50 υγιεινοί τρόποι για να χάσεις 5 κιλά μέσα σε ένα μήνα

Συμβουλές που δε χρειάζονται πολύ κόπο, απλώς υπομονή και επιμονή.

Η γρήγορη απώλεια λίπους με υγιεινό τρόπο είναι ένας συνδυασμός δύο παραγόντων: Της ισορροπημένης διατροφής και της άσκησης. Έτσι δημιουργείται ένα θερμιδικό έλλειμμα που οδηγεί σε μείωση του σωματικού λίπους. Αυτό επιτυγχάνεται καλύτερα με την ενίσχυση του μεταβολισμού, αλλά προφανώς κάτι τέτοιο δεν είναι πάντα γρήγορα εφικτό.

Μπορεί λοιπόν να έχεις ακούσει για θαυματουργές δίαιτες με τις οποίες χάνεις πολλά κιλά σε σύντομο χρονικό διάστημα, σήμερα όμως θα μιλήσουμε για μια δίαιτα που θα σε βοηθήσει να χάσεις 5 κιλά σε ένα μήνα με υγιεινό τρόπο. Ή μάλλον για κάτι περισσότερο από μια δίαιτα, καθώς παρακάτω θα βρεις μια λίστα με 50 tips για να χάσεις βάρος γρήγορα και χωρίς αρνητικές παρενέργειες.

Πρόκειται για μία λίστα του διδάκτορα φαρμακευτικής και διατροφολόγου Amil López Viéitez, του δημιουργού της "La Dieta Coherente", που υπόσχεται απώλεια 5 κιλών το μήνα, αν την τηρήσεις ευλαβικά. 

