Πίσω στα '80s με τη συλλογή Nike x Stranger Things
Η capsule collection του sports brand είναι αφιερωμένη στη σειρά του Netflix.
Η 3η σεζόν του Stranger Things έρχεται στις 4 Ιουλίου και το Netflix ζεσταίνει μηχανές, προωθώντας μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του με τον πιο δυνατό τρόπο. Με αφορμή τον νέο κύκλο, το αμερικάνικο δίκτυο streaming ένωσε τις δυνάμεις του με την Polaroid για να προσφέρει στους φανατικούς οπαδούς της σειράς τη φωτογραφική μηχανή OneStep 2 limited edition Stranger Things, ενώ συνεργάστηκε και με την H&M για τη δημιουργία της συλλεκτικής συλλογής ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, H&M x Stranger Things. H πιο huge όμως σύμπραξη είναι σίγουρα αυτή με την Nike.
Το sports brand λανσάρει τη συλλεκτική, ρετρό σειρά Nike x Stranger Things, που είναι εμπνευσμένη από το Χόκινς -τη φανταστική πόλη, όπου ζουν οι ήρωες της σειράς- της δεκαετίας του 1980 και περιλαμβάνει αναβιώσεις εμβληματικών μοντέλων, όπως τα Cortez, τα Tailwind και τα Blazer σε δύο εκδοχές.
Το Nike x Stranger Things Tailwind.
Το Nike x Stranger Things Blazer.
Το Nike x Stranger Things Cortez.
Στην πρώτη, οι χρωματικοί συνδυασμοί και στα τρία σχέδια είναι λευκό, πράσινο και πορτοκαλί, ενώ στην δεύτερη λευκό, μπλε και κόκκινο.

Hoodies, t-shirts και baseball caps εμπλουτίζουν τη συλλογή.

Η Nike x Stranger Things collection θα είναι διαθέσιμη από 27 Ιουνίου.
Από: Esquire US
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.
Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση
Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.