp670 #charlesleclerc #ferrari #scuderiaferrari #f1 ♬ original sound - ✨ F1 ✨
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Τι κάνουν διαφορετικά οι διανοητικά δυνατοί άνθρωποι, σύμφωνα με την επιστήμη
Μερικοί άνθρωποι είναι "φτιαγμένοι" με τέτοιο τρόπο που στα μάτια μας δείχνουν -και είναι- πιο ανθεκτικοί, χωρίς να λυγίζουν. Αυτοί λοιπόν, έχουν συγκεκριμένες συνήθειες, λένε οι επιστήμονες. Τις παραθέτουμε εντός για να τους αναγνωρίζεις.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο ρόφημα που σε ενυδατώνει καλύτερα από το νερό
Όταν κάνει ζέστη δεν είναι μόνο το νερό που σώζει. Οι επιστήμονες αποκάλυψαν ότι υπάρχει ένα καθημερινό ρόφημα που κρατάει το σώμα πιο ενυδατωμένο και για περισσότερο χρόνο.
Γραφει Τιμος ΣαλαμεςΜαριγκόνα-Μαριπόζα: Όλοι εναντίον δύο γυναικών
Κάτι γίνεται λάθος, δεν μπορεί. Αν δείτε τα απαίσια σχόλια που γίνονται για τις δύο γυναίκες που απλά πήγαν να δουν το ματς της Εθνικής μας με την Ισπανία, απλά θα σαστίσετε.
Γραφει Γιαννης ΤσακαλοςΔείτε την τέλεια παραλία με άμμο στην Αττική
Η τέλεια αμμουδιά υπάρχει στην Αττική και μάλιστα απέχει μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Χρυσή άμμος, γαλαζοπράσινα νερά και ηλιοβασίλεμα που θυμίζει νησί.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΑν έχεις κινητό Android, μην χρησιμοποιείς αυτόν τον browser
Αυτός ο browser σε κινητό Android μπορεί να φαίνεται ακίνδυνος, αλλά συλλέγει τεράστιες ποσότητες προσωπικών δεδομένων. Δες πώς να προστατευτείς με εναλλακτικούς browsers.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΟι πιο ακριβοπληρωμένοι CEO στον χώρο του αυτοκινήτου-δείτε τις αποδοχές τους
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.