50 tips για να χάσεις 5 κιλά σε ένα μήνα

  1. Κατανάλωσε 5 γεύματα την ημέρα για τη ρύθμιση της ινσουλίνης.
  2. Ακολούθησε μια ρουτίνα διατροφής. Ο μεταβολισμός σου πρέπει να γνωρίζει πότε θα λάβει τροφή για να εκτελέσει τις λειτουργίες του.
  3. Φάε πριν από τις 15:00. Το να τρως αργότερα ενθαρρύνει το υπερβολικό βάρος και το υψηλότερο ποσοστό σωματικού λίπους.
  4. Όχι σε δίαιτες πολύ χαμηλών θερμίδων. Εάν καταναλώνεις λιγότερα από 1200 kcal την ημέρα, ο μεταβολισμός σου επιβραδύνεται.
  5. Μην παραλείπεις το πρωινό. Υπάρχουν πολύ εύκολες και υγιεινές συνταγές.
  6. Ρίξε μια μικρή σιέστα.
  7. Πρόσθεσε την πρωτεΐνη στα σνακ σου. 
  8. Πρόσθεσε λαχανικά στα πιάτα σου.
  9. Ενεργοποίησε το έντερό σου με φυτικές ίνες.
  10. Αύξησε την κατανάλωση ακόρεστων λιπαρών: ελαιόλαδο, ξηροί καρποί, σπόροι, αβοκάντο.
  11. Συνδύασε τα ακόρεστα λιπαρά με τις φυτικές ίνες, καθώς ενισχύουν την ορμονική ισορροπία.
  12. Μην προσθέτεις ζάχαρη ή γλυκαντικά. 
  13. Όχι στα αναψυκτικά.
  14. Κατανάλωσε περισσότερα ωμέγα-3 λιπαρά που ρυθμίζουν την ταχύτητα του μεταβολισμού, το ανοσοποιητικό σύστημα και καταπολεμούν τις φλεγμονές.
  15. Κατανάλωσε περισσότερο ιώδιο, καθώς ευνοεί τη δραστηριότητα του θυρεοειδούς αδένα.
  16. Γέμισε το ψυγείο σου με φρέσκα προϊόντα.
  17. Γέμισε την κατάψυξή σου με υγιεινές εναλλακτικές λύσεις.
  18. Κάνε το ντουλάπι σου έξυπνο. Πρόσθεσε σε αυτό αποξηραμένα όσπρια, ζυμαρικά και καστανό ρύζι, ξηρούς καρπούς και σπόρους.
  19. Μαγείρεψε περισσότερο. Δεν τρώμε έξω.
  20. Χρησιμοποίησε τη χύτρα ταχύτητας. Σου επιτρέπει να μαγειρεύεις σε χρόνο ρεκόρ και με μεγάλη διατροφική ποιότητα.
  21. Φτιάξε ένα μίνι λαχανόκηπο. Τα λαχανικά ενεργοποιούν τη σιελόρροια και βελτιώνουν την ποιότητα της πέψης.
  22. Χρησιμοποίησε μπαχαρικά για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού σου.
  23. Χρησιμοποίησε καυτά πιάτα. Αυξάνουν τη θερμοκρασία του σώματος ευνοώντας τη μεγαλύτερη καύση θερμίδων και λιπών.
  24. Μάθε ότι το χρώμα των πιάτων καθορίζει την κατάποση.
  25. Απόφυγε τους πειρασμούς.
  26. Βάλε τα περισσεύματα στο ψυγείο.
  27. Μαγείρεψε διπλά και κατάψυξε. 
  28. Φάε αργά για να ενεργοποιήσεις τις "ορμόνες της πείνας".
  29. Μάσησε, μάσησε, μάσησε. Αυτό θα βοηθήσει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στον κορεσμό.
  30. Πίνε πράσινο τσάι και καφέ. Βοηθούν στην τόνωση του μεταβολισμού, αρκεί να μην ξεπερνάμε τα 2-3 φλιτζάνια την ημέρα.
  31. Ενσωμάτωσε την κανέλα σε τσάι από βότανα και επιδόρπια. Ρυθμίζει το μεταβολισμό της γλυκόζης και την ευαισθησία στην ινσουλίνη.
  32. Άσκήσου στην ενσυνειδητότητα.
  33. Η αύξηση της μυϊκής σας μάζας ενεργοποιεί το μεταβολισμό σου.
  34. Να ζεις μια δραστήρια ζωή. Η άσκηση αυξάνει τη μεταβολική δραστηριότητα κατά τρεις φορές.
  35. Φρόντισε για τη μυϊκή τόνωσή σου.
  36. Κάνε αθλητικό μασάζ.
  37. Δοκίμασε τη σάουνα. Η αύξηση της σωματικής θερμοκρασίας ενεργοποιεί το μεταβολισμό.
  38. Κοιμήσου τουλάχιστον 7 ώρες. Ο λίγος ύπνος ευνοεί έναν πιο αργό μεταβολισμό και ένα υψηλότερο σωματικό βάρος.
  39. Προσπάθησε να χαλαρώνεις όσο το δυνατόν περισσότερο. 
  40. Ψώνισε περιμετρικά του σούπερ μάρκετ (εκεί αποθηκεύονται τα πιο φρέσκα και υγιεινά τρόφιμα).
  41. Έχε μαζί σου τη λίστα με τα ψώνια σου.
  42. Μην πηγαίνεις για ψώνια πεινασμένος.
  43. Χρησιμοποίησε μικρά πιάτα.
  44. Καλύτερα να χρησιμοποιείς στενά και ψηλά ποτήρια εάν καταναλώνεις ένα θερμιδογόνο ρόφημα.
  45. Σέρβιρε τα διάφορα πιάτα ένα προς ένα.
  46. Μην τρως ενώ παρακολουθείς τηλεόραση.
  47. Απόφυγε τις διαφημίσεις τροφίμων.
  48. Δώσε στον εαυτό σου μια "απόλαυση" το σαββατοκύριακο.
  49. Αν πρόκειται να δειπνήσεις, φάε στο σπίτι.
  50. Αν σου έχουν συνταγογραφηθεί αντιβιοτικά, πάρε ένα προβιοτικό.
     

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Πανωλεθρία για τον Musk, ανακλήθηκαν όλα τα Tesla Cybertruck

Παρουσιάστηκε ένα σημαντικό πρόβλημα ασφαλείας που επηρεάζει όλα τα Cybertruck.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Ένα βήμα πιο κοντά οι ΗΠΑ στην απαγόρευση του TikTok

Ψηφίστηκε νέο νομοσχέδιο για τον έλεγχο του TikTok στις ΗΠΑ.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Όταν η Μαρίνα Σάττι, έπαιζε στους 'Δαίμονες' των Βίσση-Καρβέλα

11 χρόνια μετά, το βίντεο με την ερμηνεία της Σάττι γίνεται viral. Και όχι άδικα.

Γραφει Γιαννης Σπανος