Οι 5 λιγότερο παχυντικοί τρόποι για να απολαμβάνεις τα ποτά σου

Δεν υπάρχει αλκοολούχο ποτό που να μην αποθηκεύει λίπος στο σώμα σου. Αλλά μερικά κόλπα, θα σε βοηθήσουν να πίνεις χωρίς συμβαίνει αυτό.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 15 Ιανουαρίου 2020

Μισούμε που σου τη σπάμε, αλλά οι θερμίδες στα ποτά που σου αρέσει να πίνεις είναι μπόλικες. Ένα μεγάλο ποτήρι μπύρας περιέχει όσες θερμίδες θα βρεις σε ένα κομμάτι πίτσας πεπερόνι -σχεδόν 150-, ενώ τα κοκτέιλ έχουν το υψηλότερο επίπεδο θερμίδων: 180 σε ένα Μανχάταν, πάνω από 200 σε ένα Κοσμοπόλιταν. Αλλά και τα πιο "απλά" ποτά, όπως βότκα (ή τεκίλα) με πορτοκάλι, ουίσκι με αναψυκτικό, και τζιν-τόνικ, δε πάνε πίσω: 185, 170 και 110 θερμίδες, αντίστοιχα. Και μιλάμε πάντα για ένα μόνο ποτήρι τυπικής μεζούρας. 

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να εγκαταλείψεις πλήρως τα ποτάκια σου αν θέλεις να χάσεις βάρος -ή να μην πάρεις. Απλά πρέπει να μάθεις τη διαφορά μεταξύ των αλκοολούχων ποτών που είναι ολιγοθερμιδικά και εκείνων που αποθηκεύουν κατευθείαν τις θερμίδες τους στην κοιλιά σου.

Να επιλέγεις ποτά που έχουν λιγότερες θερμίδες -δηλαδή σχεδόν καθόλου ζάχαρη

Τα straight οινοπνευματώδη ποτά περιέχουν τη λιγότερη ποσότητα θερμίδων, επειδή ό,τι περιέχουν είναι εξ ολοκλήρου αιθανόλη. Η σκέτη βότκα είναι το αλκοόλ με τις χαμηλότερες θερμίδες (περίπου 100 ανά 50ml), ακολουθεί το ουίσκι (110 θερμίδες), η τεκίλα και το τζιν (110). Ανακατεύοντας όμως το ποτό σου με κόκα κόλα, πορτοκαλάδα, αναψυκτικά ή Red Bull, απ’ τη μια προσθέτεις έξτρα θερμίδες ανά ποτήρι και απ’ την άλλη, οδηγείσαι να πιεις περισσότερα ποτήρια λόγω της ηπιότερης ή γλυκύτερης γεύσης τους. Αυτό μεταφράζεται σε εκατοντάδες θερμίδες σε ένα βράδυ, συν χειρότερο hangover.

Οι 5 λιγότερο παχυντικοί τρόποι για να απολαμβάνεις τα ποτά σου

Κοκτέιλ με υψηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλη, αλλά χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη

Δεν δημιουργούνται όλα τα κοκτέιλ με τον ίδιο γλυκόπιοτο τρόπο. Μπορεί οι mixologists να αγαπούν τις προκλήσεις, ωστόσο αν ζητήσεις στο μπαρ κάτι με λίγες θερμίδες, θα το λάβεις: φρέσκα βότανα, μπαχαρικά, φρούτα και λαχανικά μπορούν να αντικαταστήσουν λικέρ, σιρόπια και οτιδήποτε άλλο σε παχαίνει.

Γιατί να αποφεύγεις τα γλυκά κρασιά...

Τα λευκά κρασιά, γενικότερα, έχουν λιγότερο αλκοόλ και θερμίδες από τα κόκκινα: έως και 140 τα πρώτα, πάνω από 160 τα δεύτερα (με τις πιο "βαριές" ποικιλίες κόκκινων κρασιών να ξεπερνούν τις 200 θερμίδες ανά ποτήρι). Επίσης, οι ξηροί οίνοι περιέχουν ελάχιστη ζάχαρη, συνήθως λιγότερο από ένα γραμμάριο ζάχαρης ανά 30 ml, ενώ τα λεγόμενα demi sec ή medium dry και doux ή sweet θεωρούνται πιο "παχυντικά", κουβαλώντας πάνω από 2 έως και 3 γραμμάρια ζάχαρης.

...και γιατί θα λατρέψεις το Prosecco

Ωστόσο, υπάρχει ένας οίνος που πραγματικά ευφραίνει τη δίαιτά σου, και λέγεται Prosecco. Αυτό το πολύ δημοφιλές ιταλικό αφρώδες κρασί, περιέχει 70 θερμίδες ανά ποτήρι των 100ml (ένα αντίστοιχο ποτήρι σαμπάνιας έχει 128 θερμίδες), ενώ έχει πιο έντονα αρώματα φρούτων και λουλουδιών του σταφυλιού.

ΤΖΟΝ ΧΑΜ

Κατάπιε την υπερηφάνεια σου και πίνε light μπύρες

Αν δεν μπορείς να αντισταθείς στις μπύρες, τότε οι ελαφρύτερες παραλλαγές τους είναι η ιδανική επιλογή σου, επειδή δεν περιέχουν πάνω από 100 θερμίδες ανά ποτήρι των 250 ml, εξοικονομώντας σχεδόν 50 θερμίδες συγκριτικά με τις κανονικές μπύρες. Αξίζει ωστόσο να ελέγχεις την ποσότητα που πίνεις, καθώς η λιγότερη περιεκτικότητα σε αλκοόλ, οδηγεί -πιθανώς- σε μεγαλύτερη κατανάλωση.  

Τέλος, αν δεν σε ενδιαφέρει καθόλου η ύπαρξη αλκοόλ στη μπύρα σου (λέμε, τώρα) μπορείς να στραφείς στις μπύρες 0%. Ενώ η γεύση τους δεν αλλάζει, περιέχουν μόνο 38 θερμίδες ανά ποτήρι 250 ml.

Από: Esquire UK

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Νέα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

15 ψυχολογικά τρικ που κάνουν τη ζωή λιγάκι πιο εύκολη

Κόλπα που όλοι πρέπει να γνωρίζουμε.

10 αποτελεσματικές ασκήσεις για να χάσεις όλο το περιττό βάρος

Επικεντρωμένες στην αύξηση των μυών και την μαζική καύση θερμίδων, αυτές οι ασκήσεις είναι οι αληθινοί εξολοθρευτές λίπους.