6 υγιεινές, χορταστικές τροφές για το γραφείο

Για μη νιώθεις πεινασμένος όλη μέρα, για να μην τρως "σκουπίδια" και για να μην σπαταλάς χρήματα.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 30 Μαΐου 2019

Τι έχεις, συνήθως, μέσα στα συρτάρια του γραφείου σου; Γραφική ύλη, συνδετήρες, στυλό και sticky notes. Πιθανώς και ένα κουτί με αναλγητικά. Καλά και χρήσιμα όλα, αλλά μήπως σου περισσεύει λίγος χώρος να στριμώξεις κάτι που θα κάνει καλό στην υγεία και τη διάθεσή σου; Κάτι απολαυστικό, χορταστικό, που θα σου καλύπτει τις ξαφνικές λιγούρες και, έτσι, δεν θα παραγγέλνεις πρόχειρες, επεξεργασμένες και λιπαρές τροφές απ’ έξω; Η πίτσα και τα σουβλάκια είναι πολύ λιχούδικες επιλογές -ειδικά έπειτα από ένα εξαντλητικό meeting, αργά το μεσημέρι- αλλά η τακτική κατανάλωσή τους μπορεί να αυξήσει δραματικά το σωματικό σου λίπος μέσα σε ένα μήνα, με τη χοληστερίνη να κάνει πάρτι μέσα στα αγγεία σου.

Υπάρχουν μερικές τροφές "γραφείου", που κάνουν πολλά περισσότερα από το να σου μετριάζουν την πείνα: ωφελούν την υγεία, τη σιλουέτα και τον εγκέφαλό σου, διατηρούν την ενέργειά σου ψηλά όλη μέρα και, επιπλέον, σου εξοικονομούν αρκετά χρήματα το μήνα για άχρηστες παραγγελίες από τα delivery.

Κράκερ ολικής άλεσης

Το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας που παρέχει ένα κράκερ προέρχεται από υδατάνθρακες, την πρώτη πηγή ενέργειας που προτιμά ο οργανισμός και ο βομβαρδισμένος εγκέφαλος σου -αυτό που λέμε, τραγανή παρηγοριά. Επιλέγοντας εκείνα που έχουν παραχθεί από άλευρα ολικής άλεσης, κερδίζεις κάτι ακόμη: πολλές φυτικές ίνες, οι οποίες αργούν να χωνευτούν και έτσι νιώθεις για πολλή ώρα χορτάτος.

Φρέσκα φρούτα

6 υγιεινές, χορταστικές τροφές για το γραφείο

Έχε πάντα στο ντουλάπι σου (αλλά καλύτερα στο ψυγείο του γραφείου) μια μπανάνα, δυο πορτοκάλια, μια κούπα φράουλες, ένα ροδάκινο ή όποιο άλλο εποχιακό φρούτο σου αρέσει. Τα φρούτα, εκτός από άριστος σύμμαχος στο αδυνάτισμα, παίζουν σημαντικό ρόλο στην καλή υγεία και στην πνευματική διαύγεια, ενώ είναι ταυτόχρονα εξαιρετικά γλυκές -φυσικές- επιλογές.

Κοκτέιλ καρπών

Από αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια και φιστίκια μέχρι τα πιο "προχωρημένα" αποξηραμένα φρούτα (ανανάς, μάνγκο, τζίντζερ ή παπάγια), αυτά τα σνακ, όταν δεν περιέχουν αλάτι και ζάχαρη, είναι υπερόπλα υγείας και ευεξίας, συνδυάζοντας ένα πλήθος βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων, όπου μαζί με τις φυτικές ίνες δημιουργούν το ιδανικό σνακ για κάθε ώρα. Καλύτερη επιλογή σου, να δημιουργήσεις ένα mix με όλους αυτούς τους καρπούς και να το έχεις πάντα μέσα στο συρτάρι σου καλά κλεισμένο σε χάρτινη σακούλα.

Ωμά λαχανικά

Ας είμαστε ειλικρινείς. Το να αποθηκεύεις στο γραφείο σου καρότα, αγγούρια και ραπανάκια μοιάζει λίγο αστείο. Όμως, κάθε είδους λαχανικό που μπορεί να φαγωθεί ωμό -και να φέρνει λίγο σε τραγανό κράκερ- δεν είναι καθόλου αστεία λύση για την σιλουέτα σου, όπως, φυσικά και για τις επιθετικές λιγούρες που σου προκαλεί το στομάχι στη μέση της ημέρας. Και κάτι ακόμη: αυτά τα τρία συγκριμένα λαχανικά δεν χρειάζονται ψυγείο για να συντηρηθούν.

Μαύρη σοκολάτα

μαυρη σοκολατα

Η καλύτερη επιλογή για να επανεκκινήσεις τις λειτουργίες του εγκεφάλου σου σε υψηλότερα επίπεδα είναι η μαύρη σοκολάτα. Λιγότερο γλυκιά από την γάλακτος, αλλά πολύ περισσότερο ευεργετική, επειδή περιέχει υψηλότερα επίπεδα φλαβονοειδών, μια κατηγορία αντιοξειδωτικών που προστατεύουν τα κύτταρα από βλάβες και μειώνουν τις φλεγμονές, ενώ ειδικά εκείνες οι μαύρες σοκολάτες οι οποίες περιέχουν 70% κακάο, έχει αποδειχθεί ότι αφυπνίζουν άμεσα τις εγκεφαλικές λειτουργίες.

Νερό

Μπορεί να μην είναι τροφή, αλλά είναι η πηγή της ζωής. Διατηρώντας τον οργανισμό σου διαρκώς ενυδατωμένο καθ’ όλη τη διάρκεια του αγχωτικού οκταώρου στη δουλειά, πετυχαίνεις δυο πράγματα: καλή οξυγόνωση των κυττάρων και φυσική αποτοξίνωση. Κάτι που συνεπάγεται υψηλή διάθεση και ενέργεια. Πίνε μικρές γουλιές ανά διαστήματα, επιδιώκοντας να τελειώσεις τουλάχιστον ένα μεγάλο μπουκάλι νερού μέχρι να σχολάσεις.

Από: Esquire IT

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Auto & Moto

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Τι να τρως πριν από μία σημαντική συνάντηση

Για να είσαι φρέσκος, ενεργητικός, οξύνους και ελαφρύς.

Η τυπική εβδομαδιαία προπόνηση του Jason Statham

Ο τρόπος που ο 50χρονος ηθοποιός εξακολουθεί να έχει ένα μυϊκό σύστημα διαρκώς ετοιμοπόλεμο.