Με το aero boxing θα γυμνάσεις αποτελεσματικά το κορμί σου

Θέλεις σκληρούς κοιλιακούς σαν τους πυγμάχους; Μιμήσου τη ρουτίνα τους.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 11 Σεπτεμβρίου 2019

Ο Gennady Golovkin, επαγγελματίας boxer και προπονητής, σου δείχνει το μυστικό να αποκτήσεις ατρόμητο six-pack: aero-boxing από ύπτια θέση του κορμού με εστίαση στην κίνηση δεξιά και αριστερά εναλλάξ, συν επίμονες επαναλήψεις από τη μια μεριά του κορμού. Ολοκληρώνεις με άρσεις ποδιών, οι οποίες συνδυάζουν επανειλημμένες, ανελέητες στροφές του κορμού.

"Oι συγκεκριμένες κινήσεις μολονότι μοιάζουν απλές, εντούτοις, συνδυάζουν αυτόματα πολλές βασικές ιδιότητες που οφείλει να έχει ένας πυγμάχος: αερόβια αντοχή, κάψιμο λίπους, αντοχή, ισορροπία πυρήνα, ταχύτητα και ρεφλέξ στα άνω και κάτω άκρα, συν ολική γράμμωση ορθών και λοξών κοιλιακών", λέει ο Golovkin.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gennadiy Golovkin | GGG (@gggboxing) on

Η συμβουλή του πυγμάχου είναι να εκτελέσεις όλες τις κινήσεις για 30 έως 45 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια να ολοκληρώσεις 3 πλήρεις γύρους με ένα διάλειμμα για 10 έως 15 δευτερόλεπτα ανάμεσα σε κάθε γύρο.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Auto & Moto

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Το κόλπο με το μήλο που θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος

Το φρούτο σε βοηθά να χάνεις κιλά και να κερδίζεις μαλλιά. Αρκεί να μην είναι μόνο ένα την ημέρα.

Πλήρης αναζωογόνηση μυών με προπόνηση HIIT

Όλες οι έρευνες αναδεικνύουν την υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση στο πιο υπαρκτό ελιξίριο νεότητας.