Πόσοι Έλληνες είναι ενεργοί στα social media

Μία έρευνα καταγράφει τα ποσοστά των Ελλήνων που ασχολούνται εντατικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Γράφει: Esquire Editors 21 Σεπτεμβρίου 2021

Πάνω από τέσσερις στους πέντε Έλληνες (ποσοστό 82%) βρίσκονται πια ενεργά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), με το ποσοστό να φθάνει το 97% στις ηλικίες 16 έως 24 ετών, σύμφωνα με την τελευταία πανελλαδική δειγματοληπτική έρευνα "Focus on Tech Life Tips" της εταιρείας Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2021.

> Διάβασε ακόμη: Η πικρή αλήθεια για τους influencers

Θεαματική άνοδος του TikTok

Ενεργοί στα social media είναι σχεδόν οι δύο στους τρεις Έλληνες ηλικίας 55-64 ετών (το 62%, έναντι 59% στο δεύτερο εξάμηνο του 2020), με τα δημοφιλέστερα μέσα για τη δημιουργία προσωπικού "προφίλ" να είναι κατά σειρά τα Facebook (79% - αύξηση 15% έναντι του δευτέρου εξαμήνου του 2020), Instagram (51%) και YouTube (45%). Επίσης το ΤΙΚ ΤΟΚ παρουσιάζει θεαματική άνοδο τον τελευταίο χρόνο και στη χώρα μας, ειδικά στα κορίτσια 16-24 ετών.

> Διάβασε ακόμη: Το μέλλον του online dating

Η εταιρεία εκτιμά ότι η συνολική διείσδυση του διαδικτύου στην Ελλάδα έχει φτάσει στο 97%, ενώ στις ηλικίες 55-64 ετών οι εννέα στους δέκα είναι πλέον καθημερινοί χρήστες του Ίντερνετ, αφιερώνοντας κατά μέσο όρο 85 λεπτά καθημερινά (έναντι 58 λεπτών τη μέρα στο δεύτερο εξάμηνο του 2020).

Πόσοι Έλληνες είναι ενεργοί στα social mediaistock

Η πρώτη συσκευή πρόσβασης για όλους τους χρήστες είναι το "έξυπνο" κινητό τηλέφωνο (smartphone), με το 95% των χρηστών να το χρησιμοποιούν πια ως πρώτη επιλογή τους και με τον μέσο χρόνο σύνδεσης από το κινητό να έχει πλέον φθάσει τις δύο ώρες την ημέρα.

Επιπλέον, τουλάχιστον εννέα στα δέκα παιδιά 5-12 ετών εκτιμάται ότι είναι πλέον online και έχουν ως πρώτη επιλογή συσκευής για τη σύνδεση τους το tablet (40%), ενώ ακολουθούν το smartphone (36%) και το laptop (34%).

Οι online αγορές

Επίσης, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, όσοι αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου (e-shoppers) έφτασαν το 74% των Ελλήνων, με αυξημένη μέση δαπάνη σε online αγορές, καθώς επίσης αυξημένη τάση στην ηλικιακή ομάδα 55-64 ετών.

ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ ΒΙΝΤΕΟ SOCIAL MEDIA

Oι περισσότεροι e-shoppers βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στο κοινό άνω των 55 ετών (+20% συγκριτικά με το προηγούμενο εξάμηνο). Τουλάχιστον μία online αγορά έχουν κάνει τρεις στους τέσσερις Έλληνες (74%) κατά τους τελευταίους έξι μήνες.

> Διάβασε ακόμη: Τα social media αλλάζουν την αγορά

Σε ηλεκτρονικές αγορές οι καταναλωτές ξόδεψαν τους τελευταίους έξι μήνες κατά μέσο όρο 806 ευρώ και σχεδόν δύο στους τρεις (64%) πλήρωσαν μέσω αντικαταβολής. Οι κορυφαίες online αγορές ήσαν τα ρούχα (46%), τα παπούτσια (36%) και τα ηλεκτρονικά είδη (33%). Τη μεγαλύτερη δυναμική (μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2020) εμφάνισαν οι online αγορές για έπιπλα και είδη σπιτιού (+37%) και για διαδικτυακά σεμινάρια/webinars (+36%).

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Πώς να στήσεις ένα πραγματικό home theater στο σαλόνι σου

Το home theater δεν είναι πια θέμα όγκου και καλωδίων. Δες πώς ο σωστός συνδυασμός ήχου και design μεταμορφώνει το σαλόνι σε εμπειρία οικιακού κινηματογράφου και μουσικής.

Θα λατρέψεις αυτό το κλασικό Defender σε στυλ Octa

Με το Defender Octa να αποτελεί την κορυφή σε επίπεδο ισχύος και σχεδίασης, η Land Rover Classic προσφέρει τώρα στους κατόχους κλασικών Defender την ευκαιρία να αποκτήσουν το ίδιο στυλ, αλλά με υψηλότατο τίμημα.

Η Victoria Beckham έχει κάτι να πει για τη viral στιγμή με την Rolls-Royce

Προσκεκλημένη της εκπομπής The Tonight Show του Jimmy Fallon, η Victoria Beckham μίλησε για τη viral σκηνή από τη σειρά ντοκιμαντέρ Beckham σχετικά με την αναφορά της στην "εργατική τάξη" και τη Rolls-Royce.

Πότε θα στείλουμε ανθρώπους στον Άρη-Τι απαντάνε οι επιστήμονες

Νέα αρώματα καφέ, design-forward μηχανές και items που αναβαθμίζουν την κλασική εμπειρία με το αγαπημένο ρόφημα συνθέτουν τη λίστα επιλογών μας από τη Nespresso για όσους αγαπάμε.

20 τέλεια χριστουγεννιάτικα δώρα για τους φανατικούς της Formula 1

Αν ψάχνεις το σωστό δώρο για κάποιον που ζει και αναπνέει για τη Formula 1, εδώ θα βρεις ιδέες που συνδυάζουν πάθος, εμπειρία και αγωνιστικό στυλ.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Christmas Gifts | Ιδέες για απολαυστικά χριστουγεννιάτικα δώρα με υπογραφή Nespresso

Νέα αρώματα καφέ, design-forward μηχανές και items που αναβαθμίζουν την κλασική εμπειρία με το αγαπημένο ρόφημα συνθέτουν τη λίστα επιλογών μας από τη Nespresso για όσους αγαπάμε.