
Freddie Mercury, γράφοντας ιστορία στη μουσική και τη μόδα
Η δική μας Fashion Rhapsody με αφορμή τη συμπλήρωση 77 ετών από τη γέννηση του frontman των Queen.
"Ντύνομαι στην πένα, αλλά με γούστο", είχε δηλώσει κάποτε ο Freddie Mercury, που αντιλαμβανόταν τη μουσική ως ένα μεγάλο, φανταχτερό σόου, στο οποίο τη διαφορά έκαναν πάντα οι λεπτομέρειες. Εκείνες που τον μεταμόρφωναν σταδιακά από τραγουδιστή σε θρύλο. Κάτι που ο ίδιος μας είχε υποσχεθεί και το έκανε πράξη και με το παραπάνω: "Δεν θα γίνω ροκ σταρ. Θα γίνω θρύλος".
Και όπως συμβαίνει με τους θρύλους, η επιδραστικότητά τους δεν εξαντλείται σε ένα συγκεκριμένο τομέα. Δεν είναι μονομερής. Ο frontman των Queen άφησε μία βαριά κληρονομιά στη ροκ μουσική, αλλά και το δικό του στίγμα στη μόδα, χάρη στη θεατρικότητα και στο εκκεντρικό γούστο που διέθετε.
> Διάβασε ακόμη: 10 άγνωστες ιστορίες για τον Freddie Mercury
Με αφορμή τα σημερινά γενέθλιά του -αν ζούσε θα φύσαγε 77 κεράκια στην τούρτα του-, συνθέσαμε τη δική μας Fashion Rhapsody για τον καλλιτέχνη που έσπασε τα ταμπού, ακόμα και στο στυλ ένδυσης των αστέρων.
Το live στο Γουέμπλεϊ (12 Ιουλίου 1986)

Ο αρλεκίνος της ροκ (Ιούνιος 1977)

Το fashion show (Φεβρουάριος 1975)

Ο θρύλος με τα κολάν

Η βασίλισσα

Η τζαζ περιοδεία (Παρίσι, 1979)

Το εμβληματικό μουστάκι

"I want to break free"
Τα στερεότυπα και οι προκαταλήψεις δεν στάθηκαν ποτέ εμπόδιο για τον Mercury. Μεταμορφωνόταν σε νοικοκυρά που σκουπίζει το σπίτι με την ίδια άνεση που φορούσε το προσωπείο του μάτσο άντρα και έμπλεκε σε καυγά σε μπαρ. Οι μεταμορφώσεις ήταν το στοιχείο του. Είχε μάλιστα σκαρφιστεί διάφορα ψευδώνυμα, τα οποία χρησιμοποιούσε κατά τη διαμονή του σε ξενοδοχεία. Το πιο χαρακτηριστικό του, το Kim Novak, λόγω της αγάπης του για την Αμερικανίδα ηθοποιό.
Το live aid concert στο Γουέμπλεϊ (13 Ιουλίου 1985)

Η θεατρική δεινότητα

"God save the Queen"

Ένας λάτρης της τέχνης

Η συναυλία που δεν έδωσε ποτέ (1988)

Η τελευταία συναυλία (1986)

The show must go on
Ήταν, είναι και θα είναι το πιο διάσημο τραγούδι των Queen. Στα μέσα του 1991, η φθορά του Freddy Mercury ήταν περισσότερο από ορατή, αλλά η απροθυμία του να μιλήσει για την προσωπική του ζωή ήταν ακόμη μεγαλύτερη. Ως εκ τούτου, αποφάσισε να καταγράψει στο βίντεο κλιπ του The show must go on, τις πιο χαρακτηριστικές εικόνες του παρελθόντος του με το συγκρότημα. Και το σόου συνεχίστηκε, αλλά ποτέ δεν ήταν ίδιο πια.
> Διάβασε ακόμη: Ο Μίκης δεν έφυγε στις οχτώ, ταξίδι για την Κατερίνη
> Διάβασε ακόμη: Στις ντισκοτέκ με τις Γαλλίδες pop stars των 80s
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.