Με το aero boxing θα γυμνάσεις αποτελεσματικά το κορμί σου

Θέλεις σκληρούς κοιλιακούς σαν τους πυγμάχους; Μιμήσου τη ρουτίνα τους.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 14 Οκτωβρίου 2020

Ο Gennady Golovkin, επαγγελματίας boxer και προπονητής, σου δείχνει το μυστικό να αποκτήσεις ατρόμητο six-pack: aero-boxing από ύπτια θέση του κορμού με εστίαση στην κίνηση δεξιά και αριστερά εναλλάξ, συν επίμονες επαναλήψεις από τη μια μεριά του κορμού. Ολοκληρώνεις με άρσεις ποδιών, οι οποίες συνδυάζουν επανειλημμένες, ανελέητες στροφές του κορμού.

"Oι συγκεκριμένες κινήσεις μολονότι μοιάζουν απλές, εντούτοις, συνδυάζουν αυτόματα πολλές βασικές ιδιότητες που οφείλει να έχει ένας πυγμάχος: αερόβια αντοχή, κάψιμο λίπους, αντοχή, ισορροπία πυρήνα, ταχύτητα και ρεφλέξ στα άνω και κάτω άκρα, συν ολική γράμμωση ορθών και λοξών κοιλιακών", λέει ο Golovkin.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gennadiy Golovkin | GGG (@gggboxing) on

Η συμβουλή του πυγμάχου είναι να εκτελέσεις όλες τις κινήσεις για 30 έως 45 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια να ολοκληρώσεις 3 πλήρεις γύρους με ένα διάλειμμα για 10 έως 15 δευτερόλεπτα ανάμεσα σε κάθε γύρο.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Η προπόνηση που έχτισε τον James McAvoy για το Glass

Κατάφερε να φτιάξει αυτό το σώμα μέσα σε μόλις τρεις μήνες.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Τα πιο ακριβά αυτοκίνητα του κόσμου αυτή τη στιγμή

Ferrari, Aston Martin, Bugatti και σία: Τα μοντέλα που κοστίζουν όσο το ΑΕΠ μίας μικρής χώρας.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Η Μάλτα πληρώνει για ταξιδιώτες

Το μικρό νησιωτικό κράτος θέτει σε λειτουργία ένα φιλόδοξο τουριστικό πρόγραμμα προκειμένου να προσελκύσει επισκέπτες.

Γραφει Μπαμπης Δουκας

Τώρα μπορείς να κάθεσαι και να νιώθεις ότι περπατάς

Ευχαριστούμε τους Ιάπωνες ερευνητές που βρήκαν τον τρόπο.

Tι είναι πάλι αυτή η Sexsomnia

Τι συμβαίνει όταν μία παραίσθηση παραείναι αληθινή.

Γραφει Πωλινα Φραγκου