Η Nike σκαρφάλωσε στον Όλυμπο για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο

Και τοποθέτησε μία μπασκέτα στα 2.911 μ.

Η Greek Freak mania βρίσκεται στο peak της, ειδικά μετά την ανάδειξη του Γιάννη Αντετοκούνμπο ως MVP της κανονικής διάρκειας του ΝΒΑ, για τη σεζόν 2018-19. Ο Έλληνας σταρ "ανάγκασε" την Nike να τοποθετήσει για χάρη του μία μπασκέτα στην κορυφή του Ολύμπου και σε υψόμετρο 2.911 μέτρων, για ένα νέο διαφημιστικό σποτ. 

"Η μοίρα μπορεί να σε βοηθήσει στο ξεκίνημά σου. Τα όνειρα είναι όμως αυτά που θα σε οδηγήσουν στην κορυφή" αναγράφεται στην επιγραφή πάνω στο ταμπλό της μπασκέτας και με αυτό τον τρόπο η αμερικανική εταιρεία τιμά τον φόργουορντ των Bucks και τη φετινή του πορεία, επιλέγοντας το "σπίτι" των αρχαίων Ελλήνων Θεών και το πιο ψηλό βουνό της χώρας μας.

Το εντυπωσιακό clip αποτυπώνει την ιστορία ενός παιδιού που ονειρεύτηκε να παίξει στο NBA, έχτισε τις ικανότητές του από το μηδέν και έμαθε να αγωνίζεται μέρα με τη μέρα, καθοδηγούμενος από τις αξίες που τον καθόρισαν: τη σκληρή δουλειά, την αφοσίωση, το πάθος να διεκδικεί τα όνειρα του δίχως να εγκαταλείπει και την αγάπη για την οικογένεια.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Giannis Antetokounmpo (@giannis_an34) on

Εν τω μεταξύ, ο Greek Freak μαζί με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών παρουσίασε και το πρώτο signature παπούτσι του, το Nike Freak 1. Το συγκεκριμένο μοντέλο θα κυκλοφορήσει σε  μαύρο, λευκό και πορτοκαλί, έχοντας πάνω του σχεδιαστικές λεπτομέρειες που παραπέμπουν στην όλη πορεία του Γιάννη από τα Σεπόλια και τους δρόμους της Αθήνας μέχρι την κορυφή του μαγικού πλανήτη.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nike Basketball (@nikebasketball) on


Διάβασε ακόμη γιατί η επιτυχία του Γιάννη Αντετοκούνμπο δεν είναι εθνική υπόθεση και πώς οι Toronto Raptors έμαθαν να κερδίζουν.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει

Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!

THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά

Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.

Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας

Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.

Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας

Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.

Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας

Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Στη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν

Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.