Επιστροφή στο punk με τη νέα φανέλα της Μίλαν

Η Puma και η Μίλαν παρουσίασαν μια εκπληκτική τέταρτη φανέλα, σε συνεργασία με το brand Pleasures.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 12 Φεβρουαρίου 2024

Η Puma και το καινοτόμο streetwear brand από το Λος Άντζελες, Pleasures παρουσίασαν την τέταρτη φανέλα της Μίλαν για την αγωνιστική περίοδο 2023/24.

Η νέα εμφάνιση περιλαμβάνει δύο εκδόσεις που συνδυάζουν τις punk, metal και grunge επιρροές του streetwear brand του Λος Άντζελες με την ομορφιά της γοτθικής αρχιτεκτονικής του Μιλάνου.

Από το σούρουπο ως την αυγή

Το κιτ είναι διαθέσιμο σε δύο αντίθετους χρωματισμούς (μαύρο και pristine), που συμβολίζουν τη μετάβαση από το σούρουπο ως την αυγή, επιτρέποντας στους οπαδούς να ενσαρκώσουν το πνεύμα της Μίλαν από τη μέρα ως τη νύχτα και σε όλες τις ηπείρους, είτε βρίσκονται στο Μιλάνο είτε στην άλλη άκρη του κόσμου, στο Λος Άντζελες.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου, οι δύο εκδόσεις της τέταρτης εμφάνισης χρησιμοποιούνται σε διαφορετικούς αγώνες. Στον εντός έδρας αγώνα με τη Νάπολι, που έγινε χθες, 11 Φεβρουαρίου, οι παίκτες φόρεσαν τη μαύρη έκδοση και ο τερματοφύλακας την pristine έκδοση, δημιουργώντας μια οπτική αντίθεση στον αγωνιστικό χώρο. Στον εκτός έδρας αγώνα με τη Μόντσα, στις 18 Φεβρουαρίου, θα είναι με τα αντίστροφα χρώματα.

Ο πρωτοποριακός σχεδιασμός και η καινοτόμος ιδέα επεκτείνεται και στη γυναικεία ομάδα της Μίλαν, η οποία θα εμφανιστεί με αυτήν στο ντέρμπι με την Ίντερ Μιλάνου, στις 17 Φεβρουαρίου.

Η ουσία της Μίλαν

Ο Olivier Giroud, επιθετικός της Μίλαν και ambassador της Puma, έχει έναν ιδιαίτερο δεσμό με την τέταρτη φανέλα: "Είμαι ενθουσιασμένος που θα φορέσω αυτό το όμορφο κιτ στο γήπεδο. Δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο έχω δει στο παρελθόν, με δύο εκδοχές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο από τον τερματοφύλακα, όσο και από τους παίκτες. Αυτό αποδεικνύει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της Μίλαν, της Puma και της Pleasures, οι οποίες δημιούργησαν ένα κιτ με πρωτοποριακό σχεδιασμό και ένα εκπληκτικό concept, που πραγματικά αποτυπώνει την ουσία της κληρονομιάς και της φιλοδοξίας της Μίλαν".

Η τέταρτη φανέλα είναι διαθέσιμη σε όλα τα επίσημα καταστήματα της Μίλαν, στο store.milan.com, στα καταστήματα Puma, στο Puma.com και σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής πώλησης παγκοσμίως.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει

Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!

THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά

Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.

Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας

Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.

Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας

Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.

Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας

Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Στη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν

Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.