Όσα έγιναν στο Sym.posh!um 2 της HotelBrain

Το Sym.posh!um 2 πραγματοποιήθηκε στις 13 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, σε συνέχεια του Sym.posh!um 1, που είχε πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο του 2017.

Γράφει: Esquire Editors 16 Μαρτίου 2023

Ο Όμιλος HotelBrain παρέθεσε το Sym.posh!um 2, την Δευτέρα 13 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία της Αθήνας, σε συνέχεια του Sym.posh!um 1, που είχε πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο του 2017.

Όσα έγιναν στο Sym.posh!um 2 της HotelBrainPapadakis Press

Και αυτή τη φορά, την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους περισσότεροι από 300 προσκεκλημένοι -εκπρόσωποι φορέων του Τουρισμού, πολιτικοί, επενδυτές, στελέχη τραπεζών, επιχειρηματίες και δημοσιογράφοι.

Αγάπη Πολίτη, Κωνσταντίνος Ζήκος, Αντιπρόεδρος HotelBrain GroupPapadakis Press

Ο Πρόεδρος και Ιδρυτής της HotelBrain, Πάνος Παλαιολόγος, καλωσορίζοντας τους προσκεκλημένους σχολίασε χαρακτηριστικά ότι από το Sym.posh!um 1 μεσολάβησε μια πρωτοφανής περίοδος για τον Τουρισμό που τα είχε όλα: οικονομική κρίση με καταρρεύσεις και κόκκινα δάνεια, απανωτά ρεκόρ, κορονοιό, υγειονομικά πρωτόκολλα, έλλειψη προσωπικού, υψηλό πληθωρισμό, πόλεμο στην Ευρώπη και τέλος είχε αυτό που χαρακτηριστικά ο ίδιος αποκαλεί την αρχή της "ελληνικής τουριστικής άνοιξης".

Από αριστερά: Θεόδωρος Φέσσας, Πρόεδρος Quest Group, Μίνως Μάτσας, Όλγα Κεφαλογιάννη, Νίκη & Νίκος Κουτσιανά, Ιδρυτές & Μέλη Δ.Σ. APIVITAPapadakis Press

Στην ομιλία του μάλιστα είχε την ευκαιρία να μοιραστεί την εξέλιξη του Ομίλου, αναφέροντας ότι σήμερα μέσω μακροχρόνιων μισθώσεων κατέχει το 1% του συνολικού αριθμού των ξενοδοχείων της χώρας (95 ξενοδοχεία με 7.300 δωμάτια σε 39 προορισμούς στην Ελλάδα), καθώς και ότι μέσω του "Plug & Play" μοντέλου ανάπτυξης που εφαρμόζει, εκτιμάται ότι σε έναν ορίζοντα 5ετίας θα έχει υλοποιηθεί ο τελικός στόχος του που είναι να ξεπεράσει τα 20.000 δωμάτια + και το 1,5 εκ. μοναδικούς φιλοξενούμενους.

hotel brainPapadakis Press

Από αριστερά: Πάνος Παλαιολόγος, Ιδρυτής & Πρόεδρος HotelBrain Group, Μίνως Μάτσας, Όλγα Κεφαλογιάννη, Κωνσταντίνος Ζήκος, Αντιπρόεδρος HotelBrain Group, Ολυμπία Αναστασοπούλου, Γεν. Γραμματέας Υπουργείου Τουρισμού

Τέλος και κυριότερα, ο Πάνος Παλαιολόγος ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική στόχευση του Ομίλου HotelBrain, που επικεντρώνεται στην παροχή ενός οργανωμένου και ολοκληρωμένου τουριστικού προϊόντος προς τον τελικό πελάτη του.

hotel brainPapadakis Press

Από αριστερά: Ολυμπία Αναστασοπούλου, Γεν. Γραμματέας Υπουργείου Τουρισμού, Γιώργος Σταμάτης, Γεν. Γραμματέας Υπουργείου Εργασίας, Αργυρή Κατωπόδη, Κωνσταντίνος Ζήκος, Αντιπρόεδρος HotelBrain Group

Είπε συγκεκριμένα: "Στρατηγική μας επιδίωξη είναι η διαμόρφωση ενός ευρύτερου οικοσυστήματος, μέσα από στρατηγικές συνεργασίες υψηλών συνεργειών και οικονομιών κλίμακας, το οποίο θα παρέχει "one stop solution" στον εισερχόμενο τουρισμό της χώρας μας, κάτι το οποίο εκτιμώ ότι θα κάνει τη διαφορά. Βασικές μας επιδιώξεις είναι πρώτον η προσαύξηση της προστιθέμενης αξίας του ομίλου μας στην συνολική συστημική αξία κατανάλωσης (total spending) που κάνουν οι φιλοξενούμενοι πελάτες μας και δεύτερον η παροχή ολοκληρωμένων και αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη, με στόχο την βελτίωση της αντιλαμβανόμενης αξίας του παρεχόμενου προϊόντος".

hotel brainPapadakis Press

Από αριστερά: Άννα Αποστολίδου, Διευθ. Σύμβουλος Briq Properties, Πάνος Παλαιολόγος, Ιδρυτής & Πρόεδρος HotelBrain Group, Έφη Κουτσουρέλη, Αντιπρόεδρος Quest Group, Θεόδωρος Φέσσας, Πρόεδρος Quest Group

Κεντρική φωτογραφία: Από αριστερά: Μάριος Δρακουλάκος, Οικονομικός Διευθυντής HotelBrain Group, Κωνσταντίνος Ζήκος, Αντιπρόεδρος HotelBrain Group, Πάνος Παλαιολόγος, Ιδρυτής & Πρόεδρος HotelBrain Group, Δημήτρης Φραγκοστεφανάκης, Γεν. Διευθυντής HotelBrain Group, Κωνσταντίνος Πασχαλίδης, Managing Partner HotelBrain International

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Αυτό το παράξενο βιντεοπαιχνίδι θυμίζει ταινία του Wes Anderson

Ονομάζεται Harold Halibut και χρειάστηκαν περισσότερα από δέκα χρόνια για τη δημιουργία του.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Μήπως τόσο καιρό βουρτσίζεις τα δόντια σου με λάθος τρόπο;

Στο TikTok λένε πως πρέπει να κάνεις κάτι που, τουλάχιστον εμείς δε σκεφτήκαμε ποτέ.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Πόσους φίλους χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι, σύμφωνα με το Harvard

Ναι, οι κοινωνικές σχέσεις αποτελούν βασικό παράγοντα για την ευτυχία και την ευημερία.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο James Hetfield των Metallica έκανε τατουάζ με τις στάχτες του Lemmy των Motorhead

Τι εννοείς δεν είναι αυτός τρόπος για να τιμήσεις τους φίλους σου;

Γραφει Γιαννης Σπανος

H άβαφη Megan Fox προκαλεί αντιδράσεις. Αλλά γιατί;

Εμάς πάντως μας αρέσει φυσική - αν και δεν πέφτει σε κανέναν λόγος για το τι θέλει η ίδια.

Γραφει Πωλινα Φραγκου