Όσα έγιναν στο Sym.posh!um 2 της HotelBrain

Το Sym.posh!um 2 πραγματοποιήθηκε στις 13 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, σε συνέχεια του Sym.posh!um 1, που είχε πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο του 2017.

Γράφει: Esquire Editors 16 Μαρτίου 2023

Ο Όμιλος HotelBrain παρέθεσε το Sym.posh!um 2, την Δευτέρα 13 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία της Αθήνας, σε συνέχεια του Sym.posh!um 1, που είχε πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο του 2017.

Όσα έγιναν στο Sym.posh!um 2 της HotelBrainPapadakis Press

Και αυτή τη φορά, την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους περισσότεροι από 300 προσκεκλημένοι -εκπρόσωποι φορέων του Τουρισμού, πολιτικοί, επενδυτές, στελέχη τραπεζών, επιχειρηματίες και δημοσιογράφοι.

Αγάπη Πολίτη, Κωνσταντίνος Ζήκος, Αντιπρόεδρος HotelBrain GroupPapadakis Press

Ο Πρόεδρος και Ιδρυτής της HotelBrain, Πάνος Παλαιολόγος, καλωσορίζοντας τους προσκεκλημένους σχολίασε χαρακτηριστικά ότι από το Sym.posh!um 1 μεσολάβησε μια πρωτοφανής περίοδος για τον Τουρισμό που τα είχε όλα: οικονομική κρίση με καταρρεύσεις και κόκκινα δάνεια, απανωτά ρεκόρ, κορονοιό, υγειονομικά πρωτόκολλα, έλλειψη προσωπικού, υψηλό πληθωρισμό, πόλεμο στην Ευρώπη και τέλος είχε αυτό που χαρακτηριστικά ο ίδιος αποκαλεί την αρχή της "ελληνικής τουριστικής άνοιξης".

Από αριστερά: Θεόδωρος Φέσσας, Πρόεδρος Quest Group, Μίνως Μάτσας, Όλγα Κεφαλογιάννη, Νίκη & Νίκος Κουτσιανά, Ιδρυτές & Μέλη Δ.Σ. APIVITAPapadakis Press

Στην ομιλία του μάλιστα είχε την ευκαιρία να μοιραστεί την εξέλιξη του Ομίλου, αναφέροντας ότι σήμερα μέσω μακροχρόνιων μισθώσεων κατέχει το 1% του συνολικού αριθμού των ξενοδοχείων της χώρας (95 ξενοδοχεία με 7.300 δωμάτια σε 39 προορισμούς στην Ελλάδα), καθώς και ότι μέσω του "Plug & Play" μοντέλου ανάπτυξης που εφαρμόζει, εκτιμάται ότι σε έναν ορίζοντα 5ετίας θα έχει υλοποιηθεί ο τελικός στόχος του που είναι να ξεπεράσει τα 20.000 δωμάτια + και το 1,5 εκ. μοναδικούς φιλοξενούμενους.

hotel brainPapadakis Press

Από αριστερά: Πάνος Παλαιολόγος, Ιδρυτής & Πρόεδρος HotelBrain Group, Μίνως Μάτσας, Όλγα Κεφαλογιάννη, Κωνσταντίνος Ζήκος, Αντιπρόεδρος HotelBrain Group, Ολυμπία Αναστασοπούλου, Γεν. Γραμματέας Υπουργείου Τουρισμού

Τέλος και κυριότερα, ο Πάνος Παλαιολόγος ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική στόχευση του Ομίλου HotelBrain, που επικεντρώνεται στην παροχή ενός οργανωμένου και ολοκληρωμένου τουριστικού προϊόντος προς τον τελικό πελάτη του.

hotel brainPapadakis Press

Από αριστερά: Ολυμπία Αναστασοπούλου, Γεν. Γραμματέας Υπουργείου Τουρισμού, Γιώργος Σταμάτης, Γεν. Γραμματέας Υπουργείου Εργασίας, Αργυρή Κατωπόδη, Κωνσταντίνος Ζήκος, Αντιπρόεδρος HotelBrain Group

