Το MotoGP θα συνεχίσει να τρέχει με Tissot

Η περίφημη ελβετική ωρολογοποιία γιορτάζει με στυλ την 20ή επέτειο της συνεργασίας της με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας.

Η Tissot και η Dorna Sports είναι στην ευχάριστη θέση ανακοίνωσαν την επέκταση της συνεργασίας τους και την ανανέωση του συμβολαίου τους, σύμφωνα με το οποίο η Ελβετική ωρολογοποιία παραμένει Επίσημος Χρονομέτρης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM MotoGP™ για αρκετά χρόνια ακόμη. Αυτή η ανακοίνωση επεκτείνει τη μακροχρόνια συνεργασία και περιλαμβάνει επίσης μια διευρυμένη εμπορική παρουσία στο MotoGP™, ανεβάζοντας αυτή τη συνεργασία σε νέα ύψη.

Μία σημαντική συνεργασία

Η Tissot, που ιδρύθηκε το 1853, έγινε ο Επίσημος Χρονομέτρης του MotoGP™ το 2001, με αυτήν τη σεζόν να σηματοδοτεί την 20ή επέτειο της συνεργασίας. Καθώς ο ανταγωνισμός συνεχίζει να πλησιάζει όλο και πιο κοντά, με αγώνες και ακόμη και Πρωταθλήματα να καθορίζονται με τόσο μικρά περιθώρια, ο ρόλος της Tissot γίνεται όλο και πιο ζωτικός με κάθε σεζόν που περνά.

> Διάβασε ακόμη: Δεν θα υπάρξει άλλος σαν τον Valentino Rossi

Εκτός πίστας, η συνεργασία μεταξύ της Tissot και του MotoGP™ γίνεται επίσης πρωτοσέλιδο. Η μάρκα εμπνέεται από τον κόσμο του MotoGP™ για να δημιουργήσει εκπληκτικές συλλογές ρολογιών, που αντικατοπτρίζουν μια κοινή δέσμευση για υπεροχή και ακρίβεια. Ο αναβάτης στην pole position σε κάθε κατηγορία σε κάθε Grand Prix λαμβάνει επίσης ένα αποκλειστικό ρολόι και το πιστοποιητικό pole position Tissot, επιπλέον του βραβείου Pole of Poles που δίνεται στο τέλος της σεζόν στον αναβάτη κάθε κατηγορίας με τις περισσότερες pole position.

Η Tissot απολαμβάνει επίσης μια εμβληματική παρουσία στην πίστα σε προνομιακές τοποθεσίες σε όλη τη διάρκεια του Πρωταθλήματος και πρόσφατα πρόσθεσε έναν νέο ρόλο ως χορηγός τίτλου για μια σειρά Grand Prix τις δύο τελευταίες σεζόν, ενισχύοντας περαιτέρω τη συνεργασία μεταξύ της ωρολογοποιίας και του ταχύτερου πρωταθλήματος αγώνων μοτοσυκλετών στον κόσμο. Αυτή η πρωτοσέλιδη παρουσία επιβεβαιώνεται τώρα ότι θα συνεχιστεί ως μέρος αυτού του νέου συμβολαίου, με το όνομα Tissot να παίρνει την κορυφή σε ένα Grand Prix κάθε σεζόν.

Ο Carmelo Ezpeleta, Διευθύνων Σύμβουλος της Dorna Sports: "Είμαστε στην ευχάριστη θέση να γιορτάσουμε πάνω από δύο δεκαετίες συνεργασίας με την Tissot με μια ακόμα σημαντική ανακοίνωση, επεκτείνοντας τη συνεργασία μας για άλλη μια φορά. Με την Tissot ως Επίσημο Χρονομέτρη, εξασφαλίζεται ότι το άθλημά μας θα συνεχίσει σε σίγουρα και ικανά χέρια και ανυπομονούμε να δούμε κάθε νέα συλλογή ρολογιών εμπνευσμένη από το MotoGP. Το όνομα Tissot που παίρνει την κορυφή σε ένα Grand Prix κάθε σεζόν είναι επίσης φανταστικά νέα, διασφαλίζοντας ότι το όνομα Tissot θα διατηρήσει την κορυφαία παρουσία του στα paddock σε μια άλλη νέα εποχή συνεργασίας".

Ο Sylvain Dolla, Διευθύνων Σύμβουλος της Tissot δήλωσε: "Ο τεχνολογικός κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού αντικατοπτρίζει τέλεια τη φύση της Tissot. Μοιράζεται το πάθος μας για τα προϊόντα, τη συνεχή ανάπτυξη και την προσπάθεια να συνεχίσουμε να υπερβαίνουμε τα όρια. Είναι επίσης μια πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία μοναδικών ρολογιών με χαρακτηριστικά που αντανακλούν εκπληκτικές λεπτομέρειες της μοτοσυκλέτας, που μπορεί να δει κανείς στη συλλογή Tissot T-Race MotoGP. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με την Dorna και να εμπνέουμε ο ένας τον άλλον για να προσφέρουμε αποτελέσματα τόσο στη χρονομέτρηση όσο και στα προϊόντα μας, τόσο για αθλητές όσο και για λάτρεις της μοτοσυκλέτας".

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.