Μερικές ασκήσεις για να μείνεις fit και μετά τα 40

Απλές κινήσεις που καταπολεμούν τη γήρανση των αρθρώσεων, αυξάνουν την κινητικότητα και την ισορροπία με ασφάλεια.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 27 Σεπτεμβρίου 2019

Το  γεγονός ότι μεγαλώνεις, δε σημαίνει ότι πρέπει να ασκείσαι λιγότερο. Το αντίθετο: Όσο πλησιάζεις ή περνάς το κατώφλι των 40 ετών οφείλεις να προσθέτεις επιπλέον προγράμματα γυμναστικής στη ρουτίνα σου, με σκοπό να να θωρακίζεις μυς, αρθρώσεις, οστά και αγγεία από την φυσιολογική φθορά. 

Η κινητικότητα είναι το κλειδί 

Οι άντρες άνω των 40 ετών πρέπει να επικεντρώνονται σε ασκήσεις που προάγουν την κινητικότητα των αρθρώσεων σε πολλαπλά επίπεδα, με ιδιαίτερη έμφαση στις περιοχές των ισχίων, των γονάτων, των αστραγάλων και της σπονδυλικής στήλης.

Αυτές οι ασκήσεις χαρίζουν κι ένα ακόμη πλεονέκτημα: θα δείχνεις αγέραστος.

Κανείς δεν θα σου ζητήσει να αντικαταστήσεις τις ασκήσεις δύναμης και αερόβιας αντοχής που πιθανώς συνήθιζες να εκτελείς μέχρι χθες, μόνο που σήμερα, προσθέτεις μερικές νέες κινήσεις που θα ενισχύσουν το νευρομυϊκό σύστημα και τις αρθρώσεις. Κύριος στόχος; Η δημιουργία ενός σώματος ευκίνητου, ευλύγιστου και αθλητικού σαν 20άρη -όλοι οι μεσήλικες φίλοι σου θα σε ζηλεύουν γι’ αυτό.

Οδηγίες:

  • Διάλεξε μια άσκηση από τη λίστα και εκτέλεσέ την ως προθέρμανση πριν από το πρόγραμμά σου στο γυμναστήριο ή στο σπίτι.
  • Εκτέλεσε κάθε κίνηση επί 40’’, ξεκούραση 20’’ και επανάληψη.
  • Μπορείς κάλλιστα να χρησιμοποιήσεις το σύνολο των ασκήσεων στη σειρά (από μια επανάληψη) ως μια πλήρη προπόνηση για όλο το σώμα και την καρδιαγγειακή βελτίωση, ταυτόχρονα.
  • Οι ασκήσεις που γίνονται από μια πλευρά του σώματος, μοίρασε το χρόνο εκτέλεσης δια 2 (20’’ από τη μία, 20’’ από την άλλη).

1. Κυκλικές κινήσεις της λεκάνης από όρθια στάση

2. Ημικαθίσματα

3. Down Dog

Μερικές ασκήσεις για να μείνεις fit και μετά τα 40

4. Επιτόπιες αναπηδήσεις

5. Πλάγιες αναπηδήσεις με ευρύ άνοιγμα ποδιών

6. Ημικαθίσματα στο ένα πόδι

7. Επικύψεις χιαστί (δεξί χέρι στο αριστερό πόδι και αντίστροφα)

8. Οπίσθιες διατάσεις μέσης

9. Περπάτημα της αρκούδας

10. Ποικιλία προβολών (εμπρόσθιες, οπίσθιες, πλάγιες και χιαστί)

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Ταινίες

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς θα χάνεις βάρος χωρίς δίαιτα και χωρίς να το καταλαβαίνεις

10 μικρές αλλαγές που θα ενσωματώσεις φυσιολογικά στη καθημερινότητά σου, το κλειδί για να είσαι πάντα λεπτός και υγιής.

Το τρέξιμο είναι μακράν το πιο υγιεινό φάρμακο

Η επιστημονική μελέτη αναλύει τους τρόπους με τους οποίους το καθημερινό τρέξιμο ευεργετεί τη γενική υγεία σου.