Επιστροφή στο punk με τη νέα φανέλα της Μίλαν

Η Puma και η Μίλαν παρουσίασαν μια εκπληκτική τέταρτη φανέλα, σε συνεργασία με το brand Pleasures.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 12 Φεβρουαρίου 2024

Η Puma και το καινοτόμο streetwear brand από το Λος Άντζελες, Pleasures παρουσίασαν την τέταρτη φανέλα της Μίλαν για την αγωνιστική περίοδο 2023/24.

Η νέα εμφάνιση περιλαμβάνει δύο εκδόσεις που συνδυάζουν τις punk, metal και grunge επιρροές του streetwear brand του Λος Άντζελες με την ομορφιά της γοτθικής αρχιτεκτονικής του Μιλάνου.

Από το σούρουπο ως την αυγή

Το κιτ είναι διαθέσιμο σε δύο αντίθετους χρωματισμούς (μαύρο και pristine), που συμβολίζουν τη μετάβαση από το σούρουπο ως την αυγή, επιτρέποντας στους οπαδούς να ενσαρκώσουν το πνεύμα της Μίλαν από τη μέρα ως τη νύχτα και σε όλες τις ηπείρους, είτε βρίσκονται στο Μιλάνο είτε στην άλλη άκρη του κόσμου, στο Λος Άντζελες.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου, οι δύο εκδόσεις της τέταρτης εμφάνισης χρησιμοποιούνται σε διαφορετικούς αγώνες. Στον εντός έδρας αγώνα με τη Νάπολι, που έγινε χθες, 11 Φεβρουαρίου, οι παίκτες φόρεσαν τη μαύρη έκδοση και ο τερματοφύλακας την pristine έκδοση, δημιουργώντας μια οπτική αντίθεση στον αγωνιστικό χώρο. Στον εκτός έδρας αγώνα με τη Μόντσα, στις 18 Φεβρουαρίου, θα είναι με τα αντίστροφα χρώματα.

Ο πρωτοποριακός σχεδιασμός και η καινοτόμος ιδέα επεκτείνεται και στη γυναικεία ομάδα της Μίλαν, η οποία θα εμφανιστεί με αυτήν στο ντέρμπι με την Ίντερ Μιλάνου, στις 17 Φεβρουαρίου.

Η ουσία της Μίλαν

Ο Olivier Giroud, επιθετικός της Μίλαν και ambassador της Puma, έχει έναν ιδιαίτερο δεσμό με την τέταρτη φανέλα: "Είμαι ενθουσιασμένος που θα φορέσω αυτό το όμορφο κιτ στο γήπεδο. Δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο έχω δει στο παρελθόν, με δύο εκδοχές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο από τον τερματοφύλακα, όσο και από τους παίκτες. Αυτό αποδεικνύει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της Μίλαν, της Puma και της Pleasures, οι οποίες δημιούργησαν ένα κιτ με πρωτοποριακό σχεδιασμό και ένα εκπληκτικό concept, που πραγματικά αποτυπώνει την ουσία της κληρονομιάς και της φιλοδοξίας της Μίλαν".

Η τέταρτη φανέλα είναι διαθέσιμη σε όλα τα επίσημα καταστήματα της Μίλαν, στο store.milan.com, στα καταστήματα Puma, στο Puma.com και σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής πώλησης παγκοσμίως.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.