Stories, σύντομα και στο TikTok

Ο ανταγωνισμός, του ανταγωνισμού, ω ανταγωνισμέ...

Το TikTok ετοιμάζεται να προσθέσει stories στην πλατφόρμα του. Μετά τα Twitter Fleets (που καταργήθηκαν) και των stories του Linkedin, η κινεζική εφαρμογή μέχρι στιγμής ήταν η τελευταία από τα κοινωνικά δίκτυα που είχε αντισταθεί στο εν λόγω μακρύ κύμα εξαφάνισης περιεχομένου σε 24 ώρες. Το νέο χαρακτηριστικό θα ονομάζεται TikTok Stories και αντιγράφει πιστά αυτό τα αντίστοιχα του Instagram ή του Snapchat, αν και εδώ πρόκειται αποκλειστικά για βίντεο. Όσον αφορά στις υπόλοιπες λειτουργίες δε διαφέρει καθόλου. Το TikTok περιγράφει τη λειτουργία στην εφαρμογή ως "ένα νέο τρόπο αλληλεπίδρασης με τους θαυμαστές σας", δίνοντας έτσι έμφαση στους δημιουργούς και τη δυνατότητα απόκτησης περισσότερων ακόλουθων (και περισσότερων χρημάτων) από τις αναρτήσεις τους. 

Διάβασε ακόμη: Πώς βγάζουν χρήματα οι influencers του TikTok

Πώς λειτουργεί

Για να δημιουργήσεις ένα story, πρέπει να επιλέξεις το create που θα προστεθεί στο sidebar όπου θα εμφανίζονται οι ιστορίες με μουσική, λεζάντες ή κείμενο. "Σκεφτόμαστε πάντα νέους τρόπους για να προσδώσουμε αξία στην κοινότητά μας και να εμπλουτίσουμε την εμπειρία του TikTok. Προς το παρόν πειραματιζόμαστε με τρόπους για να προσφέρουμε στους δημιουργούς πρόσθετες επιλογές για να 'γεννήσουν' τις δημιουργικές τους ιδέες για την κοινότητα", σχολίασε εκπρόσωπος της κινεζικής εφαρμογής στο The Verge, χωρίς να διευκρινίζει πόσο θα διαρκέσει η δοκιμή που διεξάγουν και ποια αναμένεται να είναι η ημερομηνία της επίσημης κυκλοφορίας των stories.

Η 'ιστορία' των Stories

Το γεγονός ότι το TikTok πειραματίζεται με τα Stories δε θα έπρεπε να μας προκαλεί έκπληξη. Αυτό το format είναι μία από τις λίγες σταθερές της εποχής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και έχει αντιγραφεί σχεδόν από όλους: ξεκίνησε από το Snapchat το 2013, στη συνέχεια είδαμε τα Instagram Stories -τρία χρόνια αργότερα για την ακρίβεια- και μετά ακολούθησαν τα Facebook, Pinterest, Netflix, YouTube και Whatsapp. Όταν όντως λειτουργούν, τα Stories είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσει κανείς χρήστες για να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους σε μια εφαρμογή, προσφέρουν ένα νέο χώρο για διαφημίσεις και να διατηρούν την κοινότητα ενεργή. Εάν, από την άλλη πλευρά, δεν είναι επιτυχημένα, κινδυνεύουν να γίνουν βαρετά και να αφαιρέσουν χρήσιμο χρόνο από τους χρήστες (όπως στην περίπτωση των Twitter Fleets). Ο χρόνος θα δείξει σε ποια κατηγορία θα τοποθετηθούν τα νέα TikTok Stories.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Τι κάνουν διαφορετικά οι διανοητικά δυνατοί άνθρωποι, σύμφωνα με την επιστήμη

Μερικοί άνθρωποι είναι "φτιαγμένοι" με τέτοιο τρόπο που στα μάτια μας δείχνουν -και είναι- πιο ανθεκτικοί, χωρίς να λυγίζουν. Αυτοί λοιπόν, έχουν συγκεκριμένες συνήθειες, λένε οι επιστήμονες. Τις παραθέτουμε εντός για να τους αναγνωρίζεις.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Το ρόφημα που σε ενυδατώνει καλύτερα από το νερό

Όταν κάνει ζέστη δεν είναι μόνο το νερό που σώζει. Οι επιστήμονες αποκάλυψαν ότι υπάρχει ένα καθημερινό ρόφημα που κρατάει το σώμα πιο ενυδατωμένο και για περισσότερο χρόνο.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Μαριγκόνα-Μαριπόζα: Όλοι εναντίον δύο γυναικών

Κάτι γίνεται λάθος, δεν μπορεί. Αν δείτε τα απαίσια σχόλια που γίνονται για τις δύο γυναίκες που απλά πήγαν να δουν το ματς της Εθνικής μας με την Ισπανία, απλά θα σαστίσετε.

Γραφει Γιαννης Τσακαλος

Δείτε την τέλεια παραλία με άμμο στην Αττική

Η τέλεια αμμουδιά υπάρχει στην Αττική και μάλιστα απέχει μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Χρυσή άμμος, γαλαζοπράσινα νερά και ηλιοβασίλεμα που θυμίζει νησί.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Αν έχεις κινητό Android, μην χρησιμοποιείς αυτόν τον browser

Αυτός ο browser σε κινητό Android μπορεί να φαίνεται ακίνδυνος, αλλά συλλέγει τεράστιες ποσότητες προσωπικών δεδομένων. Δες πώς να προστατευτείς με εναλλακτικούς browsers.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Οι πιο ακριβοπληρωμένοι CEO στον χώρο του αυτοκινήτου-δείτε τις αποδοχές τους

Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.