Είπε συγκεκριμένα: "Στρατηγική μας επιδίωξη είναι η διαμόρφωση ενός ευρύτερου οικοσυστήματος, μέσα από στρατηγικές συνεργασίες υψηλών συνεργειών και οικονομιών κλίμακας, το οποίο θα παρέχει "one stop solution" στον εισερχόμενο τουρισμό της χώρας μας, κάτι το οποίο εκτιμώ ότι θα κάνει τη διαφορά. Βασικές μας επιδιώξεις είναι πρώτον η προσαύξηση της προστιθέμενης αξίας του ομίλου μας στην συνολική συστημική αξία κατανάλωσης (total spending) που κάνουν οι φιλοξενούμενοι πελάτες μας και δεύτερον η παροχή ολοκληρωμένων και αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη, με στόχο την βελτίωση της αντιλαμβανόμενης αξίας του παρεχόμενου προϊόντος".

hotel brainPapadakis Press

Από αριστερά: Άννα Αποστολίδου, Διευθ. Σύμβουλος Briq Properties, Πάνος Παλαιολόγος, Ιδρυτής & Πρόεδρος HotelBrain Group, Έφη Κουτσουρέλη, Αντιπρόεδρος Quest Group, Θεόδωρος Φέσσας, Πρόεδρος Quest Group

Κεντρική φωτογραφία: Από αριστερά: Μάριος Δρακουλάκος, Οικονομικός Διευθυντής HotelBrain Group, Κωνσταντίνος Ζήκος, Αντιπρόεδρος HotelBrain Group, Πάνος Παλαιολόγος, Ιδρυτής & Πρόεδρος HotelBrain Group, Δημήτρης Φραγκοστεφανάκης, Γεν. Διευθυντής HotelBrain Group, Κωνσταντίνος Πασχαλίδης, Managing Partner HotelBrain International

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Πώς να επιλέξεις το τέλειο δώρο PlayStation φέτος τα Χριστούγεννα

Φέτος τα Χριστούγεννα, βουτάμε στον κόσμο του PlayStation. Από την υπεροχή του PS5 Pro και τα περιφερειακά που απογειώνουν την εμπειρία, μέχρι τα κορυφαία παιχνίδια που θα σε συναρπάσουν, εδώ έχουμε τον πιο πλήρη οδηγό δώρων για να βρεις ακριβώς αυτό που ψάχνεις.

Οι φορητοί προβολείς TCL προσφέρουν ευέλικτη προβολή για κάθε σύγχρονο σπίτι αυτόν τον χειμώνα

Η φορητή σειρά προβολέων της TCL για το 2025 – με τα PlayCube, A1s και C1 – φέρνει την έξυπνη προβολή σε χώρους όπου οι παραδοσιακές τηλεοράσεις μπορεί να μην είναι η καλύτερη επιλογή.

Ο Aaron Taylor-Johnson πρωταγωνιστεί στη νέα παγκόσμια καμπάνια του Jameson με την υπογραφή του Γιώργου Λάνθιμου

Η νέα καμπάνια Jameson Black Barrel με πρωταγωνιστή τον γνωστό ηθοποιό φέρει τη σκηνοθετική σφραγίδα του Γιώργου Λάνθιμου.

Capital Yachting & Zela Jet: Στρατηγική σύμπραξη για ολοκληρωμένες υπηρεσίες luxury travel

Η σύμπραξη των δύο εταιρειών βασίζεται στην κοινή φιλοσοφία ότι ο σύγχρονος ταξιδιώτης πολυτελείας απαιτεί αποτελεσματικότητα, εξατομίκευση και πλήρη ενοποίηση υπηρεσιών, από την αερομεταφορά μέχρι το yachting.

Γιατί η μέθοδος άσκησης 2-2-2 είναι η καλύτερη για άνδρες μετά τα 40-την προτείνουν οι ειδικοί

Η μέθοδος 2-2-2 προτείνει μια πιο στοχευμένη φιλοσοφία προπόνησης με έμφαση στην απλότητα και την ποιότητα. Μάθε πώς λειτουργεί και σε ποιους μπορεί να ταιριάξει.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Infinity Athens: Η Αθήνα αλλάζει χρόνο στο πιο δυναμικό ballroom της πόλης

Μια από τις πιο δυνατές προτάσεις για το New Year’s Eve στην Αθήνα έρχεται από το Infinity Athens, που μετατρέπει το Intercontinental σε δύο ζωντανές σκηνές με DJs, live acts και έναν αληθινά εορταστικό ρυθμό.