Τι να τρως όταν είσαι άρρωστος

Δες εδώ τη διατροφή για ιώσεις που θα σε βοηθήσει να νιώσεις καλύτερα.

Γράφει: Esquire Editors 22 Οκτωβρίου 2021

Τι πρέπει να τρως όταν έχεις αρρωστήσει; Η στοχευμένη διατροφή για ιώσεις μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σου και να βοηθήσει να υποχωρήσουν πιο γρήγορα τα συμπτώματα. Τα παρακάτω tips είναι μια σταχυολόγηση από τις συμβουλές που μας έχουν δώσει κατά καιρούς οι επιστημονικοί συνεργάτες του Shape.

Διατροφή για ιώσεις: 9 συμβουλές

Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε, πέρα από το να φροντίζουμε την υγεία μας και να τηρούμε τους κανόνες υγιεινής, είναι να προσθέσουμε ορισμένες τροφές στο διαιτολόγιό μας οι οποίες θα επαναφέρουν το ανοσοποιητικό σε καλή λειτουργία και μια φυσική ανοσία.

#1

Κατανάλωνε ποικιλία φρούτων και λαχανικών, μιας και επηρεάζουν θετικά το μικροβίωμα του εντέρου, άρα και το ανοσοποιητικό.

#2

Eπίλεξε κυρίως βιολογικές τροφές, στις οποίες απαγορεύεται η χρήση γλυφοσάτης, ουσίας που έχει συσχετιστεί με υψηλά ποσοστά διαβήτη, αναιμίας και αυτοάνοσων παθήσεων.

Η συνέχεια στο Shape.gr

 

 

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Το νέο γιοτ του David Beckham

Το νέο, ιταλικό σκάφος του Becks είναι ένα πραγματικό θαλάσσιο κόσμημα.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Metaverse και μόδα

Γιατί η Ralph Lauren θέλει να σου πουλήσει 'εικονικά' ρούχα.

Μήπως το παρακάνεις με το κρέας;

Ποια είναι τα διατροφικά οφέλη του κρέατος και πόσο κρέας πρέπει να τρως την εβδομάδα.

Χρηστικός οδηγός αυτοπεποίθησης για εσωστρεφείς

Οι εσωστρεφείς έχουν εσωτερικές δυνάμεις, τις οποίες δεν 'διαφημίζουν', αλλά τις επιστρατεύουν όποτε υποχρεώνονται να αντιμετωπίσουν δύσκολες και άβολες καταστάσεις.

Πώς θα χτίσεις γρήγορα τεράστια πλάτη

Πώς θα χτίσεις γερή και μυώδη πλάτη εύκολα, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα.