Πόσοι Έλληνες είναι ενεργοί στα social media

Μία έρευνα καταγράφει τα ποσοστά των Ελλήνων που ασχολούνται εντατικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Γράφει: Esquire Editors 21 Σεπτεμβρίου 2021

Πάνω από τέσσερις στους πέντε Έλληνες (ποσοστό 82%) βρίσκονται πια ενεργά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), με το ποσοστό να φθάνει το 97% στις ηλικίες 16 έως 24 ετών, σύμφωνα με την τελευταία πανελλαδική δειγματοληπτική έρευνα "Focus on Tech Life Tips" της εταιρείας Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2021.

> Διάβασε ακόμη: Η πικρή αλήθεια για τους influencers

Θεαματική άνοδος του TikTok

Ενεργοί στα social media είναι σχεδόν οι δύο στους τρεις Έλληνες ηλικίας 55-64 ετών (το 62%, έναντι 59% στο δεύτερο εξάμηνο του 2020), με τα δημοφιλέστερα μέσα για τη δημιουργία προσωπικού "προφίλ" να είναι κατά σειρά τα Facebook (79% - αύξηση 15% έναντι του δευτέρου εξαμήνου του 2020), Instagram (51%) και YouTube (45%). Επίσης το ΤΙΚ ΤΟΚ παρουσιάζει θεαματική άνοδο τον τελευταίο χρόνο και στη χώρα μας, ειδικά στα κορίτσια 16-24 ετών.

> Διάβασε ακόμη: Το μέλλον του online dating

Η εταιρεία εκτιμά ότι η συνολική διείσδυση του διαδικτύου στην Ελλάδα έχει φτάσει στο 97%, ενώ στις ηλικίες 55-64 ετών οι εννέα στους δέκα είναι πλέον καθημερινοί χρήστες του Ίντερνετ, αφιερώνοντας κατά μέσο όρο 85 λεπτά καθημερινά (έναντι 58 λεπτών τη μέρα στο δεύτερο εξάμηνο του 2020).

Πόσοι Έλληνες είναι ενεργοί στα social mediaistock

Η πρώτη συσκευή πρόσβασης για όλους τους χρήστες είναι το "έξυπνο" κινητό τηλέφωνο (smartphone), με το 95% των χρηστών να το χρησιμοποιούν πια ως πρώτη επιλογή τους και με τον μέσο χρόνο σύνδεσης από το κινητό να έχει πλέον φθάσει τις δύο ώρες την ημέρα.

Επιπλέον, τουλάχιστον εννέα στα δέκα παιδιά 5-12 ετών εκτιμάται ότι είναι πλέον online και έχουν ως πρώτη επιλογή συσκευής για τη σύνδεση τους το tablet (40%), ενώ ακολουθούν το smartphone (36%) και το laptop (34%).

Οι online αγορές

Επίσης, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, όσοι αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου (e-shoppers) έφτασαν το 74% των Ελλήνων, με αυξημένη μέση δαπάνη σε online αγορές, καθώς επίσης αυξημένη τάση στην ηλικιακή ομάδα 55-64 ετών.

ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ ΒΙΝΤΕΟ SOCIAL MEDIA

Oι περισσότεροι e-shoppers βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στο κοινό άνω των 55 ετών (+20% συγκριτικά με το προηγούμενο εξάμηνο). Τουλάχιστον μία online αγορά έχουν κάνει τρεις στους τέσσερις Έλληνες (74%) κατά τους τελευταίους έξι μήνες.

> Διάβασε ακόμη: Τα social media αλλάζουν την αγορά

Σε ηλεκτρονικές αγορές οι καταναλωτές ξόδεψαν τους τελευταίους έξι μήνες κατά μέσο όρο 806 ευρώ και σχεδόν δύο στους τρεις (64%) πλήρωσαν μέσω αντικαταβολής. Οι κορυφαίες online αγορές ήσαν τα ρούχα (46%), τα παπούτσια (36%) και τα ηλεκτρονικά είδη (33%). Τη μεγαλύτερη δυναμική (μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2020) εμφάνισαν οι online αγορές για έπιπλα και είδη σπιτιού (+37%) και για διαδικτυακά σεμινάρια/webinars (+36%).

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Αυτό το παράξενο βιντεοπαιχνίδι θυμίζει ταινία του Wes Anderson

Ονομάζεται Harold Halibut και χρειάστηκαν περισσότερα από δέκα χρόνια για τη δημιουργία του.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Μήπως τόσο καιρό βουρτσίζεις τα δόντια σου με λάθος τρόπο;

Στο TikTok λένε πως πρέπει να κάνεις κάτι που, τουλάχιστον εμείς δε σκεφτήκαμε ποτέ.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Πόσους φίλους χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι, σύμφωνα με το Harvard

Ναι, οι κοινωνικές σχέσεις αποτελούν βασικό παράγοντα για την ευτυχία και την ευημερία.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο James Hetfield των Metallica έκανε τατουάζ με τις στάχτες του Lemmy των Motorhead

Τι εννοείς δεν είναι αυτός τρόπος για να τιμήσεις τους φίλους σου;

Γραφει Γιαννης Σπανος

H άβαφη Megan Fox προκαλεί αντιδράσεις. Αλλά γιατί;

Εμάς πάντως μας αρέσει φυσική - αν και δεν πέφτει σε κανέναν λόγος για το τι θέλει η ίδια.

Γραφει Πωλινα Φραγκου