Πλέον μπορείς να αγοράσεις ρούχα από αυτό "το υλικό με τις φούσκες" για να κάνεις αίσθηση στην επόμενη δεξίωση

Η ZNWR δημιούργησε μια συλλογή από ρούχα φτιαγμένα εξολοκλήρου από το διάφανο υλικό με τις φούσκες, προκαλώντας γέλιο, απορίες, αλλά και... δημιουργώντας μόδα.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 06 Ιανουαρίου 2025

Η ZNWR, το πρωτοποριακό brand από τη Λευκορωσία, βρίσκεται και πάλι στο επίκεντρο. Αυτή τη φορά, όχι λόγω των κλασικών δημιουργιών της, αλλά χάρη σε μια συλλογή που αποτελείται εξ ολοκλήρου από το υλικό με τις φούσκες.

Η συλλογή έγινε γρήγορα viral, αφού ένας χρήστης του TikTok εντόπισε τα ρούχα σε κατάστημα της ZNWR στο Dana Mall στο Μινσκ. Το βίντεο συγκέντρωσε πάνω από 100.000 προβολές, παρουσιάζοντας ένα διάφανο φόρεμα που κοστίζει 280 ρούβλια (82 ευρώ) και ένα τζάκετ στα 380 ρούβλια (111 ευρώ).

Μόδα ή αστείο;

Όπως φάνηκε, αυτά τα "αντι-στρες" ρούχα είναι ιδανικά για όσους θέλουν να τραβήξουν όλα τα βλέμματα στις γιορτές. "Μόδα ή αστείο;", αναρωτήθηκαν πολλοί στα social media, ενώ άλλοι αστειεύτηκαν λέγοντας πως δεν θα αντισταθούν στο να σκάσουν τις φούσκες.

Η ZNWR φαίνεται να ενστερνίζεται τη φιλοσοφία του "ό,τι κι αν πούνε, σημασία έχει να μιλάνε". Περιγράφει τη συλλογή στο Instagram ως μια εναλλακτική επιλογή για όσους θέλουν να ξεφύγουν από τα συνηθισμένα βελούδινα και σατέν ρούχα.

Με μόλις 20 φορέματα και 20 τζάκετ διαθέσιμα, αυτή η limited edition συλλογή δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολίας για τον τολμηρό χαρακτήρα της. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που η ZNWR συγκρίνεται συχνά με τον Balenciaga, κερδίζοντας τον τίτλο του "Balenciaga της Λευκορωσίας".

Ανεξαρτήτως απόψεων, το μόνο σίγουρο είναι ότι η ZNWR κατάφερε να στρέψει όλα τα βλέμματα πάνω της για ακόμα μια φορά.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.