Η Nike σκαρφάλωσε στον Όλυμπο για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο
Και τοποθέτησε μία μπασκέτα στα 2.911 μ.
Η Greek Freak mania βρίσκεται στο peak της, ειδικά μετά την ανάδειξη του Γιάννη Αντετοκούνμπο ως MVP της κανονικής διάρκειας του ΝΒΑ, για τη σεζόν 2018-19. Ο Έλληνας σταρ "ανάγκασε" την Nike να τοποθετήσει για χάρη του μία μπασκέτα στην κορυφή του Ολύμπου και σε υψόμετρο 2.911 μέτρων, για ένα νέο διαφημιστικό σποτ.
"Η μοίρα μπορεί να σε βοηθήσει στο ξεκίνημά σου. Τα όνειρα είναι όμως αυτά που θα σε οδηγήσουν στην κορυφή" αναγράφεται στην επιγραφή πάνω στο ταμπλό της μπασκέτας και με αυτό τον τρόπο η αμερικανική εταιρεία τιμά τον φόργουορντ των Bucks και τη φετινή του πορεία, επιλέγοντας το "σπίτι" των αρχαίων Ελλήνων Θεών και το πιο ψηλό βουνό της χώρας μας.
Το εντυπωσιακό clip αποτυπώνει την ιστορία ενός παιδιού που ονειρεύτηκε να παίξει στο NBA, έχτισε τις ικανότητές του από το μηδέν και έμαθε να αγωνίζεται μέρα με τη μέρα, καθοδηγούμενος από τις αξίες που τον καθόρισαν: τη σκληρή δουλειά, την αφοσίωση, το πάθος να διεκδικεί τα όνειρα του δίχως να εγκαταλείπει και την αγάπη για την οικογένεια.
Εν τω μεταξύ, ο Greek Freak μαζί με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών παρουσίασε και το πρώτο signature παπούτσι του, το Nike Freak 1. Το συγκεκριμένο μοντέλο θα κυκλοφορήσει σε μαύρο, λευκό και πορτοκαλί, έχοντας πάνω του σχεδιαστικές λεπτομέρειες που παραπέμπουν στην όλη πορεία του Γιάννη από τα Σεπόλια και τους δρόμους της Αθήνας μέχρι την κορυφή του μαγικού πλανήτη.
Διάβασε ακόμη γιατί η επιτυχία του Γιάννη Αντετοκούνμπο δεν είναι εθνική υπόθεση και πώς οι Toronto Raptors έμαθαν να κερδίζουν.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.
Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση
Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.