Η νέα διαφήμιση της Nike με τον Colin Kaepernick έχει έμπνευση, δύναμη και θα κάνει κι άλλους ηλίθιους να κάψουν τα παπούτσια τους
Ο LeBron James, η Serena Williams και πολλοί άλλοι υποστηρίζουν το μήνυμα του Kaepernick.
Από την πρώτη στιγμή που η καμπάνια της Nike για τα 30 χρόνια του Just Do It έγινε γνωστή, οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν γύρω από έναν αθλητή: Τον Colin Kaepernick, τον πρώην quarterback των San Francisco 49ers και δημιουργό του κινήματος Take a Knee εναντίον της αστυνομικής βίας και των φυλετικών αδικιών. Αφού ρίσκαρε την καριέρα του στο αμερικάνικο ποδόσφαιρο και ξόδεψε αρκετά εκατομμύρια δολάρια στις δικαστικές αίθουσες για να καταπολεμήσει τις διακρίσεις, ο Kaepernick θεωρήθηκε το ιδανικότερο πρόσωπο από την Nike για να υποστηρίξει την καμπάνια με το μήνυμα "Believe in something. Even if it means sacrificing everything".
Σχεδόν αμέσως και εντελώς προβλέψιμα, αρκετοί Αμερικάνοι πολίτες που τάσσονται με τις θέσεις του Trump άρχισαν να αντιδρούν, καίγοντας προϊόντα της γνωστής εταιρείας αθλητικών ειδών και καλώντας κι άλλους σε μποϊκοτάζ. Η ευρεία μάζα των χρηστών των social media όμως επικροτεί την ενέργεια της Nike, η οποία μοιάζει ήδη να αποδίδει καρπούς παρότι βρίσκεται στο ξεκίνημά της.
Η Nike μόλις πριν λίγες ώρες αποκάλυψε και το πρώτο διαφημιστικό βίντεο της καμπάνιας, που είναι άκρως συγκινητικό και παρακινητικό. Η φωνή του Kaepernick συνοδεύει εικόνες γνωστών αλλά και λιγότερο γνωστών θρύλων των σπορ, παρακινώντας τον οποιοδήποτε να γίνει καλύτερος από όσο είχε ποτέ φανταστεί, τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικών χώρων. Ναι, ok, στόχος είναι να πουλήσουν προϊόντα. Ωστόσο, οι εμφανίσεις από αθλητές όπως ο LeBron ή ο Alphonso Davies ή η Serena Williams και, στο τέλος, αυτή του ίδιου του Kaepernick, γεννούν αν μη τι άλλο συναισθήματα. Ακόμη κι αν μιλάμε για μία διαφήμιση.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Μέσα στο δεντρόσπιτο 344.000 ευρώ ενός δισεκατομμυριούχου
Ο ιδρυτής της Raising Cane’s δημιούργησε ένα τριώροφο δεντρόσπιτο-στολίδι, με μοναδικά υλικά και θέα στη λίμνη. Διασημότητες το επισκέπτονται, ενώ η επένδυση ήδη αποδίδει.
Τι λέει η ψυχολογία για όσους δεν τους αρέσει να πηγαίνουν σε πάρτι
Μια διαφορετική προσέγγιση στη διαχείριση της ενέργειας και των κοινωνικών ερεθισμάτων, που αναδεικνύει την αξία της ησυχίας και της προσωπικής ισορροπίας στην καθημερινότητα.
Γραφει Νικη ΚοντομηναO εγκέφαλος του άντρα μικραίνει γρηγορότερα από τον γυναικείο
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που εξέτασε περισσότερες από 12.000 εγκεφαλικές απεικονίσεις, οι ερευνητές κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα που αφορά τη μείωση όγκου σε πολλαπλές περιοχές με την πάροδο των χρόνων.
Γραφει Νικη ΚοντομηναHassan Morshedy, o άνθρωπος που επαναπροσδιορίζει το real estate
Από το Κάιρο έως την Αθηναϊκή Ριβιέρα, ο Hassan Morshedy δεν χτίζει απλώς κτίρια αλλά, πολύ περισσότερο, δημιουργεί τρόπους ζωής.
Γραφει Πωλινα ΦραγκουΚάθε επιλογή σου είναι μια πράξη ελευθερίας, ιδίως όταν αφορά την υγεία σου
Από το πού θα πιεις τον πρωινό σου καφέ μέχρι το ποιον γιατρό θα εμπιστευτείς, κάθε επιλογή σου σε κάνει πιο δυνατό. Γιατί η αυτοπεποίθηση δεν χτίζεται από τύχη, αλλά από τη δύναμη να αποφασίζεις εσύ.
Ληστεία στο Λούβρο: Δείτε πώς έγινε η κλοπή (video)
Η γαλλική τηλεόραση χρησιμοποίησε τεχνητή νοημοσύνη για να αναπαραστήσει, βήμα προς βήμα, τη θεαματική ληστεία στο Λούβρο που άφησε ολόκληρο τον κόσμο άφωνο.
Γραφει Τιμος Σαλαμες