
Η Nike σκαρφάλωσε στον Όλυμπο για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο
Και τοποθέτησε μία μπασκέτα στα 2.911 μ.

Η Greek Freak mania βρίσκεται στο peak της, ειδικά μετά την ανάδειξη του Γιάννη Αντετοκούνμπο ως MVP της κανονικής διάρκειας του ΝΒΑ, για τη σεζόν 2018-19. Ο Έλληνας σταρ "ανάγκασε" την Nike να τοποθετήσει για χάρη του μία μπασκέτα στην κορυφή του Ολύμπου και σε υψόμετρο 2.911 μέτρων, για ένα νέο διαφημιστικό σποτ.
"Η μοίρα μπορεί να σε βοηθήσει στο ξεκίνημά σου. Τα όνειρα είναι όμως αυτά που θα σε οδηγήσουν στην κορυφή" αναγράφεται στην επιγραφή πάνω στο ταμπλό της μπασκέτας και με αυτό τον τρόπο η αμερικανική εταιρεία τιμά τον φόργουορντ των Bucks και τη φετινή του πορεία, επιλέγοντας το "σπίτι" των αρχαίων Ελλήνων Θεών και το πιο ψηλό βουνό της χώρας μας.
Το εντυπωσιακό clip αποτυπώνει την ιστορία ενός παιδιού που ονειρεύτηκε να παίξει στο NBA, έχτισε τις ικανότητές του από το μηδέν και έμαθε να αγωνίζεται μέρα με τη μέρα, καθοδηγούμενος από τις αξίες που τον καθόρισαν: τη σκληρή δουλειά, την αφοσίωση, το πάθος να διεκδικεί τα όνειρα του δίχως να εγκαταλείπει και την αγάπη για την οικογένεια.
Εν τω μεταξύ, ο Greek Freak μαζί με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών παρουσίασε και το πρώτο signature παπούτσι του, το Nike Freak 1. Το συγκεκριμένο μοντέλο θα κυκλοφορήσει σε μαύρο, λευκό και πορτοκαλί, έχοντας πάνω του σχεδιαστικές λεπτομέρειες που παραπέμπουν στην όλη πορεία του Γιάννη από τα Σεπόλια και τους δρόμους της Αθήνας μέχρι την κορυφή του μαγικού πλανήτη.
Διάβασε ακόμη γιατί η επιτυχία του Γιάννη Αντετοκούνμπο δεν είναι εθνική υπόθεση και πώς οι Toronto Raptors έμαθαν να κερδίζουν.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.